dodatek 3

320 13 1
                                    

*Wielka Sala*

Od momentu gdy uczniowie zajęli miejsca przy stołach zastanawiali się kim są pięć nowych nauczycieli. I gdzie jest ich nauczyciel od Zaklęć. Po chwili jak na złość ich rozmyślenia przerwał Daumbledore aby poinformować że na początek nastąpi przydział pewnych uczniów do klas. A po nim przedstawi nowych nauczycieli. Co spowodowało, że drzwi Wielkiej Sali się otworzyły i przeszedł przez nich Harry wraz z trójką wyglądając od niego starszych chłopaków. Gdy tylko stanęli na środku Wielkiej Sali to odezwała się Tiara. Informując wszystkich że nie tylko ta czwórka dzisiaj zostanie przydzielona, ponieważ co niektórzy ponownie zostaną przydzieleni.Po tym głoszeniu Wielkiej Sali nastał harmidrom i dyrektor musiał ich niestety przekrzyczy. Gdy tylko to uczyniło to Tiara zaczęła przydzielać uczniów. Ale sama ogłaszała których.


*Przydział*

Jako pierwsze padło imię i nazwisko Hermiony. Ale Tiara dodał jeszcze przed jej przydziałem jej prawdziwe nazwisko. Takim też sposobem Hermiona Dick trafiła do Ravenclaw. Potem poprosiła Ronalda który trafił do Hufflepuff tak samo jak Neville. Później przyszła kolej na Oriona który trafił do SLytheriną tak samo jak po chwili Josh. Potem przyszła kolej na rodzeństwo Snape. Jako pierwszy poszedł Charlus który tak samo jak jego kuzynostwo trafił do Slytherinu. Później przyszła kolej Harry'ego. Gdy Tiara wykrzyczała nazwisko Snape a nie Potter to wszyscy byli wielkim szoku. Prócz przyjaciół rodzeństwa Snape. Największym zaskoczeniu był Blaise. Który wyglądał nawet jak trup. Gdy usłyszał jak, tak na prawdę nazywa się jego przyszły chłopak. Ale jeszcze większe miał zaskoczenie. Gdy Tiara wykrzyknęła Slytherin, ponieważ ten o mało co z radości z krzesła by nie spadł. A Vivian aby go dobić dodała jeszcze. że niby ich nic nie łączy. Za co Blaise zabijał ją wzrokiem. Reszta paczki została w Domu Lwa. Tylko jeszcze Luna zmieniła Dom na Gryffindor. Takim też sposobem. Gdy wszyscy byli przydzieleni ponownie powstał dyrektor. 


*Nowi nauczyciele*

Jak na pewno zauważyliście nie ma profesora Filiusa. Dlatego też przyszła' pora abym przedstawił wam waszych nowych nauczycieli. Eliksirów wraz z Profesorem Snape'm będzie was nauczał James Snape. Obrony przed Czarną Magią będą nauczać Remus i Syriusz Blackowie a zaklęcia Regulus oraz Jeremy Potterowie. To na tyle teraz może zacząć jeść. Po tych słowach Wielkiej Sali dopiero zapanował chaos, ponieważ dzieci owych osób nie wiedzieli, że ci będą nauczali. Gdy tylko zapanowała cisza to wszyscy zaczęli spożywać posiłek. Aby jak najszybciej pogadać o tym co się dzisiaj wydarzyło. W Swoich dormitoriach.

Instagram Blarry (zakończony)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz