אז חזרתי אחרי המוןןןןןןןןןן זמן
למי שלא זוכר, בפרק הקודם הצגתי את אדוני האבנים סורל- אדונית האבן הוורודה, פיס- אדונית האבן האדומה, ברגרת וקונסטנטלי- אדוני האבן הצהובה ופרינס- אדון האבן הירוקה.
ועכשיו לפרק:
בבוקר התעוררתי לקול דפיקה על דלת החדר שלי, קמתי בעייפות וניגשתי לפתח. לפני שהספקתי לפתוח הדלת נדחפה בחוזקה וסורל קיפצה לתוך החדר "בוקר טוב אמילי, ישנת טוב? המלך קורא לנו לחדר הכס שלו כדי לומר לנו איזה שיעורים יש היום, זו פעם ראשונה שגם אני והאחרים הולכים לשיעור כאן, מעניין איך יהיה" היא קיפצה בכל החדר ועלתה על הספות וחיטטה בכל הארונות, כעת היא הסתכלה עלי וקימטה את מצחה "למה את כל כך פרועה?"
נאנחתי וניסיתי להחליק ולסדר את השיער שלי "אני פרועה כי רק עכשיו קמתי. חכי לי פה ואני אלך להתארגן".
הלכתי לחדר השינה והתקלחתי, לבשתי שמלה שסורל בחרה לי השמלה הייתה בצבע ורוד בייבי מהמם והיא הייתה ללא שרוולים היא הגיעה לי עד הברך מעליה שמתי עליונית לבנה, משרתת הגיעה ואספה לי את השיער בחצי קוקו יפה וקשרה אותו עם סרט לבן.
יצאנו מהחדר וסורל הובילה אותי יצאנו מהמבנה שבו היו חדרי השינה שלנו והלכנו למבנה הראשי בכניסה היו זוג דלתות ענקיות ועליהן מוטבע סמל הכתר השחור של מלך חצות. שומר פתח לנו את הדלת וקד לנו קידה, אני וסורל הצלחנו להתאפק רק עד אחרי שסגר אחרינו את הדלת ונשאר בחוץ ואז התגלגלנו מצחוק, גם ברגרת, קונסטנטלי, פיס ופרינס צחקו איתנו, הוא עשה גם להם את אותו הדבר.
התקדמנו לאורך מסדרון ארוך אחרי שני שומרים אחרים וכל הדרך סיפרנו אחד לשני על החדרים שלנו ומה יש אצל כל אחד שונה מהשני. בסוף המסדרון היו שתי דלתות פלדה ענקיות ועליהן גילופים וחריטות מדהימות, השומרים שליוו אותנו פתחו את הדלתות ונעמדו משני צידיהן.
פירשנו זאת כהזמנה להיכנס ונכנסנו. הדבר הראשון שעבר לי בראש כשנכנסנו היה שהמקום ענקי, היינו באולם ענק ובקצהו הרחוק ביותר מאיתנו הייתה במה ועליה כס שחור מפואר, מאחוריו, על הקיר התנוסס סמל המלך- הכתר השחור על רקע להבות אש.
החדר הואר בלפידים רבים ומעל הכס היה צוהר בתקרה שהטיל אור עמום על המלך. לצד המלך הסתובבה חיה משונה, החיה דמתה לנמר שחור גדול שסביב גופו הילה כתומה זוהרת. על הרצפה היה פסיפס מורכב, התכופפתי מעט כדי להביט בו והמלך כחכח בגרונו, הזדקפתי מיד והסמקתי.
"כמו שחלקכם אולי יודעים לאדוני האבנים יש כוחות קסם אדירים" מה? חשבתי בחיים לא שמעתי על זה ,אתם צריכים לדעת להשתמש בכוחותיכם" המשיך המלך "אבל, בנוסף אתם צריכים גם ללמוד נימוסים, אחרי הכל אתם בחצר המלך" הרגשתי שהערה זו כוונה במיוחד אלי והסמקתי שוב "בנוסף מדי פעם באים גם שליטים נוספים של עולמות אחרים ומובן שהם ירצו להכיר גם אתכם וזה לא יהיה נעים אם לא תדעו איך פונים לכל אחד, באילו תארי כבוד ושאר הדברים הללו, היום לאור הצטרפותה של האדונית החדשה- אמילי יהיו לכם שיעורים רק בבוקר והצהריים והערב שלכם יהיו פנויים", המלך הניף את ידו ונכנסה משרתת רזה והביאה לכל אחד דף "בדף רשומים הנושאים שתלמדו, יש לכולכם את אותם שיעורים באותם זמנים כדי שתוכלו לבלות יחד ולהכיר יותר טוב אחד את השני" המלך העביר עלינו את מבטו "משוחררים". ואנו הסתובבנו ויצאנו.
YOU ARE READING
הצמיד
Fantasyכשיום אחד מצאתי צמיד יפהפה עם אבנים כחולות לא ידעתי שהוא הולך להכניס אותי לתוך כמה מלחמות