פרק 2-שעת השקיעה

92 7 0
                                    

כששעת השקיעה הגיעה היו כמה ילדים שרצו לצאת ולברוח מהבית אך בדלת הכניסה עמד איש בשחור עם עכביש ענק לגיבוי וכשהדלת נפתחה הוא ניסה להיכנס אך המבוגרים ששמו לב לזה סגרו את הדלת בפניו ונעלו אותה.
כמה אחרים הלכו לבדוק את הדלת האחורית ואת חדר הכביסה שגם דרכם היתה כניסה/יציאה אך בכל אחד מהם עמד שומר, מסתבר שאין יציאה.
לפתע נזכרתי שאני לא בטוחה שדלת המרפסת למעלה נעולה בכלל והכי אנו לא רוצים להקל על השחורים שבאים להילחם. רק אדם אחד היה אמיץ מספיק כדי לעלות ולראות אם הדלת נעולה הוא היה גבוה וחזק והוא גם התאמן בחדר כושר 4 פעמים בכל יום, אפילו הוא האמיץ ברח בריצה והסתתר מאחורי אמא שלו כשראה את הצבא שמולנו, ומסתבר שהוא סתם עלה, הדלת היתה נעולה.
מישהו אחד עמד על המדרגה הכי תחתונה להקשיב לקולות מלמעלה כדי שנגיע אם ומתי הם נכנסים, חיכינו כולנו בשקט ולאחר כמה דקות נשמע צליל של הידית יורדת אך הדלת היתה נעולה נשמע מעין צליל מתוסכל ונהמה משונה נשמעו צעדים דקים וחדים וקול של משהו שנכנס לחור המנעול, והמפתח החל להסתובב, כל אחד בקומה למטה בדק האם כל משפחתו נמצאת, כולם היו למטה.
              הצבא הצליח להיכנס...
התאספנו כולנו מסביב למחשב הנייד כדי לצפות בשידורים מהמצלמה ששמנו למעלה. ראינו את הידית יורדת ובשקט ששרר שמענו גם את חריקת הדלת שלא מיהרה להיפתח.
לפתע ראינו במצלמה את אחד העכבישים הענקיים מנסה להיכנס דרך הדלת אך הוא היה גבוה מדי ונתקע בדלת. אחד האנשים בשחור שכבר נכנס קפא ונראה מבולבל למראה העכביש הנתקע וכל מי שצפה במחזה דרך המחשב פרץ בצחוק משוחרר שהדביק את כולם ונשמע עד למעלה המפקד השחור נראה נזעם ואמר משהו בשפה משונה והעכביש זז אחורה והתגלגל לכדור קטן ככל שיכל ומשהו מהצבא גלגל אותו לבפנים, כך היה עם כל העכבישים והילדים שצפו בזה במחשב צחקו בלי סוף, אך צחוקם נתקע באמצע כששמענו צעדים במסדרון למעלה ונזכרנו שכל זה קורה באמיתי ולא באיזה סרט
הצבא בינתיים נשאר רק למעלה ועוד לא התקרב למדרגות אך נגמר במהירות המקום שם אז אחד המפקדים ניסה לפתוח את דלת החדר שלי, הבטחתי שאחרי כך אני יחטא את זה, אך לא הצליח כי היא היתה נעולה ואת זה הם לא יכלו לפתוח הם ניסו גם השירותים ובחדר השני אבל הכל היה נעול, בלית ברירה הוא נהם והחל להוביל את הצבא במורד המדרגות הצבא החל לרדת וכל הבית רעד מקולות הצעדים שלהם כל מי שעמד סמוך למדרגות נסוג לאחור לכיוון הסלון ואני נמעכתי לחלון.
לפתע נזכרתי בפתק שהיה עם הצמיד ועליו היה רשום להתקשר רק במלחמה למרות שכשמצאתי את הצמיד חשבתי שזו רק בדיחה עכשיו חשבתי שייתכן שזה אמיתי ונוכל להתקשר ולקבל עזרה, התחלתי לחייך אבל אז נזכרתי שהפתק למעלה בחדרי הנעול ואני בסלון מעוכה לחלון וביני לבין הפתק מפריד צבא שלם.
הצבא נעצר המדרגה האחרונה ועוד לא ירד לגמרי לקומה למטה אך כשהצבא המשיך לזרום דרך המרפסת ולא נותר שוב מקום במסדרון למעלה המפקד עם הנזר שירד ראשון  נהם והתקדם למטה והצבא החל להידחף גם לחדר המדרגות.
האיש בשחור עם הנזר- המפקד הראשי כנראה, לקח איתו את אחד מהעכבישים הגדולים והמגעילים שהיה מכוסה בשיריון עבה וחזק, והתקדם לכיווננו, המפקד הכניס את ידו לכיס להוציא משם סיכה קטנה עם חמישה אבנים במעגל כמו בנזר שלו- צהוב, ירוק, כחול, אדום, וורוד, הוא תלה אותה ליד פיו והחל לדבר, הסיכה היתה מתרגם כיוון שהיא אפשרה לו לדבר בשפתנו ולא בנהמות ששמענו עד עכשיו "הביאו את הצמיד" הוא אמר," הביאו את הצמיד ואת בעליו", הוא עצר לרגע כאילו מתלבט מה לומר והמשיך "ולא נהרוג את כולכם". ניסיתי להוריד את הצמיד אבל הוא לא ירד גם לא עם מספריים או סכין. כשאף אחד לא ענה הוא נהם נהימה והצבא החל להתקרב לכיווננו.
לפתע נשמעה דפיקה בדלת, המפקד השחור נראה מבולבל ולפתע אור נצץ בזוית עיני הסתכלתי וראיתי שמקורו הצמיד, הבנתי שכנראה מי שסופק בדלת הוא לא מהשחורים כי הם לא היו דופקים בדלת, הבנתי שמישהו בא לעזור לנו, "פתחו את הדלת" אמרתי וכולם פנו אלי בשאלה "הם מהטובים" אמרתי, אחד הילדים פתח את הדלת וחמישה אנשים עם אוזניים מחודדות וגלימות לבנות נכנסו ואמרו "הגבירה ארטמיס שלחה אותנו לגרש את השחור" הם צעדו לכיוון המפקד וצבאו ואלה פרצו בנסיגה מהירה, דורסים תוך כדי אחד את השני, בחזרה למרפסת.
לאחר כחמש דקות שלא נשמע משם שום צליל עלינו כולנו יחד עם האלפים וראינו שכל הצבא נעלם חוץ מהאיש בשחור הראשון שראיתי שעמד במקומו כמו בהתחלה. אחד האלפים ניגש אליו ואמר לו משהו בשפה של השחורים, כשהשחור לא הגיב האלף הוציא שרביט ארוך ולבן שבקצהו סוג של גולה כחולה זוהרת והצביע איתו על השחור שלפתע נראה מבוהל וניסה לברוח אבל לא הספיק, קרן אור כחולה מהמטה פילחה אותו והפכה אותו לשלולית שחורה שהתאדתה כלא היתה תוך דקות אחדות.
חמשת האלפים אמרו שידביקו קמעות על כל המרפסת כך שכאשר הצבא יגיע שוב למרפסת האלפים יוכלו לפוצץ את כולם לשלולית.

     ***בעולם האחר***
האנשים בשחור חזרו לאדונם ובישרו לו שמשימתם נכשלה...
     ***************

פרק 3- שוב מלחמה בקרוב...

הצמידWhere stories live. Discover now