22

19.5K 1.7K 3.8K
                                    

jeongin

"Bir şey çalıyor."
"Aloo, bir şey çalıyor."

"Alarmın çalıyor Jeongin."

Kafamı yastıktan kaldırıp yerde yatan Hyunjin'e baktım. Kıpırdamadan yatmaya devam etmişti. Hala çalan telefon için etrafa bakıp uzanarak elime aldığımda kapatıp yatağa bırakmıştım. Alarmı kapattığımda Hyunjin de kafasını yerden kaldırıp bana çevirmişti.

Gözü göğsüme kaydığında kafamı eğip bakmak istedim ama yapmadım. O kafasını tekrar yastığa koyduktan sonra bakmıştım. Gömleğimin tüm düğmeleri açıktı. Üzerimde hala dünki kıyafetlerim vardı. Aynı şekilde Hyunjin de öyleydi fakat o pantalonunu çıkarmıştı.

Dün gece yaptığım her bir mallığı hatırlıyordum. Eğlenmiştim bu yüzden kendime sövmeyecektim fakat Hyunjin'in yanağını öptükten sonra anlayamadığım bir şekilde garip hissettirmişti. Kalbimin hızlandığını fark etmiştim.

"Dersin var mı?"

Hyunjin soruma cevap vermediğinde ayağımla dürterek bir daha sormuştum. "Gitmeyeceğim," deyip kafasını diğer tarafa çevirmişti. Perşembe günü partilersen böyle olur.

Gömleğimi çıkarıp Hyunjin'in kafasına attığımda mırıldanarak o şekilde uyumaya devam etmişti. Duştan çıkıp üzerimi değiştirdikten sonra ona baktığımda hala öyle uyuduğunu gördüm.

"Havasızlıktan öleceksin."

"Gömleğin çok ince. Oksijen dolu burası, gel çek içine."

Saçımı sallayarak Hyunjin'i ıslatırken "Ya git uyuyacağım," demişti. "Dün gece senin yüzünden yoruldum."

"Yoruldun?"

"Çok yordun beni."

"Hatırlayamadığım bir şey mi yaptık lan?"

Gülerek kafasını kaldırırken "Ne," diye uzatarak bağırmıştı. "Hatırlamıyor musun?"

"Siktir git yalan söylüyorsun."

Kaşlarını kaldırıp bana bakmaya devam ederken emin misin mesajı veriyordu. Yok yapmamışızdır. Amk yaptık ve hatırlamıyorsam yakarım kendimi.

"Evet yalan söylüyorum," deyip kafasını tekrar yastığa koymuştu ama bu sefer sırt üstü yatıyordu.

"Ben ders çalışacağım sen uyuyacaksan uyu."

Kafa sallayıp saçlarını geriye atarken "Çık yatakta uyu," dedim.

Çalışma masasına oturup kitaplarımı açarken o da yatağa çıkmış ve yorganın altına girmişti. "Bu ne ya," diye söylenip elini poposunun altına sokunca ne yapıyor bu diye onu izlemiştim. Telefonumu çıkarıp "Kırılmamış," diyerek başka bir yere koymuştu. İç çekerek önüme dönerken yorganın altından bacaklarını oynatmıştı.

İki-üç saat boyunca ben ders çalışırken mışıl mışıl uyumuştu yatağımda ve ben yine mal mal düşüncelere dalmıştım.

Birbirimizle olan temaslarımız hoşuma gidiyordu. Elinde olmadan hoşlanıyordun işte. Duygusal değil de cinsel şeylerdi bunlar.

"Acıktın mı?"

Yatağın altından gelen boğuk sesinden sonra sandalyemi ona döndürmüştüm. Cevap vermediğimde yorganı itip kafasını kaldırmıştı. "Hı?"

"Açım."

Vücudunu esneterek kalkıp "Dondurma yemeye gidelim mi," demişti.

"Açım?"

2=1 ーhyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin