יצאנו מהחדר ונכנסנו לתוך מסדרון ארוך שהיה צבוע בגוונים עדינים ויפים, בכל צד היו דלתות ופניות ונורא רציתי ללכת ולחקור קצת את המקום הזה הייתי צריכה ללכת אחרי ג'סי שמיהרה קדימה, כעבור כחמש דקות הליכה הגענו לחלל ענק ועגול שהסתובבו בו המוני אלפים שחורים, למעשה כולם נראו בדיוק כמו האלפים הלבנים חוץ מצבע הגלימות שלהם שלפיהם נקראו שחורים או לבנים.
כשאני וג'סי עברנו כולם הפסיקו את כל את דיבוריהם ועסקיהם והתבוננו בנו, רק לאחר שיצאנו משם חזרו האלפים לפעילותם הקודמת, הדלת שדרכה יצאנו הייתה ענקית ועשויה מעץ בעל גוונים משתנים ועליו גולפו כל מיני קישוטים, הדבר היחיד שהספקתי לראות, היה חמישה אבנים שסודרו במעגל, לפני שג'סי משכה אותי משם , טוב, לא נורא ,חשבתי במרירות, בכל מקרה הם לא מתכוונים לשחרר אותי בזמן הקרוב אז יהיה לי הרבה פנאי להסתכל על העיטורים.
ניערתי את ראשי מהמחשבות על הדלת והבטתי בפעם הראשונה מאז שנחטפתי בעולם המשונה שהגעתי אליו, הדבר הראשון שתפס את מבטי היה השמיים, הם לא היו כחולים כמו בכדור הארץ אלא היו בצבע סגול- לילך עדין, השמש, אם היה אפשר לקרוא לה כך, הייתה קטנטנה ובצבע אדום. אבל כשהבטתי לצד השני כמעט נפלתי מרוב תדהמה, הייתה שם עוד שמש!!!!!!!!!!! היא הייתה ענקית בהרבה מהשמש בכדור הארץ ולמרבה הפלא היא הייתה בצבע סגול כהה, למרות זוג השמשות המוזרות היה בחוץ די חמים כמו מזג האוויר באביב, השמיים ושתי השמשות הצבעוניות סילקו ממני כל ספק שעוד נשאר בי שאולי בכל זאת אנחנו בכדור הארץ.
ג'סי הבחינה בהתפעלותי וחייכה, "שחכתי שלכם בכדור הארץ יש רק שמש אחת, אצלנו העולם מסתובב סביב שתי השמשות בצורת סמל האינסוף (כמו הספרה 8) הגוונים השונים של השמיים והשמשות הם תוצאה של כל הקסמים שאבותינו ואנחנו הטלנו, הקסמים אמנם שינו את השמיים לצבע הסגול אך מסיבה שאיננו יודעים בלילה השמיים הופכים לאדומים אך השמש הקטנה לא נעלמת, היא משתנה מצבעה האדום לצבע ורוד זוהר כך שבלילה שלנו אין חושך אמיתי, השמיים האדומים רק מעמעמים קצת את האור הורוד הבוהק".
"והשמש הגדולה?" שאלתי אותה בסקרנות. "זה באמת דבר משונה", היא אמרה "השמש הגדולה משנה את צבעה כל ום וכל שעה, ולמה אמרתי גם יום וגם שעה?" אמרה כשהבחינה בשאלה שעמדתי לשאול "זה בגלל שזאת שמש מיוחדת, כל יום היא מחליטה על צבע אחר ובכל שעה היא משתנה לאותו צבע אבל בגוון שונה, היום, לדוגמא היא החליטה על הצבע הסגול כצבע הבסיס, מוקדם יותר היא הייתה בצבע סגול- כחול ממש מדהים חבל שפספסת אותו", היא עצרה והביטה בשמש "מה שמשונה בשמש הזו", היא המשיכה, "זה שבלילה היא פתאום נעלמת כאילו מישהו כיבה את האור", "איזה מגניב", אמרתי והבטתי בשמש "אני אוכל לראות את זה הערב?" שאלתי, "אבדוק, אבל ייתכן שלא נחזור למפקדה עד שהשמש תשקע, ככה שלא אאלץ ללכת לבקש אישור".
YOU ARE READING
הצמיד
Fantasyכשיום אחד מצאתי צמיד יפהפה עם אבנים כחולות לא ידעתי שהוא הולך להכניס אותי לתוך כמה מלחמות