dodatek 2

254 5 0
                                    

*Posiadłość Lupinów*

Gdy tylko Lucjusz wraz z Tomem i Regulusem się pojawili w posiadłości Lupinów. To młodzież zaczęła się powoli dobrze bawić. Że nawet nie zauważyła jak dorośli zawitali w posiadłości. Ci od razu zostali zaprowadzeni przez skrzata do gabinetu Remusa. Gdzie czekało na nich małżeństwo Lupin. Tam po zajęciu miejsca. Remus w imieniu swojego męża który próbował mordować własnego brata wzrokiem poinformował po co zaprosili Malfoy'ów do posiadłości. Gdy tylko Remus skończył mówić. To Regulus poinformował swojego męża aby ten przeniósł się do posiadłości Lupinów wraz z eliksirem który potwierdza tożsamość oraz zmienia wygląd. Gdy tylko ten się pojawił to dorośli udali się w stronę młodzieży aby poprosić pewne osoby do gabinetu. Gdzie Harry miał zażyć eliksir który miał potwierdzić czy aby na pewno jest synem Malfoy'ów.


*Prawda*

Gdy tylko młodzi Malfoy'owie, Lupinowie i Blackowie oraz Harry zajęli miejsce. To dorośli od razu przeszli do sedna sprawy. Gdy tylko Remus w imieniu dorosłych skończył mówić. To Snape podał Harry'emu eliksir aby ten go w końcu mógł wypić. Przez ten cały czas Draco miał nadzieje, że jednak to nie jest prawda, przecież od samego początku gdy się pierwszy raz spotkali to nie umieli znaleźć wspólnego języka i się zaprzyjaźnić. Gdy tylko Harry wypił eliksir, to okazało się, że jednak Lupinowie mają niestety rację. I co za tym idzie. Harry jest zaginionym synem Malfoy'ów. Na twarzy Lucjusza jak i Davida znalazł się od razu uśmiech. A na Dracona szok i zaskoczenie, ponieważ do końca miał nadzieje, że to jednak nie prawda.  W tym czasie reszta wyszła z gabinetu aby mogli sobie porozmawiać. 


*Rozmowa*

Lucek: Na pewno ciekawi ci jak to się stało, że zostałeś porwany. 

Harry: Tak trochę.

Lucek: To może zacznę od samego początku jak się urodziłeś.

Harry: Dobrze

Lucek: David jest od ciebie starszy o rok tak samo jak Draco. Tylko że David urodził się w styczniu. A Draco dopiero w październiku. Dlatego też jesteście w tej samej klasie tylko, że w innych domach. 

Harry: Rozumiem

Lucek to chyba na tyle. Tylko mam jeszcze jedno pytanie czy chcesz po tej imprezie z nami zamieszkać. Nie musisz się spieszyć. 

Harry: Dobrze.


To ja was zostawiam i wraz z Blackami i Tomem wrócę do domu. Życzę miłej zabawy. I mam nadzieje, że nic niedojrzałego nie zrobicie. Najbardziej ty Draco. 


*Basen*

Po tej rozmowie Malfoy'owie zeszli na dół. Gdzie reszta przeżyła zaskoczenie. A dorośli wrócili do siebie. Na szczęście reszta imprezy minęła bez większych niespodzianek. W trakcie dalszej imprezy Draco zastanawiał się jak ma przeprosić Harry'ego aby ten mu wybaczył a David nie zabił za jego wcześniejsze zachowanie. 

Instagram Teorry (zakończony)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz