" Çok sevdiysen bunu sana hediyye edeceğim " dedi aynadan bana bakarak.
" Sağol tatlım ama, ben onu nereye giyeceğim. Türkiyede biliyosun Abaya giyilmiyor en azından benim gibileri giymiyor "
" Sen de Dubaide, Lübnan da falan giyersin ne olmuş? "
"Oraya gelinlik mi giyicem, turkuaz abaya daha uygun sanki "
" Mesaj alındı ikisi de senin, ama davetler bittikten sonra" İkimiz de kıkırdadık.
Gizem mutfağa inip çay koymazdan evvel abayayı üzerimden çıkarmama yardım etti. Kendi elbiselerimi giyip, ben de mutfağa indim. Pastalarımızı yerken "Bu gün bende kalsana, kızlar gecesi yapmış oluruz, sinema da izleriz" dedi bana şirin şirin bakarak. Ben de onaylayınca birlikte mutfağı toplayıp salona geçtik.
Bu gün burada kalacağımdan benim için ayırdığı odada her zaman elbiselerimin bulunduğu dolabı açıp t-shirt ve eşofman altı götürdüm. Üzerimi değiştirdikten sonra da tekrar salona geçtim. Gizem kendisine özel olan souslu süt mısırını küçük kuplara koymuş, cips ve çerez tabağını da pufa koyup, meyve sularını da getirirken film seçme işini bana bırakmıştı. Film cd'lerini hep birlikte alıp, vakit bulunca da birlikte izlediyimizden ilginç gelen cd'leri seçip hep sepete yığıyorduk. Şimdi de karşımda birlikte aldığımız, ama, bakmadığımız onlarla cd içerisinden en iyisini bulmaya çalışıyordum. Sonunda elime geçen romantik filmde karar kılınca, cd'i yerleştirip yerime geçtim. Gizemde benim yanıma oturunca oynata bastım. Film bitene kadar sadece bazı sahnelerde yorumda bulunmaktan başka hiç konuşmamıştık. Saat 10u geçince Gizemin odasına geçip yatakta bağdaş kurup oturduk.
" Dün Devrimle işten çıkıp sinemaya gittik, yemekte yedik. Galiba haklısın, benden hoşlanıyor "
- " Biliyordum. Bence çok iyi biri. Seni de asla üzmez. İkiniz de çocuk değilsiniz artık. Bence düşün "
" Evet çok iyi biri. Yakışıklı, akıllı, düşünceli, başarılı. Ama benim için arkadaştan öte değil. Başka türlü düşünemiyorum bile. " dedim saçlarımı açıp Gizeme ördürürken. Annemden sonra Gizemde ailemin bir parçasıydı. Kız kardeşim gibi çok seviyorum onu. Annemle Gizemden başka ailem yok. Akrabalarla da aramızda büyük mesafeler vardı. Anneme sırtlarını dönmüşler, onaylamadıkları biri ile evlenmiş diye. Babamı kaybettikten sonra bile affetmemişler. Bu yüzden ben de onları arayıp sormuyorum. Annem bana yeter.
" Tamam pes ediyorum, bir gün belki şans verirsin. " dedi saçımı ördükten sonra.
" Sen kendine bak aşk uzmanı, her kese öneride bulun, kendin ama bekar kal. Aşk güzel olsaydı sanki sen sevmezdin " dedim yatağındakı beyaz yumuşak ayıcığı alıp kucaklarken.
" İstediyim gibi biri çıksa karşıma neden sevmiyeyim? Hadi uyuyalım yarın bitirmeliyim sonuncu abayayı. Modellerle de konuşmam lazım, benden gün bekliyorlar "
" Cidden, diğer modeller kimler olucak? Tanıdığım biri var mı? " dedim yataktan çıkınca.
" Hayır. Hepsini ajanstan çağırdım. Çoğu esmer, bazıları da siyahi kızlar olucak " dediyi zaman yanına gidip yanaklarını öpüp iyi geceler dedim, o da bana söyleyince odama geçip banyoya girdim. Yüzümdeki makyajı temizleyip yıkadıktan sonra dişlerimi de fırçalayıp saatimi 06:00'a kurdum. Erken uyanıp eve uğrayıp üzerimi değiştirmem lazımdı.
İşe varır varmaz kahvemi Devrimin odasına getirmelerini söyleyip Devrimin odasına doğru gittim. Kapıyı iki kere tıklatıp içeri girdim. Her zamanki gibi Devrim de erkenciydi. Saat 9 olmadan işe gelmişti. Siyahlar içerisinde çok yakışıklıydı. Siyahlığını bi tek gömleyinin sol tarafından geçen, kar tanecikleri olan kant bozuyordu. Ben de erkenden kendi evime uğrayıp uzun pudra eteğimi, üzerine bol parlak mavi tüylü kazağımı ve topuklu çizmelerimi giyerek evden çıkmıştım. " Birileri bana ayak uydurmaya çalışıyor galiba, çok yakışmış" dedim gömleyini işaret ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oasis
RomanceBazı Aşk'lar Okyanus gibidir. Görmesen de, sonunun bir yerde bittiğini bilirsin... Oysa ki, Enis'in Okyanus gözlerinde gördüğüm, Sevgimin, Sevgimizin Sonsuzadek Bitmeyeceğiydi! Aşk sürprizlerle doludur. Kimin olacağı, ne zaman, nerede, nasıl olacağı...