פרק 16- השיעורים ממשיכים

20 3 0
                                    


לאחר שיעור הנימוסים המתיש הייתה לנו הפסקה שאותה ניצלנו כדי ללכת למטבח.

הארמון מחולק להרבה מבנים שמפוזרים בשטחו, באמצע שטח הארמון יש חמישה מבנים צמודים אחד לשני:

המבנה הראשי- שבו נמצאים חדר הכס, מערכת חדרי המלך, שני מערכות חדרי אורחים לאורחים חשובים במיוחד, וספריית המלך.

מכל צד של המבנה הראשי יש שני אגפים נוספים, אגף 1- נמצא מימינו של המבנה הראשי באגף זה נמצאים חדרי אדוני האבנים שאלו אנחנו.

אגף 2- נמצא משמאלו של המבנה הראשי שם נמצא המטבח הענק והמזווה של הארמון.

אגף 3- נמצא מצידו הימני של האגף הראשון ושם יש ספרייה קטנה עם ספרים בשבילנו שם גם יש קולנוע מגניב שבו אנחנו יכולים לראות סרטים וחדר עם מחשבים שדמו למחשבים בכדור הארץ רק שכאן הם פעלו בלי חשמל אלא על אנרגיה אחרת.

אגף 4- האגף האסור, הוא נמצא משמאלו של האגף השני והמלך אסר עלינו להיכנס לשם.

אנחנו היינו בדרכנו לאגף השני למטבח כדי לבקש מהטבחית משהו מתוק לפני שנלך לשיעור הבא.

הגענו למטבח וברגרת ופיס שכנעו את הטבחית לתת לכולנו להיכנס לאחר מריבה קצרה וכמה איומים שאם ניגע במשהו אנחנו לא ניכנס למטבח לעולם הטבחיות הכניסו אותנו.

המטבח היה ענקי ומלא טבחים התרוצצו כדי להכין את האוכל, במטבח שרר ריח של אפייה שגירה אותנו מאוד. השף הראשי זעף כשראה אותנו נכנסים למטבח, ממלכתו, אך סגניתו של השף הובילה אותנו למזווה שם היה ארון מלא בממתקים טעימים. הסגנית- דפוטי אמרה שניקח קצת ממתקים שהמורים לא יתעצבנו ושלא נאכל בשיעור כי אחרת יתעצבנו על הטבחים ויגידו להם לא להכניס יותר את אדוני האבנים למטבח. היא הוסיפה שכדאי שנזדרז כי השיעור הבא כבר עומד להתחיל.

כל אחד לקח חופן ממתקים ושם בכיס ואז מיהרנו לשיעור הבא כי פיס הודיעה שאנחנו כבר מאחרים.

השיעור- היסטוריים האלפים נערך בספריית המלך הגדולה, באגף הראשי. נכנסנו לספרייה ובצד היה חדר עגול וגדול ובו שולחן למורה וכמה כיסאות בשבילנו.

בתוך החדר חיכה לנו מורה צעיר שאמר לנו ששמו ניס, הוא לא אמר כלום על האיחור.

השיעור שלימד היה מעניין מאוד. למדנו על אחת ממלחמות האלפים נגד בני האדם לפני שהאלפים התפצלו לשחורים ולבנים ולפני הפיצול שבו בני האדם השתלטו על כדור הארץ והאלפים נסוגו לעולמאחר תוך כדי שניס לימד הופיעו סביבנו על הקיר תמונות וקטעים מהמלחמה, ישיבות שנערכו אצל האלפים ובני האדם, נסיונות להסכמי שלום, ולבסוף ההפרדה בין האלפים לבני האדם ושכחת בני האדם את עברם.

בסוף השיעור ניס אמר "בשיעור הבא שיהיה לנו נלמד על הסיבות למלחמות. וכיוון שאיחרתם לשיעור אתם צריכים לכתוב תשובות לשאלות הבאות", הוא נתן לנו דף עם מספר שאלות כמו: תארו מה קרה בישיבת האלפים ובני האדם הראשונה, הסבירו מדוע שכחו בני האדם את האלפים ועוד מספר שאלות.

עכשיו הגיע הזמן לשיעור הבא, שיעור מתמטיקה שהיה בדיוק כמו בכדור הארץ רק עם מילים שונות, לדוגמה, במקום שאלה על מכונית ואופנוע הייתה שאלה על דרקון, ענק ואלף, זה אולי נשמע מעניין אך במציאות זה היה משעמם בדיוק כמו שיעור מתמטיקה של בני אדם.

בשלב מסוים ברגרת העביר לנו מאחורי גבה של גברת יוק, המורה למתמטיקה, ציור של מן חיה משונה ומעליה רשם 'אני גברת יוק' אחד הפתקים שהוא העביר אלינו נתפס על ידי המורה כי סורל התחילה לצחוק בקול ולא הספיקה להחביא את הפתק. את המורה זה לא הצחיק וזו כנראה הסיבה לכך שהיא הטילה עלינו ערימת שיעורים.

לאחר מכן הלכנו לחדר האוכל המשני שנמצא מאחורי האגף הראשי, הארוחה כללה לחמים טעימים, כמה סוגי מרקים, ירקות מבושלים, מוקפצים ומאודים ועוד מגוון מאכלים שאני וסורל לא הכרנו כי אנחנו מכדור הארץ.

לאחר הארוחה החלטנו לכת לספרייה כדי לעשות את השיעורים שנתנו לנו המורים, גמרנו אותם די מהר כי כל אחד הצטיין במקצוע אחר. פרינס ידע טוב מתמטיקה, ופיס שידעה לחקות כל אחד חיקתה את ליידי פוליטנס בדיוק מושלם, היא ידעה קצת נימוסים אבל לא מספיק ולכן פרינס עבר בינינו ותיקן את הישיבה והסביר לנו את צורת הפנייה לכל אחד, הוא היה מורה הרבה יותר טוב מפוליטנס, אחרי הכל הוא נסיך, היורש את כס המלכות של פרדיס.

ברגרת זכר הכי טוב את קטעי המלחמה, וכל אחד צירף את מה שזכר מהישיבות וההסכמים במלחמת האלפים ובני האדם.

לאחר השיעורים, האחרים לקחו אותי לאגף 3 כדי להראות לי את הקולנוע, המחשבים, והספרייה. שיחקנו באגף, ראינו סרטים ואכלנו את החטיפים שנשארו לנו מההפסקה, ויצאנו לחצר הארמון.

כששמש הצ'אמלון שקעה הגיעה משרתת והביאה לנו עגלה עם ארוחת הערב שאותה אכלנו באחד הביתנים בחצר.

מאוחר יותר חזרה המשרתת ואמרה שהמלך דרש שנלך לחדרים כי מחר אנחנו לומדים שוב. היינו כבר עייפים מאוד וחזרנו ללא כל התנגדות לחדרים. המשרתת הראתה לי חדרי החדש שהיה כמו החדר באגף 20 רק שהוא היה באגף 1 יחד עם חברי החדשים.

הצמידWhere stories live. Discover now