Dodatek 1

274 7 8
                                    

* Rozmowa Lucjusza, Narcyzy z synami*

Gdy tylko David wraz Draco wrócili do posiadłości. To okazało się, że ich rodzice czekali już na nich w salonie.  Po zajęciu przez nich miejsce. Lucjusz od razu przeszedł do sedna. 

Lucek: Jak na pewno wiecie od jakiegoś czasu wraz ze swoim bratem szukałem waszego młodszego brata. Ale niestety poszukiwania nie przyniosły do teraz żadnego skutku

Draco: I co związku z tym?

Cyzia: Draconie nie przerywaj Ojcu

Draco: przepraszam 

Lucek: dzisiaj nad ranem dostałem list od Syriusza Lupina, że chce się ze mną spotkać, ponieważ może się okazać, że on jednak wie gdzie jest wasz brat

David: To temu jutro też idziecie do Lupinów

Lucek: Dokładnie. Tylko, że idę ta, ja wraz z Tomem, ponieważ wasza matka podjęła, że zostanie w posiadłości

Draco: Ale czemu?

Lucek: Ponieważ nie chce cierpieć gdyby się okazało, że jednak Syriusz się myli Draconie.

Draco: No dobra rozumiem

Lucek: To się cieszę

David: Ale za to ja mam pytanie?

Lucek Jakie 

David: Czy to by oznaczała że Harry Potter może być naszym bratem.

Lucek: Tego akurat jeszcze niestety nie wiem ale jutro się dowiem. I wy w razie potrzeby gdyby się okazało, że to jest prawda to zostaniecie wezwani do gabinetu Syriusza lub Remusa.

David: Dobrze rozumiem czy możemy już udać się do swoich pokoi aby się przygotować do imprezy.

Lucek: Ty tak. Ale Draco ma jeszcze zostać, ponieważ musimy porozmawiać o twoim zachowaniu.

Draco: Ale ja byłem grzeczny.

Lucek: Masz się odżywać do wszystkich szacunkiem nawet do Granger czy Weasley'ów rozumiesz?

Draco: Tak, Ojcze.

Lucek To się cieszę. To teraz możesz udać się już do siebie. 


*Rozmowa Syriusza z Harrym*

Gdy tylko Harry i Syriusz zajęli miejsce w salonie. To starszy od razu zaczął rozmowę. 

Syriusz: jak na pewno wież Lily i James nie byli twoimi rodzicami.

Harry: Nic nowego nie powiedziałeś Łapo.

Syriusz: Mogę dokończyć?

Harry: Zastanowię się.

Syriusz: I co?

Harry: No dobra mów w końcu jestem bardzo ciekawy o co ci może chodzić.

Syriusz: Od jakiegoś czasu wraz z Remusem szukałem informacji kogo możesz być synem.

Harry: I co?

Syriusz: Jak na pewno wiesz jutro mamy się spotkać z Lucjuszem?

Harry: Nie zmieniaj tematu Łapo.

Syriusz: Ale ja nie zmieniam, ponieważ podejrzewam, że to właśnie Malfoy'owie mogą być twoimi rodzicami.

Harry: Ale jesteś tego pewny?

Syriusz Tak, ponieważ wtedy ich młodszy syn został porwany. I na dodatek do teraz nie został odnaleziony, ale wiadomo, że na pewno żyje bo tak pokazuje drzewo genologiczne. 

Harry: Rozumiem. Ale jesteś pewny na sto procent.

Syriusz: Nie do końca ale jutro wszystko się okaże i ty wraz z Davidem oraz Draconem zostaniecie w razie potrzeby wezwani. 

Harry: Dobrze rozumiem. Czy to już wszystko?

Syriusz: Tak i możesz się już udać do swojego pokoju spać. 

Instagram Teorry (zakończony)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz