°• Son Provalar •°

2.7K 117 8
                                    

Karşımda askılıkta duran renk_renk, işlemeli Abaya'lara hayranlıkla bakıyordum. Açılış 7_14 Aralıktı. Ben sadece açılışta ve kapanışta sergileyecektim. Ben askılıktaki abayalardan gözümü alamazken, hangisini benim için yaptığını bilmeden, acaba nasıl olur, yakışır yakışmaz diye düşünürken, Gizem Gamboçlu elbiseyle çalışma odasından çıktı. Bana yaklaşıp elbiseyi elime bırakınca prova etmem için, prova kabinine yolladı. Üzerimdeki elbiseyi, çizmeleri çıkarıp askılığa bıraktıktan sonra, Abayayı gamboçundan çıkardım. Gözlerime inanamazken, Gizemin çabuk olmamı ileten uyarısıyla hemen üzerime geçirdim. Bel tarafındaki gizli fermuarı kapatınca da hazırdım. Gizemin yanına dönünce gözlerinin parlamasından tam istediyi gibi, hatta daha ötesi olduğunu anladım.

Boy aynasının önüne geçince kendimi çok garip hissettim. Uçuş uçuş tabanıma kadar olan etekleri, kolları bileğimin altına kadar uzun, eteğimin ve kollarımın bitişi ince inci ve boğazıma sanki inci mücevheri takmışım gibi duran detaylarlarıyla gözlerimle aynı renkte_deniz rengi abayayla kendimi Arap kızıymış gibi hissettim. Bana elinde baş aksesuarıyla yaklaşınca aynanın yanındakı koltuğa oturdum. Abayayla aynı tonda olan özel tasarım örtüyü kafama özenle geçirip, üstünden de inci aksesuarı taktı. Su damlası büyüklükteki inci iki kaşımın arasının biraz üzerindeydi. Ayağa kalkıp tekrar aynada kendime bakınca dönüp Gizeme sarıldım.

" Harika hayatım, eminim bayılacaklar, çok ince, başarılı olmuş, Harikasın " diye iltifatlarımı ardı ardına söylerken gözleri doldu. Daha da duygusallaşmaması için " Hadi çay koy bana, yemeyi de ben getirdim, elbiseyle kandırıyorsun ha? " O da kıkırdarken prova odasına geri dönüp özenle abayayı üzerimden çıkarıp, kendi elbiselerimi giydim.

Aşağı kata inerken Gizem kaldırmadığımız tabakları masadan kaldırıp, bulaşık makinesine yerleştiriyordu. Ben de mutfak masasının yanındaki bar tabureleri gibi olan sandalyeye oturup cebimi kontrol ettim. Gizem " Aralık planların neler? Benim gösterimden başka? " diye sordu çayları bardaklara doldururken.

" Aralık yoğun geçecek. 17 aralık büyük fuar var, ona hazırlanıyoruz. Gelecek hafta da senin gösterin, Yıl Başı, Senin planların neler ?" diye cevapladım.

Çayından bir yudum alıp, bardağı iki elinin arasına alarak " Bende senin gibi yoğun deyil. 7_14 Aralık yoğun olacağım, bir de Yıl Başı, ona gibi rahatım. Devrim nasıl? Bence Yıl Başı açılacak sana, seni seviyor bence " dedi.

Bunun üzerine göz devirerek " O benim ortağımdan önce arkadaşım, üniversiteden beri birlikteyiz. Bana değer veriyor arkadaşça. Sevmiyor " dedim. Hı hı ' layıp o da benim gibi gözünü devirdikten sonra, cebime gelen mesaj sesiyle cebimi elime alıp mesajı açtım

" Akşam 7de seni almama ne dersin? Hem yemek yemiş oluruz, hem de iş hakkında konuşuruz"

" Kimden mesaj ? " diye sordu. Cevabı bildiyini biliyordum. " Devrim " dedim, Devrime cevap atınca. " Ne diyor? " diye sordu, çayından bir yudum daha alırken. " Akşam yemeye davet ediyor, fuarı konuşmak için " dedim. O da " hı hı eminim " dedi.

Çayımı bitirip, " bana müsade eve gidip üzerimi değiştirmem lazım " dedim. Montumu da üzerime geçirip "Tasarımların yine mükemmel harikasın" diyerek ona sarıldım. O da bana " Devrim'i düşün ve şans ver bence " dedi sarılışıma karşılık vererek.

Eve varır varmaz günün yorgunluğunu atmak için kendimi duşa attım. Banyodan çıkarken saat henüz beş buçuktu. Zamanım olduğu için ıslak saçlarımı biraz kurulayıp, tarayıp boş bıraktım. Üzerime de salaş t-shirtle, eşofman altı geçirip salona indim. Mutfaktan elma alıp tekrar salona döndüm. Laptopumu kucağıma alıp koltuğa geçtim. Fuarın etkinliğine girip detaylarını inceledim. Katılımcılara, alıcılara baktım. Bazı katılımcıları tanıyordum, onlarla iş yapmıştık. Bu sefer alıcıları daha çok araştıracaktım. Sonuçta onlarla anlaşmalar, ortaklıklar yapmak daha iyi olurdu. Saat 6:20'de laptopu uyku rejimine bırakıp, odama çıktım. Saçlarım dalgalı olduğundan, bu sefer saçlarımı fönleyip düzleştirdim. Sade, diz üstü gece mavisi elbisemi üzerime geçirip, kulağıma çok büyük olmayan buz mavisi kar taneleri küpelerimi taktım. Saatimi de sol koluma geçirip stilettolarımı giyindim. Hafif göz makyajı, dudağımdan bir üst ton ruju sürüp, biraz da allıkla makyajımı tamamlamıştım.

OasisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin