Bugün ilk kez sizden bölümün sonundaki açıklamaları okumanızı rica ediyorum. Düşünce ve yorumlarınızı belirtin lütfen. Teşekkürler, keyifli okumalar dilerim.
Asrın gideli altı gün olmuştu. Numarasını almadığım için kendime çok kızsam da, sosyal medya hesabının gizli olmadığını görünce bir parça yatışmıştım.
Mete o günden beri karşıma çıkmamıştı ama Ozan'dan aldığım haberlere göre oldukça mutsuz ve dağılmış bir durumda olduğunu biliyordum. Üzülmüştüm buna..
Zehra ve Senem'le kampüsün bahçesinde güneşin tadını çıkardığımız bir gün, ben her zaman ki gibi bir yandan ders notlarıyla boğuşurken Senem heyecanla telefonunu bize çevirdi.
"Bakın bakın, Kenan fotoğraf paylaşmış!"
"Kenan kim?" diye sordu Zehra.
"Eniştenizin samimi dostu." Eniştemiz?
"Kızım onu ne ara buldun da ekledin?"
"Ya ne yapsaydım Zehra? Bak şu Ecrin cadısına, taş gibi. Etrafındaki herkesi bileyim ki ona göre davranayım, değil mi ama?" dedi ve fotoğrafı resmen gözümüze soktu.
Asrın, üniformasının içinde öyle mükemmel görünüyordu ki, ondan başka kimseye bir an olsun odaklanamadım. Bir kez değil, bin bir kez daha vurulmuştum tam şu anda ona.. Bir fotoğrafıyla bile kelebekler uçuruyordu içimde.
"Oha kızım bunlar kim?" dedi Zehra.
"Kim olacak, uçuş ekibiymiş. Ne ekip ama!" dedi Senem.
"Ne uçuş ekibi Senem, bu bildiğin şampiyonlar ligi!" dedi Zehra hayranlıkla. Konuşmaları duyduğumda kendime gelip hızla Asrın'ın yanındakileri süzdüm.
Solunda otuz iki dişiyle sırıtan adam Kenan olmalıydı, zira fotoğrafta Asrın dışında pilot üniforması olan tek erkek oydu.. Bir adam daha vardı ama üniformasına bakılırsa o kabin görevlisiydi.
Sağ tarafında belirsiz bir tebessümle Asrın'a milimlerle uzak duran kumral kız Ecrin olabilir miydi? Yoksa Kenan'ın yanında sıcacık bir gülümsemeyle duran sarışın mı Ecrin'di?
"Bak nasıl da sokulmuş dibine, görüyor musunuz?" dedi Senem sinirle.
"Kim?" dedim kendimi tutamayarak. O güzeller güzeli kızlardan birinin Ecrin olması yeterince canımı sıkmıştı. Senem'in sözlerine bakılırsa kumral olandı Ecrin. Hani şu belirsiz tebessümlü..
"Ecrin işte, şu kumral olan. Engin'in doğum günü partisinde üzerine tartıştığımız kadın."
"Tartışmaya da değermiş yalnız." dedi Zehra. Bu cümleyi kurduğuna pişman olduğuna emindim. Derin bir iç çekerek notlarıma geri döndüm.
Ne kadar da güzel bir kadındı Ecrin.. Ama bitmiş bir ilişkiden başkaca bir şey değildi neticede artık aralarındaki şey. Yine de Asrın'ın bende ne bulduğunu anlayamıyordum..
Görünen o ki; Ecrin bakımlı ve inkâr edilemez derecede çekici bir kadındı. Kendimi onun yanında hayal ettim bir an.. Taytım ve kapüşonlularımla, boyasız solgun yüzümle kesinlikle onunla yarışamazdım. Neden beni sevsindi ki? Üstelik Senem de Ecrin kadar olmasa da güzel bir kızdı..
"Sen de olmasan ne yapacağız bilmiyorum Yıldız." dedi Senem. Onlar için fotoğraf konusu çoktan kapanmıştı sanırım.
"Belki o zaman çalışırdın Senem. Zaten sen bu bölüme nasıl girdin aklım almıyor." dedi Zehra sitemle.
"Ben dersi derste dinliyorum tatlım."
"O zaman Yıldız'ın notlarına ihtiyacın yok, değil mi?"
Zehra'nın sorusunu duymazdan gelerek kafasını çevirdi Senem. O sırada arkamızdaki bir noktaya, gözleri parlayarak baktı. Yerinden kalkıp koşmaya başladığında biz de, merakla onun gittiği yere çevirdik bakışlarımızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asrın Yıldızı
Romance"Bilseydin de bir şey değişmeyecekti!" dediğimde ikimiz de sustuk. Yüzüme yaklaştığında nefesimi tuttum. Kokusunu içime çekersem çok daha fazlasını isteyecekti arsız kalbim, biliyordum. "Senden.." dedim ve sustum yeniden. Amacım ondan nefret ettiğim...