פרק 1

144 12 8
                                    

יום אחד היה לי משעמם אז יצאתי לסיבוב בשכונה. טיילתי לפה, טיילתי לשם. ופתאום ליד האבנים בצד השני של הכביש ראיתי נצנוץ מוזהב.
התקרבתי לשם וגיליתי שמדובר בצמיד יפהפה מזהב שבאמצעו יש מין צורת פרח עם אבנים כחולות מדהימות, בקצה היה מחובר אליו חוט ודף שעליו היה רשום מספר טלפון והודעה: "להתקשר רק במלחמה"
הייתי בטוחה שזו סתם בדיחה. הבטתי סביבי כדי לראות האם יש מישהו ברחוב שתמיד אולי שייך לו, לא היה אף אחד כשהבטתי שוב לרצפה ראיתי דף שעליו היה רשום " מי שמוצא שייקח". אז לקחתי...
ענדתי אותו על היד והודהמתי לראות שהוא מתאים לי בדיוק.

שבוע לאחר מכן, בשקיעה, יצאתי מחדרי והסתכלתי כבדרך אגב לחלון הפונה למרפסת שהיה ממש מול דלת חדרי. ואז ראיתי אותו, את האיש בשחור, באור הקלוש שהחל להשתלט ראיתי שהוא לבש סוג של גלימה עם ברדס, בצבע שחור היה לו גם משהו מחודד שבלט מתחת לברדס. "אבל" חשבתי לעצמי "חשוך עכשיו ואני בטח סתם מדמיינת" ,אחר הכל מי ירצה לעלות דווקא למרפסת שלנו- המשפחה המשעממת ביותר בעולם.

אבל למחרת בבוקר הוא עדיין עמד שם באותו מקום והסתכל ישר עלי  הוא היה לבוש גלימה שחורה ארוכה וברדס כשהסתכלתי לכיוון הבלטיות שראיתי אתמול גיליתי לתדהמתי שאלו אוזניים מחודדות,"למי יש אוזניים מחודדות במציאות?" תהיתי, הברדס הצל על כל פניו אבל את עיניו ראיתי בבירור, הן היו בוהקות וחודרות ו...לא האמנתי למראה עיני, הן היו מלוכסנות ועם אישונים כעיני חתול, והן הסתכלו לתוך הבית דרך החלון.

דרך אגב, אני הקטנה במשפחה ומעלי יש שלושה אחים ושתי אחיות.

קראתי לאחי הגדול שנמצא בבית כדי שיראה אם אני הוזה או שזה אמיתי.
תגובתו הראתה לי שזה אמיתי. הוא, האמיץ יצא למרפסת והתחיל לדבר עם היצור. היצור אפילו לא הסתכל עליו, הוא המשיך להסתכל עלי ואילו לא הפנה את מבטו לכיוון אחי, הוא רק נהם לעברו נהימה מפחידה ששמעתי למרות שהייתי בבית, כשאחי איים להתקשר למשטרה היצור הפנה את מבטו אליו ואמר לו משהו שלא הצלחתי לשמוע, אבל אחי החוויר כמו סיד וברח מהמרפסת מהר ככל יכולתו, הוא נעל את הדלת ואמר לי לסגור את התריס.
הבעיה הייתה שהתריס נהרס בגלל אחים שלי שזרקו אליו כדור כך שנשאר חרך צר. הצצתי דרכו וקיוויתי לראות את היצור הולך לאחר שאיבד את יכולתו לראות לתוך הבית, אבל טיולי התבררה במהירות היצור רץ במהירות לחריץ שדרכו הבטתי והצמיד לשם את עיניו.
נבהלתי מאוד וכשלתי לאחור וברחתי במהירות לקומה למטה. בלילות ישנתי עם דלת נעולה פעמיים ועם חלונות ותריסים סגורים עד סוף מרוב פחד.

כך עבר לו חודש ואחי החליט לפתוח את התריס כדי לראות האם היצור עוד נמצא במרפסת, בכל אותו הזמן המרפסת הייתה נעולה ואף אחד לא נכנס לשם, ברגע שנפתח התריס היצור נסוג למקומו הראשון ונעמד שם.

לאחר עוד חודש שבו לא זז ממקומו האחים שלי הפסיקו לפחד ממנו ויצאו לשחק כדורגל במרפסת. היצור לא זז. כמה פעמים פגע בו הכדור בראש או ברגל אך הוא אפילו לא מצמץ להמשיך להביט לבית, אני עצמי עדיין המשכתי לנעול את דלת החדר וגם את שאר הדלתות.

יום אחד הופיע בדואר מכתב. במכתב היה רשום:"המלחמה עומדת להתחיל", היה שם גם תאריך לעוד יומיים ולידו היתה רשומה שעה- שעת השקיעה.

מאותו רגע שקיבלנו את המכתב המרפסת החלה להתמלא בכעשרים אנשים בשחור, בנוסף לראשון, היה שם איש בשחור אחד שהיה לו מעין נזר מכסף שהיו משובצות בו חמישה אבנים במעגל אבן כחולה, ירוקה, אדומה,צהובה, וורודה כל האנשים בשחור עמדו בשורה מבלי לזוז היצור עם הנזר עמד ראשון.
נוסף לאנשים בשחור הגיעו גם עכבישים ענקיים עם שיריון חזק ומלא עיניים ונעמדו בצד.
לאחר מכן הגיעו גם אנשים גבוהים שעורם היה ירקרק, הייתי בטוחה שאלו טרולים, ועוד המון יצורים שרק מלראות אותם רצינו לברוח.

ביום המלחמה בצהריים כבר היינו כל כך מתוחים שכל רעש קטן הקפיץ אותנו, אחים שלי עלו למעלה ונעלו את הדלתות של שני החדרים ושל השירותים הם גם שמו מעל הדלת של השירותים ,שהיתה ממש מול הדלת של המרפסת, מצלמה קטנה ששידרה למחשב נייד ששמענו בסלון כדי שנוכל לראות מה קורה למעלה ואם הם נכנסים.
לפתע שמענו דפיקה בדלת, פתחנו וראינו את השכנים שלנו עם כל המשפחות המורחבות שלהם. "למה באתם?" שאלנו אותם וכולם ענו אותו דבר:"קיבלנו הודעה שמלחמה עומדת להתחיל היה שם את הכתובת שלכם, את התאריך הזה, ואת שעת השקיעה ובאנו לעזור".
שני אנשים אמיצים עלו למעלה אך לאחר שראו את הצבא העומד מולנו, ירדו חיוורים ומפוחדים.
המשפחות שבאו לעזור הגיעו בלי כל ציוד למלחמה לעכשיו לא יכלו לצאת כי שעת השקיעה כבר קרבה והם באו רחוק מדי. אמא שלי הוציאה חטיפים ומשקאות והביאה לאנשים שאכלו מרוב פחד.

שעת השקיעה כמעט והגיעה האנשים בבית הצטיידו בסכיני מטבח, במפצחי אגוזים, פותחני בקבוקים, כפות, מזלגות, עפרונות מחודדים, היו גם כמה אנשים שהצטיידו בדוריטוסים הם אמרו שהדוריטוס חד מספיק כדי לדקור מישהו😁😁😁😁

פרק 2- שעת השקיעה מגיעה
בקרוב...

הצמידWhere stories live. Discover now