Miután Todoroki elment, könnyeimet törölgetve léptem be a házba, próbálva összeszedni magamat.
Ahogy beléptem az ajtón, megpillantottam a kanapémon üldögélő illetőt, ki halványan elmosolyodva mért végig.
− Ülj le! – biccentett a vele szemben levő fotel felé, mire kissé értetlenül helyet foglaltam előtte – Nem igazán érdekel a bánatod, majd később visszatérünk rá – rántott vállat elhúzott szájjal.
− M-mit szeretnél? – kérdeztem alig hallhatóan.
− Találkozni az anyáddal, pontosabban a miénkkel – sütötte le a tekintetét.
− Hogy? – pislogtam rá meglepetten.
− Megfeledkeztem róla, hogy itt életben van, de a beszélgetéseteknek hála, tudom mit felejtettem el.
− Hogy érted azt, hogy itt életben van? – kérdeztem vissza azonnal döbbenten – A ti világotokban ő...
− Meghalt – fejezte be mondtam, mire keserűen az ajkaimba martam.
− Sajná−
− Megöltem – szakított félbe, mire meg jobban ledöbbentem, de a harag is feléledt bennem.
− Ne merj a közelébe menni – sziszegtem idegesen.
− Nem akarom bántani! – emelte fel kezeit védekezően.
– Mégis miért kéne hinnem neked? Gyilkossággal vádolnak miattad, és megölted egy barátom, mégis hogy gondoljak mást? – kérdeztem kétségbeesetten – Tudom, hogy tönkre akarsz tenni, de kérlek.. őt ne bántsd, fontosabb nekem bárkinél – halkult el a hangom, ahogy szemeim ismételten megteltek könnyekkel.
− Izuku!
− Ne merj a közelébe menni! – ismételtem el szótagolva.
− Megbántam! Fogd fel! Nem szabadott volna ezt tennem vele! Tudod... nekem is vannak érzéseim és ő... borzasztóan hiányzik – sütötte le tekintetét keserűen ajakiba marva.
Nem tudom, hogy ismételten színészkedik-e, vagy komolyan mondja szavait, minden esetre a válaszomon egyik sem változtat.
− Nem – sóhajtottam fel állva – Nem érdekel. Sajnálom! Nem engedem... De.. nem is értem.. Miért kérdezed? – néztem rá idegesen – Úgyis tudod hol lakik, nem igaz? Mintha számítanának a szavaim... Hiába mondom, hogy nem, elmész, u-ugye? – remegett meg a hangom – De kérlek... − néztem félre – Ne bántsd... Csak őt ne... − suttogtam letörölve könnyeim.
− Nem érted meg, hogy nem akarom bántani? – förmedt rám.
− Nem hiszek neked – suttogtam lehunyva szemeim.
- Szomorú - sóhajtotta az előttem ülő.
Ezt követően csend állt be közénk. Egyikünk sem tudott igazán mit mondani.
− Nem szabadott volna elmondanod Todorokinak – szakította meg hirtelen Deku a csendet, egy teljesen másik témára váltva, mire értetlenül pislogtam rá.
− E-ez most, hogy jött ide? – kérdeztem zavartan.
− Mivel nem lehet veled normális keretek között veled beszélni az előző témában, ezért gondoltam egy picit elbeszélgetek veled a bizalomról – tárta szét karjait mosolyogva.
− Bizalom? – kérdeztem vissza értetlenül – Azt ne mond, hogy amiatt vagy rosszul mert megbízom Todorokiban! – néztem rá idegesen, mire lehervadt arcáról a mosoly.
ESTÁS LEYENDO
A saját markomban [Deku × Villain!Deku - Befejezett]
RomanceLehetséges, hogy önmagam ellentéte, aki egyben én vagyok, csak épp egy másik dimenzióból, terrorban tart engem a saját világomban? 18+