"Mana payment aku?" soalnya namun tidak dijawab oleh lelaki di hadapannya ini malah senyuman sinis diberikan padanya.
"Jackson, aku dah buat kerja aku. Mana payment aku?" soalnya lagi.
"Wei Jun Hui. Memang kau dah buat kerja kau, tapi kau pasti ke dia dah mati? Aku tak rasa dia dah mati" kata Jackson. Telefonnya dikeluarkan. Kemudian satu video ditunjukkan pada Jun.
Dalam video itu, Huening Kai sempat diselamatkan oleh seseorang dan itu membuatkan Jun terpana.
"See? Maksudnya Huening Kai masih hidup. Dan aku rasa aku tak perlu bayar kau dengan duit tapi-
Jackson menghentikan kata - katanya sebentar sebelum menyambungnya.
peluru" sambungnya dan tepat masanya entah dari mana, peluru menembusi kepala Jun.
Jackson tersenyum riang dengan mayat dihadapannya lalu dipijak mayat Jun sebelum beredar masuk ke dalam kereta.
🍃
Matanya terbuka luas apabila tersedar dari mimpi buruknya.
Dalam mimpinya, dia bermimpi yang Huening Kai mati ditembak. Manakala Yoongi pula berjaya ditangkap pihak polis.
Dahi yang berpeluh dilap dengan belakang tapak tangannya. Nafasnya juga seakan putus kerana mimpi itu.
Klek
Automatik kepalanya menoleh ke arah bunyi itu dimana kedengaran pintu dibuka oleh seseorang. Dan baru dia perasan yang dia berada dalam sebuah bilik dan diatas katil. Bilik ini nampak mewah sama seperti biliknya dan Yoongi. Bezanya, keseluruhan bilik ini hitam.
"Hello dear. Remember me?" Ryujin menoleh memandang pemilik suara itu dan itu membuatkan rahangnya seperti mahu jatuh melihat lelaki itu.
Jackson Wang. Dia kenal sangat lelaki ni. Lelaki ini juga pernah cuba untuk melakukan pernah tak senonoh padanya tika dia mengunjungi club bersama Taehyun beberapa tahun lepas.
"Kau a apa k kau buat kat aku?" soal Ryujin. Dia turun dari katil apabila Jackson menghampirinya. Tapi bukan setakat menghampiri malah Butang kemeja merah bercorak naga itu juga dibuka.
Jackson tergelak mendengar soalan Ryujin. Kakinya juga semakin dekat dengan tubuh Ryujin yang berdiri. Bajunya dicampak ke lantai dan terserlah tattoo naga di dadanya.
"Aku nak buat apa yang sepatutnya aku buat kat kau malam tu. Tapi aku rasa Yoongi dah rasa kau dulu. Tapi takpa, asalkan aku puas" dengan kepantasan sebagai seorang lelaki, tubuh kecil Ryujin ditarik kasar lalu ditolak ke atas katil.
"Lepaskan aku. Pergi cari perempuan lain la sial" Ryujin meronta - ronta agar lepas dari cengkaman Jackson. Geram dengan rontaan Ryujin, bahu gadis yang tercedera kerana ditembak ditekan kuat hingga menyebabkan balutan pada bahunya dikotori darah.
"Argh" jeritnya sakit. Dia seakan akan lupa yang bahunya ditembak siang tadi. Air mata mengalir tanda dia benar - benar sakit dan rontaannya berhenti.
Jackson tersenyum dengan rontaan Ryujin yang terhenti. Wajah Ryujin diusap sebelum rahang gadis itu dicium.
"Be a good girl ok. Aku janji, malam kita akan berlalu dengan panjang sebab aku tak suka 'main' sekejap. Pasal Yoongi, kita lupakan ye. Nanti kita fikir sama - sama macam mana nak hapuskan dia sebab budak aku bagitahu yang dia terlepas dari polis kat China" kata Jackson sambil tangannya menggari kaki Ryujin.
Dress merah yang dipakainya Jackson koyak menggunakan pisau. Dress ini ialah hadiah hari lahirnya dari Yoongi. Walaupun Yoongi begitu, Yoongi tetap Yoongi. Kasar di luar , lembut di dalam.
Dan malam tu, bukan Yoongi sahaja yang menjelajah tubuhnya, tapi Jackson. Dan layanan Jackson lebih kasar berbanding Yoongi. Yoongi lebih lembut, Jackson lebih kasar.
Berkali - kali dia menyebut nama Yoongi agar lelaki itu datang menyelamatkannya. Dan disebabkan nama Yoongi disebut, semakin kasar perlakuan Jackson padanya.
Sian Ryujin😥😌 apa nak buat dengan Jackson ni guys. Btw ada soalan. Jawab tau.
a. Ryujin x Yoongi
b. Ryujin x Huening Kai
Saya sendiri confused nak buat Ryujin dengan sapa. Hermmmm
YOU ARE READING
INCREDIBLE GIRL : SHIN RYUJIN
RomancePada mulanya, dia hanya seorang gadis biasa namun bertukar luar biasa apabila dia menjadi keldai dadah kepada seorang ketua kongsi gelap, Min Yoongi. "Sanggup ayah jual saya" Shin Ryujin "Maafkan ayah sayang. Ayah terpaksa" Encik Shin "Kenapa awak...