HERMIONA DO SWOICH RODZICÓW
Drodzy Rodzice
U mnie wszystko porządku. Oceny mam bardzo dobre. Chociaż trochę się zmieniło, ponieważ okazało się, że mój przyjaciel miał zupełne inne nazwisko niż wcześniej uważano. Ale jakoś nikt tym się nie przejął i nadal się lubimy. Za to zaprzyjaźniliśmy się z domem którego przez kilka lat nienawidziliśmy. Ale jest pewien problem, ponieważ ktoś próbuje zniszczyć naszą przyjaźń. Może was zaskoczę ale mam dziewczynę w świecie magii jest to normalnie. Dlatego też mam nadzieje, że się na mnie nie obrazicie, ponieważ święta spędzę w posiadłości swojego przyjaciela.
Całuję Hermiona
NARCYZA MALFOY DO LUPINÓW
Serdecznie zapraszam Syriusza, Remusa, Jamesa i Oriona na spędzenie świąt Bożego Narodzenia w posiadłości Malfoy. I jeszcze raz chcę podziękować za opiekę nad Harry. Mam nadzieje że przyjmiecie zaproszenie. Na wspólne święta.
Cała rodzina Malfoy
SYRIUSZ LUPIN
Chętnie spędzimy święta w posiadłości Malfoy'ów droga kuzynko. Przekaż to swojemu szanownemu małżonkowi. Mam nadzieje, że się dobrze przygotuje na moje spotkanie. A nie jak w młodości przeklinamy się za pomocą wzroku.
Pozdrawia Syriuszek
PS. Nie mów nic Remusowi
DO WESLEY'ÓW
Serdecznie zapraszam całą rodzinę Weasley'ów na spędzenie świąt w posiadłości Malfoy'óm. Mamy nadzieje, że państwo przyjmiecie zaproszenie.
Malfoy'owie
DO TONKS'ÓW
Serdecznie zapraszam całą rodzinę Tonks na spędzenie świąt w posiadłości Malfoy'óm. Mamy nadzieje, że państwo przyjmiecie zaproszenie.
Malfoy'owie
OD WEASLEY'ÓW
Chętnie spędzimy święta u was święta. Dzieci mają z państwem dobry kontakt. I bardzo polubiliśmy Harry'ego. I chcemy lepiej poznać jego rodzinę
OD TONKS
Chętnie spędzimy święta u was święta siostrzyczko. I nie mogę się do czekać ujrzeć ponownie swoich siostrzeńców.
Andromeda