20

18.8K 1.8K 5.7K
                                    

hyunjin

"Ben gidip uyuyacağım."

"Çok mu yorgunsun?"

"Yani... Yarın da antrenman var, gidip dinleneyim."

"Görüşürüz."

"Bir dakika bir dakika." Gideceğim sırada Minho araya girip beni durdurmuştu. "Yani şimdi akşamki partiye gelmiyor musun?"

"Yok ya, valla yorgunum."

"Jeonginler bile geliyormuş. Neyse artık sen uyu."

"Yani aslında çok da uyumamak gerek. Tembelliğin sırası değil."

Kıvırdığımda hepsi dalga geçerek gülmeye başlamıştı. Ne var yani Jeongin'i görmek istiyorsam? Parti, alkol, sarhoşken yapılan şeyler + Jeongin... Bu fırsat bir insanın ayağına kaç kere gelir?

"Mala bak." Seungmin karnını tutarak gülerken ellerimi çantamın askılarına götürüp göz devirerek gülmeyi kesmelerini bekledim.

Minho "Gelmiyorlar şaka," dediğinde bir tekme savurmuştum.

"Gerizekalı."

"Şaka şaka geliyorlar."

"Karar ver amk."

"Öğlen karşılaştık. Geliyor musunuz diye sordum evet dediler."

"Demek bana söylemeden partiye gidecek ha?"

"Sana niye söylesin?"

"Arkadaşlar bilmem farkında mısınız ama Jeongin'in çocuğunu taşıyorum?"

Hepsi göz devirip önden yürümeye başladığında ben de peşlerine takıldım. "Hamile birine böyle davrananı da ilk kez görüyorum."

"Hamile birini döven birini hiç gördün mü? Gösterebilirim."

Seungmin'e ağız yaptıktan sonra önlerine geçip el salladım. "Ben kaçar. Normalde sizi de bırakırdım ama sürünün... Umrumda değilsiniz."

"Kaybol götlek."

"Babay."

Gülümseyip arabaya bindikten sonra çantamı yan koltuğa bıraktım. Kemerimi bağlarken telefonuma gelen iki bildirim sesiyle telefonumu alıp arkama yaslanmıştım.

Ah Jeongin'den gelmiş💕💖💕💓💕💓💞💕💓💗💝💕💘💓💝💓💘💓💕💝💕💗💓💝💘💕💖💕💕💞💕💖💓💕💗💕💖💕💕💖💓💓

jeongin
hyunjin
naber

hyunjin
iyiyim
sen

jeongin
iyiyim
napıyorsun

hyunjin
yurda gidiyordum
sen

jeongin
yurttayım
yatıyorum

hyunjin
güzel

2=1 ーhyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin