38

13.1K 1.5K 2.4K
                                    

jeongin

"Bence şurayı değiştirsek daha iyi olur."

Jisung'ın önerisi üzerine Changbin video üzerinde birkaç değişiklik yapmıştı. İki haftadır kısa film ödevimizi editlemeye çalışıyorduk. İki hafta da çekimleri için uğraşmıştık.

"Nasıl?"

"Daha iyi gibi."

Ben de kafa salladığımda Changbin son halini kaydedip boynunu oynatmıştı. "Yarın devam edelim mi?"

"Olur, başıma ağrı girdi." Felix, eşyalarını toplamaya başladığında Jisung gözlüğünü çıkarıp belini oynatmıştı. "Ben acıktım, bir şeyler yemeye mi gitsek?"

"Bana uyar."

"Bana da."

"Okay," deyip ayağa kalktım. Ceketimi giyerken diğerleri de kalkmıştı. "Dersi olan var mı?"

Changbin ve Jisung direkt "Yok," derken Felix biraz düşünmüş ve ardından "Benim de yok," demişti.

Nerede yiyeceğimizi konuşarak okuldan çıkarken fakültenin önünde Chan ve Hyunjin'i görmüştük. Hyunjin'le kısa bir an için göz göze gelmiştik fakat bu kısa bakışıyla bile bir sürü şey söylemişti bana.

Bir aydır Hyunjin'i iki veya üç kez görmüştüm. Kısa filmle ilgilenmekten onun hakkında düşünmeye pek zamanım olmamıştı. Ne yapacağımı da bilmediğimden erteleyip durmuştum. Abimle de aram bozulmuştu. Bok çukuruna düşmüştüm resmen.

Beni bekleyeceğini söylemişti. Hala bekliyor muydu bilmiyorum fakat bana bakarken hala çok güzel bakıyordu. Hafif bir tebessüm sunuyordu bu bakışın yanında.

"Selam." Felix, yanlarından geçerken Chan'a selam verdiğinde mecburen duraklamak zorunda kalmıştık. Chan "Selam," dediğinde Jisung "Napıyorsunuz," diye sormuştu. Neden uzatıyorsunuuuuz...

Jisung'un sorusu üzerine Hyunjin "Bekliyorum," deyince kafamı kaldırıp ona baktım. O da bana bakıyordu fakat gözlerimiz buluştuğunda kafasını Jisung'a çevirmişti. Jisung anlamsız bakışlarla ona bakarken Chan "Minho ve Seungmin'i bekliyoruz da," dedi. Herkes aydınlanıp kafa sallarken "Sonra görüşürüz," deyip uzaklaşmıştık.

"Hyunjin iyice salak olmuş," dedi Jisung. "Ne zaman konuşacaksın onunla?"

"Bekliyorum deyişi bana bir gönderme miydi?"

"Bana öyle geldi," dedi Felix. "Sana bakarak söyledi."

"Şu konuyu düşününce kafama ve kalbime aynı anda bir ağrı giriyor."

"Bir ay oldu Jeongin. Kim bekler bu kadar bir cevap için?"

Changbin'in sorusunu Felix "Ben bekliyorum," diye yanıtladığında Jisung "Ov," deyip dudaklarını büzmüştü. Changbin ve Felix'in bitmek bilmeyen ilişki sorunu.

Changbin, gözünü kırpmadan Felix'e bakıp dilini yanağında gezdirmiş ve "Tamam o zaman," diyerek bize dönmüştü.

"Biz yemeği Felix'le baş başa yesek bir sıkıntı olur mu?"

"Yoo."

"Ne sıkıntısı canım, gidin gidin."

Jisung, beni çekerek uzaklaştırırken Felix şaşkın şaşkın Changbin'e bakıyordu. Changbin de ona. #sevenlerkavuşsun

"Bunlar net akşama sevişir."

Jisung'un dediğine gülüp yürümeye devam ettim. Pizza alıp yurda gitmiş ve yemek için benim odamı seçmiştik.

2=1 ーhyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin