°• Açılış günü •° ( Part - 2 )

1.9K 105 3
                                    

  " Son 5 dakika, her kes yerine ! "

 

      Ben de podyuma giriş tarafa gidip en önde durdum, ilk ben çıkacaktım, çok heyecanlıydım. Burçinin tekrar " Son 1 dakika "  diye bağırmasıyla artık tam hazır durmuştum. Müzik başladıktan 5 saniye sonra podyuma çıkmalıydım. Müzik başlayınca içimden beşden geriye sayıp podyuma çıktım.

      

      Ben podyuma çıkar çıkmaz alkışlar koptu. Ben de provalarda olduğu gibi kendimi rahat hissetmeyi deneyerek podyumda ilerlemeye başladım. Modellerin en önemli görevi podyumda gezerken daima gülümsemesiydi. Podyumun ortasında durduktan sonra ilk sola dönüp gülümseyerek misafirlere Abayayı sergilerken, sağa da dönerek aynı işlemi yaptım. Abayayı sergilerken gözüme Arap giyiminde duran biri çarptı. Tekrar dönüp podyumun başına ilerledim. Fotoğrafçılara, kameralara poz verdikten sonra tekrar geri döndüm. Bu sefer ortaya varınca sola dönüp direk Arap'ın yanında oturan kıza baktım. Çok güzeldi, sağa döndükten sonra da podyumun çıkışına doğru ilerledim. Ben podyumu terk ederken diğer model podyuma çıktı.

   Backstage'e dönerken, direk Gizemin yanına gittim. Soyunmama yardım ederken ben de " Senin özel misafirin Amira gelmiş, yanında da Arap var, evli mi o?  " dedim. Soyunmamdan sonra Gelinlik Abayayı giymeme yardım ederken " Hayır evli diil, koruması ola bilir " dedi. Ben giyindikten sonra beni makyöze devrettikten sonra podyuma göz atmaya gitti. Ben de arkasından kendi kendime " Koruması kandurada olmaz, kostümde de ola bilir " dedim. Makyajım temizlendikten sonra, gözümü öne çıkaracak şekilde göz makyaji yapıldı, yine sürme çekildi, bu sefer biraz daha koyu allık ve nar çiçeği renginde ruj sürüldü. Daha sonra suratıma kırık beyaz, fransız dantelli, sadece gözlerimi açıkta burakan, suratımın diğer yerlerini gizli saklı gösteren peçeyi takıp, kafama örtüyü geçirdikten sonra taçı taktı. Bu halimle masum, genç Arap gelinlerine benziyordum. Düşündüklerime kıkırdadım. Tekrar modellerin yanına dönerken Gizem beni mutlulukla izledi. Son 2 kişi kalmıştı. Onlardan sonra ben çıkacaktım.  Davetliler gittikten sonra da, özel misafirler ve bazı yakınlarla üst, teras katında kokteyl verilecekti. Son bir kişi kaldığında Gizemle el-ele tutuşmuştuk. Benden önceki model de podyuma çıkınca, ben de podyuma daha da yakınlaştım. Burçin elime beyaz ve nar çiçeği renklerinde güllerden oluşan düğün çiçeğini verdi. Bu sefer daha çok heyecanlıydım. Sonuncu model de artık podyumu terk edince ben de podyuma çıktım. Bu sefer podyumda daha yavaş ilerlemeye başladım. Çiçeği iki elimle önümde tutmuş ilerlerken, podyumda ortada durmuş yine ilk sola döndüm. Misafirlere gülümseyerek Abayayı sergilerken bu sefer gözüme büyülenmiş bir şekilde bana bakarak, dudaklarını oynatarak, sessizce " Muhteşemsin  " diyen Devrim'i gördüm. Ona gülümseyerek baktıktan sonra tekrar sağa döndüm. Amira bana büyülenmiş, kocaman gülümsemeyle bakarken, tekrar dönüp podyumun başına ilerledim. Poz verdikten sonra tekrar geri döndüm.  Bu sefer podyumu terk etmeden Gizemi podyuma çıkardım, diğer modeller eşliğinde tekrar podyumda gezerken ben podyumda ortaya kadar gelip Gizemin elini kaldırınca Gizem için büyük tezahürat, alkış fırtınası koptu. Podyumu terk ettikten sonra Abayayı çıkarıp Gizemin benim için tasarladığı okyanus mavisi uzun, uçuş uçuş elbiseyi giydim. Elbise önden kapalı olsa da, arkasında belime kadar olan yırtmaçlı sırt dekoltesi vardı. Ve sırt dekoltesinde boynumdan aşağı sallanan gümüş, inci kolyeli aksesuar vardı. Ben de hazır olduktan sonra Gizemle üst kata çıktık.

      " Gözlerimi senden alamadım " diyerek bizi kapıda karşıladı Devrim. Hafifce tebessüm edip teşekkür ettim. " Gizem hiç şüphem yoktu, her zamanki gibi süperdin " diyerek Devrim ikimize de sarıldıktan sonra içeri geçtik. Gizem içeri girer girmez gözleriyle Amira'yı aramaya başladı. Zaten tüm dikkatlerin bizle Amira'nın üzerinde olmasından onu çabuk bulmuştuk. Amira da Gizemi görünce gülümseyerek yanımıza geldi, onunla birlikte yanındakı Arap ta geldi.

OasisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin