SORU ~ CEVAP

382 138 28
                                    

Benim merakla beklediğim soru cevap bolümü geldi. Şimdilik az soru var ama merak ettiklerimizin biraz olsun geçmesi dileğiyle.❤❤❤❤

Sorum Ateşe: Öyküyü niye oyalıyorsun?
Ateş: Her şeyin bir yeri ve zamanı var yeri geldiği zaman her şeyi öğrenecek.

Sorum Beste'ye: Annen ile ilgili yaşadığın olay ne?
Beste: Bunu söylesem mi bilemedim. Azcık spoi veriyim. Annem çok sevdiği bir şey yaparken öldü. Bu şeyin kaykay ile ilgili küçük bir bağlantısı var o yüzden hayatımda kaykaydan vaz geçtim.

Sorum Ateşe: İçki seni niye sarhoş etmedi.
Ateş: Bilmem ne kadar çok içersem içeyim hiç bir şey olmuyor. Bu durumdan rahatsız değilim.

Sorum Ömere: Sevgilin var mı?
Ömer: Sevgili yapmayı düşünmüyorum ben bana yeterim.

Berke: Aşko biz seninle neyiz sen beni aldatıyor musun yoksa.

Ömer: Bebeğim seni aldatabilir miyim. Seviyorum seni.

Berke: Biliyorum muah.

Sorum hepsine: Kiraz tepesini nasıl keşfettiniz?
Enes: Ben keşfettim. 3 4 yıldır burdayım. Bir zahmet her yeri bileyim demi. Burada öğrendiğim çok şey var daha çok şaşırırsınız. ;)

Sorum Besteye: Kediler ile aranızdaki şey ne?
Beste: Kediler benim en yakın arkadaşım. Küçüklüğümden beri kediler ile konuşabildiğime inanırım.

Sorum Ateşe: Senin derdin ne?
Ateş: Benim derdim çok büyük. Her şeyi zamanı gelince anlatacağım.

Sorum Nisaya: Enes ile aramnızdaki şey ne?
Nisa: Enes ile aramızda bir şey yok.

Enes: İkimizin arasında geçecek bir olay yok.

Sorum Besteye: Sabah uyandığında babana söylediğin söz ne ile alakalıydı? 'Baba ya abim gitsin ben çok hastayım'
Beste: Normal de ekmek almaya ben gidiyorum. Hasta olduğumu söylersem abim gider.

Sorum Berke ve Ömere: Nasıl bu kadar eğlenceli olabiliyorsunuz?
Berke: Ben Ömeri düşünüyorum. Sonra benimle aynı kafadan diye seviniyorum ve eğleniyorum.

Ömer: Bende Berke aşkımı düşünüyorum. Ne olursa olsun onunla çok eğleniyorum.

Ateşe Sorum: Niye Türkiye ye gittin yada gittin mi?
Ateş: Gittim ama nedenini söylemesem iyi olur.

Yazara sorum: Bölümleri daha hızlı atmayı planlıyor musun?
Yazar: Eskisine göre daha hızlı atmayı planlıyorum aşkolar.

Sorum Ömere: No5 grubu ile nasıl tanıştınız?
Ömer: Haa biz mi aynı odada kalıyoruz. Orada aramızda bir elektiriklenme oldu. Nisa ile de Enes sayesinde tanıştık.

Sorum Besteye: Annen neden dolayı öldü?
Beste: Bu konuyu konuşmasak. Annem ile ilgili konuşunca çok üzülüyorum. Çok sevdiği bir şeyi yaparken hayatını kaybetti.

Sorum Enese: Babanı niye sevmiyorsun?
Enes: Gözünü para bürümüş bir adamı kim sever. Tabiki gözünü para bürümüş biri. Babamın tek anladığı şey para verip büyütmek. Sizce böyle babalık olur mu?

Sorum Berke ye: En sevdiğin şarkı ne?
Berke: Hmm hiç düşünmemiştim. Serdar Ortaç ~ Poşet şarkısı sizede tavsiye ederim.

Sorum Ateşe: Ailen yaşıyor mu?
Ateş: Ailem yaşıyor.

Sorum Ömere: En sevdiğin hobin ne?
Ömer: Tabii ki de uyumak. Uyumak gibi güzel bir şey var ? Elimden gelse 7 24 uyumak istiyorum.

Sorum Hepinize: Niye deli oldunuz oğlum siz?
Nisa: Deli miyiz biz? Saçmalamayın deliler bu dünyayı istila ederse görürüm sizii.
Öykü: Biz deli değiliz siz öyle inanmak istiyorsanız öyle inanın.
Ateş: Belkide biz akıllıyızdır, siz delisinizdir. Hiç bu mantıkla düşündünüz ?

Evet arkadaşlar sorular şimdilik bu kadar istek gelirse ilerde tekrar böyle bir bölüm paylaşabilirim. Yeni bolümü bugün veya yarın atmayı düşünüyorum. Beklemede kalın sizleri seviyore aşkolar.❤❤❤❤❤

~•AKIL HASTANESİ•~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin