Lisa..

490 46 2
                                    

Jimin menolak Sehun ke dalam bilik mesyuarat Golden Flix. Dia mengunci pintu supaya tiada sesiapa akan terdengar perbualan mereka.

"Siapa R? Baik kau bagitau aku", tegah Jimin

"Aku dah bagitau.."

Jimin menghempas meja membuatkan Sehun terdiam.

"Details. Semua pasal dia. Aku taknak panjangkan teka teki bodoh kau. Bagitau aku sape R dan kenapa dia nak rosakkan hubungan Jungkook dengan Lisa. Dan kau, asal kau bersubahat sekali?"

Sehun menghelah nafas berat. Matanya melirit ke arah pintu kaca yang dikunci Jimin. Dari jauh, dia nampak Sinb dan dua orang pengawal keselamatan seperti mengatakan sesuatu tentang hal tadi.

PANG!

"Lama sangat ke kau nak fikir? Bagitau cepat!", tengking Jimin

"Ce..cerita dia macam ni.."

Flashback

Sehun masuk ke dalam kelab malam yang susah menjadi tempat utama baginya. Dia duduk di bar sambil memikirkan masalahnya.

"Hey..", seorang perempuan berpakaian seksi menegurnya.

Sehun hanya senyum pada perempuan itu. Perempuan itu memeluk leher Sehun. Sehun biarkan sahaja kerana dia tau perempuan itu ialah GRO.

Muzik didalam kelab malam itu sungguh kuat. Perempuan itu membisikkan sesuatu pada Sehun

"Jom I layan u malam ni", bisik perempuan itu

Sehun geleng perlahan. "I'm not in a good mood"

Perempuan itu tidal fikir panjang. Dia terus menarik Sehun keluar dari kelab malam itu ikut pintu belakang. Sehun melepaskan tangan perempuan itu.

She's The One [°liskook°] COMPLETEDWhere stories live. Discover now