geçtiğimiz üç gün ne doğru düzgün yemek yemiştim, ne uyumuştum ne de eve uğrayabilmiştim. şarkı sözlerini tamamlamış, düzenlemeleri yapmış ve kayıt işleriyle uğraşmıştık.şimdi ise, final gününden bir gün önce stüdyoda Yixing ile birlikte tamamladığımız şarkıların son düzenlemelerini yaparken nasıl bu kadar çabuk bitirebildiğimiz konusunda şaşkındım. yetişmeyeceği hakkında çok fazla endişem vardı ama Yixing sürekli bize yardımcı olmuş, işleri kolaylaştırmıştı.
"bitti."
son bir tuşa basıp kaydı başa sararken geriye yaslanıp yaptığımız şeyden gurur duydu.
"o zaman akşam 5'te şarkıları yayınlayalım. konser saatine denk gelmesin ki insanlar yarına kadar dinleyebilsin."
sunduğu teklifle başımı olumluca salladım. ardından kenarda duran telefonumu alıp galerimi açtım. bulduğum bir fotoğrafı favorilere ekleyip instagrama girdim ve şarkıların yayınlanacağı saatle ilgili bir post attım.
109K♥️ 7348 💬
jennierubyjane: bugün saat 17.00'da, iki yeni şarkıyla BlackPink geri dönüyor. beklemede kalın🤘🏼son zamanlarda takipçi sayımda gözle görülür bir artış olmuştu ve neredeyse ikiye katlanmıştı. böylece zengin bir ailenin en büyük kızı, Gaia'nın en popüler kız grubunun rapper ve vocali, söz yazarı, yapımcı, bir kaç modellik deneyimimden dolayı model ve sosyal medya fenomeni olmuştum.
şu iki yılda katettiğim yolu düşündüm. çabalamıştım ve sonunda çabalarımın karşılığını alabiliyordum. hayata karşı oynamam gereken son bir hamlem kalmıştı ve sonrasında tamamen özgür olacaktım. sadece biraz beklemem gerekiyordu. biraz daha.
annemlerin bugün döneceğini hatırlayınca eşyalarımı topladım ve ayaklandım. Yixing'e dönüp hızlıca konuştum.
"beni eve bırakman gerekiyor."
"acil mi?"
telefonun ekranını açıp saate baktım. dörde geliyordu. saat 7'ye hazır bir şekilde yetişsem yeterdi.
"en fazla 1 saat daha oyalanabilirim."
"pekala, biraz işim var. ah, bir de Jongin gelecek."
tüm enerjim çekildi. şu an onun suratını asla görmek istemiyordum. yaptığımız o konuşmadan sonra onu hiç görmemiştim ve diğer günlerimi de böyle geçirmeyi planlıyordum.
"burada onunla ne işiniz olabilir ki?"
sorduğum soruyla birlikte kapı aralandı. Jongin içeri girerken ufak bir selam verdi ve gözlerini yüzüme dahi değdirmeden kayıt yapılan odaya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flower garden || jenkai
Fanfictionyürüdüğüm her yol sana çıkıyor jennie. sana ve senin çiçek bahçene