3

257 22 3
                                    

Jam menunjukkan pukul 3 pagi dan semestinya suasana sunyi tika itu. Namun, di belakang bangunan Rose Club, Encik Shin sedang dibelasah oleh orang suruhan Yoongi.

Yoongi dan Jimin berdiri sebagai pemerhati. Bagi mereka, ianya merupakan movie action yang ditonton di panggung wayang.

"Cukup" arah Yoongi kepada orang suruhannya.

Yoongi berjalan menghampiri encik Shin lalu mencangkung di hadapan lelaki lingkungan 40 itu. Pistol dimainkan ke wajah tua itu.

"Tch tch tch encik Shin encik Shin. Seminggu masa tambahan aku bagi, masih tak boleh kau langsaikan hutang kau. Nampaknya terpaksa lah aku bunuh kau encik Shin. Kata - kata terakhir?" muncung pistol dihalakan ke kepala encik Shin sambil picu ditekan. Encik Shin menggelengkan kepalanya. Air mata lelakinya mengalir keluar saat wajah ank perempuannya terbayang di fikirannya.

" Maafkan appa sayang"

Yoongi mengerutkan dahinya. Tidak lama kemudian, senyuman sinis terlakar di wajahnya.

"Cancel. Aku tak nak bunuh kau tapi aku nak anak perempuan kau. Shin Ryujin"

🍃

Pintu bilik mangsanya dibuka lalu menuju ke katil tempat mangsanya diulit mimpi. Wajah gadis dihadapannya ditatap.

'Shin Ryujin. Such a beautiful name' puji Yoongi dalam hati. Tangan diangkat mengusap wajah gadis itu.

Ryujin yang rasa terganggu dengan perbuatan Yoongi menepis tangan Yoongi. Namun semakin dia menepis, semakin galak tangan Yoongi merayap di wajahnya. Ryujin berdecit geram lalu,

"Heish sapa yang..." niat Ryujin untuk memaki orang yang berani mengganggu waktu tidurnya terbantut tatkala wajah Yoongi menghiasi pandangannya.

"Hi beauty" kata Yoongi lalu mengheret kasar tubuh kecil Ryujin mengikuti langkahnya. Rungutan Ryujin tidak dipedulikan.

"Sakit la setan" marah Ryujin apabila Yoongi menolak kasar tubuhnya menyebabkan dia terjatuh.

"So encik Shin dan puan Song, sila berikan kata - kata terakhir pada anak perempuan korang" kata - kata Yoongi menyebabkan Ryujin memandang ke arah ibu bapanya. Air matanya gugur apabila melihat keadaan appanya. Manakala ommanya baik - baik sahaja.

"Appa, omma. Kenapa ni? Apa yang jadi? Appa kena pukul ke?" soal Ryujin sambil cuba untuk menghampiri ibu bapanya. Walaupun ibu bapanya sudah lama bercerai, namun hubungannya dengan ayahnya masih baik dan dia sayangkan ibu bapanya.

"Maafkan appa sayang. Appa terpaksa jual kamu pada Yoongi. Kamu ikut dia ye sayang" kata encik Shin dan disebabkan itu, puan Song bertindak menampar bekas suaminya.

"Sanggup kau jual darah daging kau sendiri. Kau sedar tak sapa yang kau nak jualkan pada setan ni. Shin Ryujin. Anak aku. Tergamak kau jual dia. Dia satu - satunya anak yang aku ada" turn naik dada puan Song melepaskan amarahnya. Air matanya usah dikata, memang dari awal sudah mengalir keluar.

Ryujin pula mendiamkan dirinya apabila mengetahui bahawa dirinya bakal dijual pada seorang lelaki yang tidak dia kenali. Yoongi menarik senyuman di wajahnya sebelum bersuara.

"Apa susah puan Song. Buat je la. Paling kurang pun 2 round pun jadi. Takkan la itupun saya nak ajar. Ke puan Song dah tak larat untuk berasmara? Maklumla, faktor usia. Tch tch tch"

Pang

Ryujin menghadiahkan satu tamparan di wajah Yoongi apabila mendengar kata - kata Yoongi. Pipinya yang ditampar Ryujin diusap. Senyuman sinis terukir di wajahnya.

Pang

Kali ini, tangan Yoongi pula hinggap di wajah Ryujin. Tidak cukup dengan itu, perut kempis Ryujin ditumbuk. Terjatuh Ryujin akibat perbuatannya.

"Ryujin" puan Song cuba untuk bangun menghampiri anaknya namun ditahan oleh Jimin. Air matanya laju mengalir apabila melihat anak perempuannya diperlaku seperti bintang. Tubuh puan Song ditolak agar jauh tidak mendekati Ryujin.

"Sudah. Aku tak suka tengok drama. Taehyun, bawa perempuan ni" Taehyun akur lalu tubuh Ryujin ditarik kasar keluar dari rumah itu.

Dah tidur ke belum???


INCREDIBLE GIRL : SHIN RYUJIN Where stories live. Discover now