Előszó

3.4K 71 0
                                    

Hermione szemszöge

3 éve ,hogy a háborúnak vége . Se Voldemort ,se halálfalók ,se vérontás,minden kezdett úgy visszaállni a helyére ,ahogy volt. De nem lesz minden a régi ,már nem...

Amióta Fred meghalt ,semmi sem a régi. Mindenkinek fájt ,hogy már nincs velünk,de a legjobban Georgenak. Ő mintha az másik felét vesztette volna el . Olyan fura Georgeot Fred nélkül látni,olyan más lett ,megváltozott és már nem lesz olyan mint régen. Legalább egy valami megmaradt amit ketten akartak megvalósítani,nem más mint a Weasley Varázsvicc Vállalat ,amit most csak is ő egyedül vezet . A háború óta a bolt csak úgy szárnnyal ,nagyon jól mennek a dolgok ott. És végre George is jobban van ,ennek hála.

Mr. és Mrs. Weasley a fiúk halála útán ,nagyon megváltoztak,főleg Mrs. Weasley aki már nem olyan mint régen,erősnek mutassa magát,de legbelül összevan törve és sok idő kell ahhoz ,hogy valamilyen szinten feltudja dolgozni. Szerencsére nem hagytuk magára őt ,ott voltam én és Harry,és a családja. Így van miért újból boldognak lennie . Mr. Weasleynek is fájt ,de ő akkor volt boldog ,mikor Molly is az volt,szóval valamilyen szinten ismét jobb volt a hangulat. Az Odú meg ,hát számomra a második otthonom...

Neville és Luna a háború óta együtt vannak,és nagyon boldogok . Nevillet a csata útán felvették a Roxfortba Gyógynövénytan tanárnak,hisz ezzelőt is nagyon jó volt ebben és szerette is, így ő volt a legmegfelelőbb erre a célra. Imádja a munkáját.
Luna megfolytatta a tanulmányait ,hisz beakarta fejezni az évet,de hogy Nevillel együtt vannak,így átment a franciaországi Beauxbatons Mágusakadémiára,hogy ne legyen baj. Imádja az új iskolát,sokat levelezünk egymással,és még most is nagy a szerelem Nevillel azok ellenére , hogy nagyon távol vannak egymástól.

Harry és Ginny a csata után bejelentették ,hogy együtt vannak,meg sem lepődtem hisz nagyon is egymáshoz illettek, sőt örültem,hogy végre Harry megtalálta a boldogságot és boldog lehet Gin mellett. Ginny megvalósította az álmát és ő lett a Holyheadi hárpiák csapat kapitánya egyben fő játékosa is.Igen eddig is imádta a kviddicset ,de most még jobban odavan a játékért, munka, egyben hobby is .
Harry ő aurorképzésre vette rá magát, hogy mégis valamilyen munkája legyen. De a végére annyira megszerette és annyi munkát fektettet bele ,hogy pár hét múlva meg lesz az aurorparacsnoksági címe és állása is ,amire vágyott. Mindketten boldogak,és kiegyensúlyozott kapcsolatban élnek . Nagy szerelem,boldogság és öröm, mi más kellene ?

És egy bizonyos személy akit a háború óta nem láttam,a Mardekár hercege,az aranyvérű halálfaló , Draco Malfoy. Nos igen ,amióta elmenekültek a családjával,azóta semmi hír sincs róluk,csak annyi ,hogy az apját Lucius Malfoyt elkapták és az Azkabanba zárták s ott kell maradjon míg meg nem kapja a dementorcsókot . Szóval neki se lehet könnyű az élet ,de remélem megjavult ,hisz ő nem olyan ,mint a többi halálfaló , ő más ,ő jobb ember,aki csak szeretetre vágyik...

Ami engem és Ront illet ...
Na, a mi kapcsolatunk nem ilyen rózsás. Nálunk egy idő útán szakítás lett a vége ,közösen megegyeztünk és békésen váltunk el,hisz mindketten tudtuk ,hogy így lesz a legjobb számunkra. Ron ,Harryhez hasonlóan ő is aurorképzésre jelentkezet és egy eléggé jó aurorrá vált,így ő lett Harry helyetesítője. Amikor csak ideje volt segített Georgenak a vállalatnál,így persze nem volt ideje kapcsolatott alakítani,de ő csak ennek örült .

És én pedig úgy tervezem ,hogy tovább folytatom a tanulmányaimat egy rövid szünet után Skóciában az Auror és Gyógyitó Akadémián . Kell egy kis változás és ez nem ebben az országban lesz. Így holnap reggel a vonatommal elmegyek innen ,egy jobb élet reményével,ahol én is boldog lehetek, ahol tiszta lappal kezdhetek mindent,ahol Hermione Granger egy átlagos boszorkány lehet . Új esély,új remények és álmok válhatnak valóra.

Na, de ami ezután jött arra nem is gondoltam és itt változik meg minden s áll a feje tetejére az egész ...

A mi titkunkWhere stories live. Discover now