23

188 16 19
                                    

Jackson tersenyum suka melihat tubuh lemah Ryujin yang digantung setelah diseksa gadis itu.

Darah Ryujin yang mengalir dari luka - luka diseksa Jackson menambahkan lagi senyuman lelaki itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Darah Ryujin yang mengalir dari luka - luka diseksa Jackson menambahkan lagi senyuman lelaki itu. Kejam dan gila.

Tubuh Ryujin didekati. Disebabkan Ryujin digantung tinggi, maka kakinya hampir mengena wajah Jackson yang berdiri dekat dengannya.

Kaki Ryujin disentuh.

"Kaki kau kosong. Aku patut buat corak pada kaki kau. Betul tak, sayang?" kata Jackson sambil tergelak. Ryujin diam tidak membalas. Sakitnya membataskan pergerakannya dan percakapannya.

Jackson mengambil pisau lalu ditoreh kedua - dua kaki Ryujin. Suara Ryujin kuat menjerit sakit dan Jackson tidak mempedulikan jeritannya. Semakin kuat Ryujin menjerit, semakin galak Jackson menoreh kaki Ryujin.

"Jackson Wang" kata Jackson setelah siap menoreh kaki Ryujin.

Jelas, dia mengukir namanya di kaki Ryujin. Darah galak keluar dan menitis mengotori lantai ruangan seksa itu.

Seperti tidak puas hati, dia memanggil anak buahnya.

"Mark, ambil lemon" arah Jackson dan Mark akur keluar dari ruangan seksa itu untuk mengambil lemon.

🍃

Yoongi dan Jimin serta kumpulannya menyerbu masuk ke dalam kediaman Jackson.

Kesemua anak buah Jackson ditembak tanpa belas kasihan.

🍃

Mark membuka peti lalu sebiji lemon diambil. Setelah itu, dia beredar untuk kembali ke ruangan seksa tadi.

BANG!!

Terhenti langkah Mark apabila terdengar bunyi berbalas tembakan. Dia mara ke depan untuk melihat apa yang berlaku.

Dan ianya sangat mengejutkan apabila dilihat banyak mayat bergelimpangan di luar rumah.

Yoongi.

"Shit" laju saja mulutnya mencarut apabila wajah bengis Yoongi dilihat menuju masuk ke dalam rumah.

Langkahnya pantas menuju ke ruangan seksa namun entah mana silapnya, dia jatuh tersungkur. Dahinya yang mencium lantai diusap.

Sedang dia berusaha untuk bangun, kepalanya diketuk dengan kuat dari belakang menyebabkan dia pengsan.

"Boss, saya dah dapat Mark"

"Good Taehyun"

🍃

"Jimin, cover aku" Jimin menganggukkan kepalanya lalu menembak anak buah Jackson yang semakin ramai.

INCREDIBLE GIRL : SHIN RYUJIN Where stories live. Discover now