jeongin
"Ağız tadıyla bir tatil yaptırmıyorsunuz ya!"
"Lan Felix'i elliyordu!"
"Ellemiyordum!"
"Ben yalan mı söylüyorum yani?"
"Evet."
"Changbin sana ne oluyor ya?"
"Ne demek bana ne oluyor nazlı çiçeceğim?"
"Nazlı çiçeğim demeyi bırak artık."
"Ne demek nazlı çiçeğim demeyi bırak nazlı çiçeğim?"
"Changbin sus ya."
Hyunjin ve Minho oturmuş film izler gibi izliyordu bu dramayı. Jisung, Minho'yu kesiyordu. Seungmin kavgayı izleyen kalabalığa link satmaya çalışıyordu. Ben de bu salaklarla uğraşıyordum.
şimdi bu ne kadar adil @god
İç çekip Hyunjin'e baktığımda gülmeyi bırakıp ayağa kalkmış ve elindeki cipsi Minho'nun kucağına koymuştu.
"Dur hallederiz, sıkma canını," dedi yanağımdan makas alırken. Sonrasında Chan'ın yanına gidip kulağına bir şeyler fısıldamıştı.
"Belli ki bir yanlış anlaşılma olmuş. Herkes özür dilesin dağılalım."
"Yo ben yanlış anlamadım."
"Changbin!"
Jisung, Felix ve ben aynı anda bağırmıştık. Bi sus be çocuk bi sus.
"Felix'e yürüyor abi!"
"Ya sanane."
"Evet Changbin, sanane."
"Evet Changbin, Felix'i mi kıskandın? İtiraf edebilirsin bence."
"Bu sapığı koruyorsunuz şu an," diyerek Chan'ı göstermişti. Chan sinirlenip tekrar onun üstüne yürüdüğünde Hyunjin araya girip durdurmuştu.
"Bu olay çok uzamadı mı gençler?"
"Felix'e yürümesin konu kapanır."
"Sen kim oluyorsun da ne yapacağımızı söylüyorsun? Sanane."
"Ne demek sanane lan?"
"Changbin yürü gidiyoruz," deyip onu çekmeye başlamıştı Jisung. "Saçmaladın iyice."
"Bırak ya."
Felix Chan'dan özür dileyip onların peşinden giderken ben de Hyunjin'e bakıp bakışlarımla görüşürüz dedim. Elini bana uzatıp dudağını sarkıtmıştı.
Düşen modumla peşlerinden giderken Changbin'in mırıldanmaları hala kulağıma geliyordu.
"Changbin sus artık ya! Yok yere olay çıkarıyorsun. Kıskanıyorsan kıskanıyorum de. Şu çocuğu da kendini de üzme. Bıktım belirsizlikten. Karar ver. Herkesi etkiliyor bu durum."
Changbin'e çıkıştığımda herkes şaşkın şaşkın bana dönmüştü. Biraz fazla sesimi yükseltmiş olabilirdim ama haklıydım.
"Aşko senin seks yapman gerek."
"Ne diyorsun Jisung?"
"Çok gerginsin."
"Geriyorsunuz. İki saat sonra gidiyoruz ve bi' bok yapamadım. Mantıklı bir sebepten kavga etseniz eyvallah ama kavga sebebi çok saçma."
"Hayır değil."
"Changbin yeter!" Felix bağırdığında bu sefer onu dinlemeye başlamıştık. "Senden hoşlanıyorum bunun neyini anlamıyorsun? Bir bok demediğin halde başkalarıyla olduğumda olay çıkartamazsın. Yoruldum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2=1 ーhyunin
Humor"Hey bekle! Erkek arkadaşım olur musun? Sahte ama gerçek değil yani."