9

17.7K 1.9K 2.1K
                                    

jeongin

Bazı anlar olur, sonu daha yaşanmadan belli farz ettiğimiz. Mesela yere düşmekte olan yumurtanın kırılacağını herkes bilir. Hyunjin yüzünü yüzüme sokarken bu anın da onlardan biri olduğunu düşünmüştüm. Bu kadar yakın duran iki insan öpüşür sonuçta.

Omzumun üzerinden boynuma uzanan ellerini yavaşça omuzlarıma getirip sıkıca tutmuş gözlerimin içine bakarken bir anda beni suyun içine sokmuştu. Ne olduğunu anlayamamıştım bile.

Çıkmaya çalışmıştım ama hala omzumdan bastırıp beni suyun altında tutmaya devam ediyordu. Suyun altında tek gördüğüm ise vücuduydu.

Ellerini çekip kendini de geri çektiğinde kafamı sudan çıkarıp öksürmeye başlamıştım. Amk ruh hastası nefes alamadım. Herkeste senin gibi ciğer mi var sanıyorsun?

Kendime geldiğimde ona bakmak için dönmüştüm. Çoktan havuzdan çıkmıştı. Elinde bir havlu tutuyordu. İntikam alma şekline sokayım senin ya.

"Yaptığına piçlik derler," derken havuzdan çıkmaya çalışıyordum. "Eğlendin mi bari?" Gülerek bana bakarken kafa sallamıştı. Sonunda çıkabildiğimde ise elindeki havluyu üzerime atmıştı. Havluyu havada tutup ona bakmaya devam ettim.

"Bakma öyle. Kabul ediyorum," dedi.

"Zahmet oldu."

O gülerken elimdeki havluyu omuzlarıma örtmüştüm. "Gel," deyip soyunma odası olduğunu tahmin ettiğim yere yürümeye başlamıştı. Yerdeki eşyalarımı alıp peşinden gitmiştim.

Soyunma odasına girdiğimizde duş alıp üstümüzü giyinmiştik. Bana kendi iç çamaşırını verdiğinde büyük olacağını söyleyip dalga geçişi aklıma gelmişti.

Aksi olduğunu kanıtlamak için ona dönüp giydiğim boxerı göstererek "Hiç de büyük olmadı," dedim bilmiş bilmiş. Hyunjin yavaşça kafa sallayıp orama zoom atarken yaptığım mallığı yeni fark etmiştim. Hızlıca pantalonumu giymeye çalışırken o da üstüne tişörtünü geçirmişti.

Çantamı omzuma takıp son kez havluyla saçımı kurularken Hyunjin "Hazır mısın," diye sormuştu. Havluyu ona uzatıp "Evet," dedim. Odadan çıkarken üşüdüğümde elimi koluma sürterek ısınmaya çalışmıştım. Hyunjin bana dönerken "Üşüdün mü," diye sormuştu. Kafa salladığımda "Bekle," deyip dolabının yanına gitti. Elinde koyu mavi bir hırkayla geri gelmişti. Bana uzattığında "Sağol," diyerek aldım hırkayı ve giydim. Hiç geri çeviremem kıçım dondu.

Binadan ondan önce çıkarken art arda bildirim gelen telefonumu cebimden çıkardım. Bildirim paneli bizim gruptan gelen bildirimlerle doluydu.

eat my ass like a cupcake

changbin
jeongin kaç
minhyuk geliyor
kaç kaç kaç

jisung
bu mal felix ağzından orda olduğunu kaçırdı
mal felix

felix
ya bilerek mi yaptım aq
changbin
bana mal diyor ya

changbin
jisung niye nazlı çiçeğime mal diyorsun
her kul hata yapar sonuçta

jisung
ikinizde malsınız
mallar

2=1 ーhyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin