פרק 8- הכרזת מלחמה

33 7 3
                                    


למחרת בבוקר כשקמתי, ראיתי פתק על השולחן, הפתק היה מג'סי והיה רשום בו "אבוא אלייך בערב, את יכולה לטייל במתחם אבל אל תצאי מחוץ למבנה". אכלתי, התארגנתי ויצאתי, לא זכרתי איך מגיעים לדלת הכניסה עם הציורים אז התחלתי ומידי פעם פניתי כשרציתי לראות משהו, המסדרונות היו מלאים בפסלים של אנשים משונים וכל מיני תמונות, הייתה גם תמונה של גלגלי שיניים וידית שנראו ממש אמיתיים.

עברתי ליד מסדרון עגול וצבעוני ופניתי לכיוונו כי ראיתי שם תמונות שנראו מעניינות, אך לפני שהספקתי להסתכל על תמונה של אבן עגולה וגדולה, כבו האורות.

יצאתי מהמסדרון וגיליתי שאני לא יודעת לאן לפנות, פתאום צמיד המעקב ,ששמו לי על היד ביום הראשון שלי כאן, התחיל להבהב באור כחול זוהר ופעל כמו פנס, בעזרת האור ראיתי כפתור בצד הצמיד שעליו היה כתוב באור המשונה "מפה", לחצתי על הכפתור והופיעה מפה של המפקדה והייתה גם נקודה מהבהבת אדומה שהייתי די בטוחה שמסמנת את המיקום שלי, ליתר ביטחון התחלתי ללכת ואכן, הנקודה זזה איתי, ראיתי במפה את החלל העגול שדרכו יצאתי אתמול עם ג'סי, למרות שהמפה הוקרנה באוויר והייתי די בטוחה שהיא לא ממשית, ניסיתי לגעת בחלל הכניסה, כעבור שניה נשמע צפצוף קטן וקו אדום דקיק החל להתפתל על המפה, הקו התחיל מהנקודה שייצגה אותי והגיע עד לכניסה.

התחלתי לרוץ ופניתי מדי פעם לפי ההוראות המוקרנות, כעבור כעשר דקות הגעתי לכניסה, בשונה מאתמול הוא היה ריק לחלוטין וחשוך, הדלתות היפות היו פתוחות ותוך הפרה בוטה של מה שג'סי אמרה הלכתי לכיוונן ויצאתי לאור השמש שהייתה הפעם בצבע ירוק -איזמרגד, שמעתי מסביבי מלמולים והורדתי את מבטי מהשמש, אלפי אלפים עמדו בחוץ והביטו בשמיים.

הסתכלתי גם אני באותו מקום וראיתי איש עם גלימה עומד באוויר.

האיש היה גבוה והייתה לו גלימה שחורה וארוכה שבתחתיתה היו דוגמאות של להבות אש שנראו ממש אמיתיות, הוא לבש טוניקה בצבע ירוק שמתחתיה מכנס שחור, את הטוניקה קשר עם חגורה שעליה היה, למרבה תדהמתי סמל חמשת האבנים- הירוקה, הכחולה, האדומה, הצהובה והוורודה מסודרות בצורת עיגול, פניו של האלף היו חדות ובהירות, אך לא ראו את עיניו, היה עליהן כיסוי בצבע שחור שבתחתיתו פס אדום, שערו היה בצבע דבש והגיע עד כתפיו הרחבות באופן כמעט לא טבעי, הוא היה שרירי יותר מהאיש הכי שרירי שראיתי אי פעם בכדור הארץ, על שערו היה כתר מזהב שהיה מעוצב בצורת שפיצים מחודדים, האיש הזה הקרין עוצמה מאיימת מאוד, הוא היה ממש מפחיד.

בקהל האלפים שסביבי הצלחתי להבחין בג'סי שבהתה באיש הזה, התחלתי ללכת בכיוונה כשתוך כדי אני דוחפת והודפת אלפים מדרכי, כשהגעתי אליה שאלתי אותה "מי זה האלף הזה? ואיך הוא עומד באוויר?" היא הסתכלה עלי ובעיניה היה אימה רבה "האלף הזה הוא מלך חצות, והוא לא עומד באוויר זאת רק הקרנה שלו", 

הצמידWhere stories live. Discover now