Dabi - klasický
Hawsk - tučně
Toga - kurzívouJaké mají hlavní postavy fobie?
„Asi největší strach mám z takových těch hnusných brouku, co vám občas lozí po baráku."
„Upřímně, dost se bojím jehel a nemám rád očkování a takové další věci"
„No a abych řekl pravdu, mám malý ztrach z výšek. A samozřejmě je tu otec, kterého se sice nebojím, ale mám strach o své sourozence a to zejména o Shota"
Jaké je jejich oblíbené jídlo?
„Já mám rád všechna jídla s rýží."
„Nejradši mám sushi."
„Nevím, asi ramen."
Co nejraději dělají ve volném čase?
„Tak já osobně asi přemýšlím o životě a nebo jsem venku, když mě přemluvit Hawsk s Togou."
„Já třeba ráda chodím do města s kamarádkáma nebo s Dabim a Takamim."
„Když můžu, trávím čas s přáteli, tedy přesněji s Dabim a občas i s Togou."
Jaké jsou vztahy mezi třemi hlavními postavami? Co k sobě cítí?
„No naše vztahy, rozhodně jsme přátelé, ale bylo by fajn být s Dabim i něco víc."
„Přátelé."
„Za mě určitě přátelé, ale k Dabimu cítím i něco víc."
Jaké jsou jejich vstahy k rodině?
„Už s nimi nežiju, kvůli mému otci, který že mě chtěl mít dokonalého hrdinů a nutil mě trénovat. Ale moc mi chybí matka, bratři a sestra. Chtěl bych se s nimi zase vidět, ale nemůžu."
„Moje matka umřela, když mi bylo pět. Od té doby žiju jen s otcem. Je to občas těžké, protože mi s ničím nepomáhá. Někdy se opije do nepoznání. Nejhorší je, když se naštve, to je pak celý náš byt vzhůru nohama. Ale on zato nemůže. Smrt matky mu zlomila srdce a on neví, co by měl dělat a tak se snaží zapomenout pomocí alkoholu."
„Dřív jsem žil i s otcem, ale ten měl potíže s alkoholem. Když mi bylo čtrnáct, napadl matku, ale já jsem ho zabil. Osvobodil jsem nás tak od kotvy, která nás táhla ke dnu. Teď se nám žije dobře."
Co cítíš Kiego k Dabimu? A jestli něco ano... Dokázal by jsi mu to říct?
„No to já úplně nevím. Možná k němu mám city jako k nejlepšímu kamarádovi a nebo k němu cítím mnohem víc... Možná jednou, ale teď mám strach, že mi to zničí přátelství. Leda že by mě k tomu donutila situace, ale předpokládám, že nic tak vážného se nenastane."
Co cítí Dabi ke Kiegovi?
„Nad tím jsem nikdy moc nepřemýšlel, ale celý život ho beru jako nejlepšího kámoše a nechtěl bych o něj přijít."
Otázka na autorku: jak jsi přišla na nápad knížky?
„Popravdě, inspirovala jsem se jedním videem na YouTube, na které jsem náhodou narazila. Moc se mi zalíbilo, akorát jsem k němu měla nutkání napsat jak to vlastně všechno vzniklo. No a pak mě napadlo tohle😅😅. Ze začátku jsem si říkala, že tahle kniha asi nebude mít žádný velký úspěch a že jí asi po pár dnech smažu, ale dost mě překvapilo kolik lidí to baví💗💗. Osobně řečeno, je to moje nejlepší a nejdelší knížka na wattpadu🤗❤️. Obvykle jsem se nedostala ani na šestou kapitolu, protože mě to už prostě nebavilo psát, ale tady už mám dalších pět kapitol předepsaných😅😂."
Tady je to videjko: Touya's memories
NikolaJankov881
Doufám, že jsem vám odpověděla na všechny vaše otázky. Pokud se mě ještě na něco chcete zeptat, ráda odpovím 😉.
Upřímně, některé věci mě ani nenapadly, jako třeba fobie nebo oblíbené jídlo 😅😂, ale jsem za ně ráda, protože jsem mohla prohloubit charakter postav ❤️.
Děkuju všem 🤗💓
ČTEŠ
Memories
FanfikceJak dlouho vydrží přátelství mezi Keigem a Touyou? Jaký osud je čeká? Kdo se dá ke zlu a kdo naopak vyjde na světlo? Chci jen upozornit, že je to opravdu fan fikce, která je částečně inspirovaná BNHA. ❌ Nic pro HOMOFOBY!! ❌ ❌ BOY×BOY ❌ #1 bnha (24.1...