1

155 7 0
                                    



,,Ženy, které předstírají, že nemají city, milují nejvíc. Je to obranný mechanismus."

Samantha

,,Be!"

Syknu do telefonu a sleduju silnici před sebou, která se vine mezi mohutnými vrcholky hor alpské krajiny.

,,Ano?" Ozve se s naprostou nevinností v hlase.

,,Eh?" Zeptám se a zastrčím si jednou rukou za ucho pramen vlasů.

,,Bolí to." Vzlykne a já polknu větu, že jsem ji to říkala a raději dupnu na plyn.

,,Láska bolí," Konstatuju a ignoruju fakt, že do puntíku stejnou větu mi nedávno řekla.

,,Pověz mi, Sam, co mám dělat?" Zeptá se mě poté, co hlasitě zatroubí do kapesníku.

,,Někdy to jediné, co můžeš udělat, je zastavit, nadechnout se a soustředit se na pozitiva. Když to nevyjde, zkus víno a nový boty, to klapne vždycky."

Rozesměje se.

,,Sammy, kde jsi? Už tam budeš?" Zeptá se mě se snahou změnit téma. Podívám se na navigaci, na které stojí 15 km do cíle.
,,Jo, za chvíli."
,,Já se tak těším i za tebe. Musíš mi pak všechno říct." Vypískne Be ve chvíli, kdy předjedu královsky modrej kabriolet a pousměju se nad tím, jak dokonale dokáže změnit téma. Ve zpětným zrcátku zahlídnu, jak se pohledný řidič tý nadupaný káry rozčiluje.

Cha! Předjela tě holka v Toyotě!

,,Jasně, že jo. Ale víš, že tam jedu pracovat, eh? Nejedu na dovolenou."

A taky začít nový život...

,,Stejně mi tady budeš chybět."

,,Ty mně taky."

,,Proč sis musela najít práci přes oceán? Vždyť..." Uslyším vzlykání a nemám na to co říct.

,,Potřebovala jsem vypadnout." Řeknu po pravdě.

,,Až za oceán, eh?" Vyhrkne naštvaně a já bouchnu pěstí do volantu.

,,Potřebuju začít znova. Někde, kde mě nikdo nezná." Vykřiknu taky naštvaně a sevřu volant ještě pevněji.
Be zalape po dechu.

,,Vždyťs teprv dodělala školu!"

No právě.

Když předjedu asi šesté auto, rafička mi ukáže, že už jedu na rezervu.

Screw it!

Musím někde najít nějakou čerpací stanici. Když mě předjede motorkář, uvidím odstavný pruh. Zapnu blinkr a odbočím na něj.

,,Hello! Sammy, eh?" Ozve se od někud.

,,Jsi tam?" Zeptá se Be.

,,Jo, jasně. Jen jsem hledala, kde můžu zastavit." Vyhrknu, když zaparkuju a pořád to ve mně vře.

,,Hm..." Řekne a já vezmu do ruky mobil. Be přesunu do pozadí a kliknu na navigaci.

,,Sammy, už musím končit, za chvíli máme poradu. Pak ti ještě zavolám, eh?" Řekne Be a já najdu nejbližší pumpu.

,,Dobře, měj se!" Zavolám do telefonu a Be se zasměje.

,,Čau. A jeď opatrně! Nemachruj, když tě předjede nějakej frajírek, eh?"

Zavěsí.

Frajírek?! Přesně tak. Vybrala jsem si z toho jenom tohle slovo. Frajírek.
Moc dobře ví, že mě tyhle typy lidí dokážou vytočit.
Na mobilu dám NAVIGOVAT a rozjedu se zpátky na dálnici za doprovodu kapely Green Day, kterou jsem zesílila na plný pecky a zpívala si spolu s nimi.

A odteď už se budu dívat jenom dopředu!
.
.
.
No dobře, ale pokusím se o to.

Sparkle [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat