Merhaba Sevgili Okuyucularım. Yeni bölüm gelene kadar, diğer kitabım, "O.N"'u okumanızı Tavsiye ederim. Baş Karakter Harry Styles ama kitapta ismi 'Odak'. Polisiye, ajan, suç, dans seven okurlar için!) Iyi okumalar şimdiden!)))Facebook'uma gelen bildirim sesiyle, çalışma masamdan kalkıp yatağımın üzerine bıraktığım telefonumu aldım. Calum Mello arkadaşlık isteği yollamıştı. Calum'un isteğini kabul etmemden çok geçmeden beni gruba eklemiş, ve mesaj yollamıştı
" Hey! Nasılsın? "
" Hey! Teşekkürler, Sen nasılsın? " diye cevaplayıp, eklediği gruba baktım. Bizim dans kursunun grubuydu. Grupta bizim dans grubundaki çocuklar vardı. Gruba katılmamla ilgili, Calum'un paylaştığı durumu " Aramıza hoş geldin Nila! " 'yı beğenip, beğenilere ve yorumlara baktım. Bazıları sadece beğenirken, Demi hem beğenmiş, hem de yorum bırakmıştı. Onun da yorumunu beğenip, sadece " Teşekkürler " diye yorum bıraktım. Calum'un mesajını okurken, grubun fotoları olan sayfayı açmıştım.
" Yarın Milonga'ya geliyorsun ? "
" Evet geliyorum " diye cevaplayarak, yarın beni neyi beklediğini bilmem için, Milonga isimli albüme tıkladım. Gördüklerimle şaşırarak, Calum'a
" Milonga albümünde olan fotolar, Kırmızı halıda ve ya Galada mı çekildi ?! " diye yazıp yolladım. Çünki abartı kaçacağını düşündüğüm kırmızı elbise, Milonga için sönük kalıyordu.
" Kesinlikle Milongadan! Nasıl eğlenceli geçiyor inanamazsın! Kursa yazılanların çoğu Milongalar için yazılıyor. Sen de onun için yazılmışsındır diye zannediyordum " diye cevap yazınca, kesinlikle alışverişe çıkmam gerektiğini anlamıştım. Saate bakınca geç olduğunu, sabah erkenden hızlı bir alışverişe gideceğime karar verip, Calum'la kısa bir konuşmadan sonra, sağollaşmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oasis
RomanceBazı Aşk'lar Okyanus gibidir. Görmesen de, sonunun bir yerde bittiğini bilirsin... Oysa ki, Enis'in Okyanus gözlerinde gördüğüm, Sevgimin, Sevgimizin Sonsuzadek Bitmeyeceğiydi! Aşk sürprizlerle doludur. Kimin olacağı, ne zaman, nerede, nasıl olacağı...