I think I drink too much alcohol because right now I cannot even control myself. All I know is were missing intensively that I feel like where in hell because it's si hot in here.I can feel my sweat falling in my chest because of the hotness that I am experiencing right now. I can feel his lips in my neck and his hands on my breast touching it like it's a soft stuff toy. Oh god, what am i thinking? It's Emil! He's my friend for heaven sake but what am i doing? Letting him kiss me and touch me as if we're a married couple.
Oh for Christ sake Akiko! You're not a virgin anymore! Don't be so pussy I know you want it to! I could hear my thoughts saying that to me! Oh my god! I think I'm gonna lose my mind. When I feel him dragging down my panty that's when I regain my consciousness.
"Oh shit Emil! What are you doing?" Mukhang dun lang siya natauhan at napatigil sa ginagawa niya at tumingin sakin.
"Huh? Ano pa ba di hinahalikan ka." Sabi niya na ikinagulat ko.
"I know! But what the fuck Emil! Hindi ako si Seirra Lou para labasan mo ng libog mo!" Umupo naman siya sa tabi ko at humarap sakin then I see him lick his lower lip like a model who's seducing his audience. God, I'm in trouble.
"I'm not thinking you as Seirra Lou, while I'm missing you I know that your Akiko." He said.
"Yun naman pala but what are we doing this? Kissing? Touching each other! We're friends Emil! For heaven sake!" Lumapit naman siya sakin at hinawakan ang pisngi ko. Oh god, it feels like I'm in heaven while he's holding my cheeks.
"Have you ever heard of friends with benefits?"
"Oh God Emil! What are you saying? Nililigawan mo si Seirra Lou!" I told him as i feel his hand touching my lower lip.
"Alam ko yun." Chill niya pang sabi sakin.
"Emil umayos ka."
"Maayos naman ako, ikaw ang hindi."
"Don't make me do it." I told him while looking at his eyes.
"Bakit? Anong gagawin mo?"
"Magsisisi ka lang Emil." He kiss me in my right cheek before saying to me this,
"Hinding hindi ako magsisisi sayo Akiko." I don't wanna think anymore as he said that I attack him with a kiss making him fall in the bed so that I'm in the top of him.
Naramdaman kong kinakagat niya ang ibabang bahagi ng labi ko dahilan kung bakit ako napapa ungol at nag bigay sakin ng kilabot.
Pinutol ko naman ang pag hahalikan namin at umupo sa may tiyan niya. I can see the desire in his eyes.
Hinubad ko naman ang spaghetti sando ko at dahan dahang tinanggal ang butones ng polo ni Emil.
"God, pwede bang bilisan mo ang tagal e." Reklamo niya na ikinatawa ko.
"Manyak na to hindi maka pag hintay! Sa pagkaka alam ko wala ka pang nagiging girlfriend at pag pinalad ka si Seirra ang una mong girlfriend, saan ka naman natuto ng ganitong kahalayang ha?" Tanong ko pa sakanya, sakto namang pag tanggal ko ng huling butones ng polo niya ay nag palit kami ng pwesto ako naman ngayon ang nasa ilalim at siya ang nasa ibabaw.
"Uso naman ang porn, at saka lalaki pa rin naman ako madaming pangangailangan." Sagot niya.
"Gaya ng ano?" Tanong ko sakanya.
"Gaya nito." Sabay tungo niya at hinalikan ako sa leeg pababa sa dibdib ko.
The way he kiss me tickles me at the same time sent shiver to my spine. I can feel his hands unlocking the hook of my bra as I open my eyes I see him looking at my boobs like a hungry dog ready to eat.
BINABASA MO ANG
Amar De Nuevo ✔
General FictionDownfall Series 2 [ COMPLETED ] Emiliano 'Emil' Quijano. He belongs to the most influential family in their Province. But despite of that he is always being called different names behind his back, for instance 'nerd' and 'freak'. But he doesn't rea...