18

18.4K 1.7K 3.3K
                                    

jeongin

"Bağırma mal bağırma."

"CHANGBIN GELSİN SEN GÖRÜRSÜN!"

"Hayırdır noluyoruz," dediğimde Changbin de o an odaya girip "Evet hayırdır, noluyoruz," demişti.

Jisung, Changbin'i görünce beni göstererek "Odaya Jeongin'i çağırmaya girdim. Bir de ne göreyim," dedi.

"Ne göresin?"

"Hyunjin."

"Ee?"

"Jeongin."

"Ee?"

"Öpüşüyorlardı."

"Ne diyorsun?"

"Valla ben gördüğümü anlatıyorum."

Felix yanıma gelip yatağa oturarak "Ee," dedi. "Öpüşmüşlerse ne olmuş yani?"

"Sen sus bakayım."

Jisung'ın sözünden sonra Changbin Jisung'ı sandalyeye oturtup sorguya çeker gibi "Şu olayları baştan anlat bakalım," dedi.

"Şimdi amirim, biz Felix'le oturuyorduk."

"Bensiz? Siz hayırdır amk? Ama pardon sevgiliydiniz değil mi?"

"Amirim, ağzınıza sıçayım yanlış yere odaklanıyorsunuz."

Felix, Changbin'e göz devirerek mırıldanırken Changbin duymazlıktan gelip devam etmişti. "Devam et."

"Neyse sonra Felix dedi ki Jeongin'i çağır ben de Changbin'e haber vereyim beraber takılalım. Ben de okay dedim Jeongin'in odasına geldim. Kör olsaydım da görmeseydim amiriiim..."

"Neyi?"

"Gay porn."

"Ne diyorsun?"

"Ne gördüysem anlatıyorum amirim. Bu ikisi öpüşüyordu. Çok fena çok..."

Changbin, Jisung'tan sonra o sorgu sandalyesine beni oturtmuştu. Bir de perdeleri kapatarak odanın karanlık olmasını sağlamışlardı. Jisung kitaplığımda duran feneri almış yüzüme tutuyordu.

"Çek şunu be, göremiyorum."

Felix, Jisung'ın elinden feneri alıp yerine koyarken Changbin "Anlat bakalım Jeongin," diye söze girmişti. Kafam bi milyon şu an. Neyi anlatayım?

"Anlatsana Jeongin."

"Neyi?"

"Hyunjinle öpüştüğüne dair iddialar var."

"Doğru."

"ONAYLANDI! ARA POLİSİ JISUNG! HWANG HYUNJIN JEONGIN'E TECAVÜZ ETTİ DE. ÇABUK GELSİNLER! BENİM MİNNAK JEONGINIM."

"Ne bağırıyorsun lan?"

"İyi misin? Sana başka bir şey yaptı mı o sapık?"

"Oğlum daha dün sen değil miydin Hyunjin çok iyi çocuk diyen, yavşak."

"Sen benimle nasıl böyle konuşursun hadsiz!"

"Noluyor amk şu an, bir bok anlamadım."

"HYUNJIN, JEONGIN'İ ÖPTÜ!"

Felix, Jisung'ı kulağının dibinde bağırdığı için iterten dayanamayıp ben de bağırdım.

"BEN ÖPTÜM BEN. HYUNJIN'İ BEN ÖPTÜM. O BENİ ÖPMEDİ."

Changbin ve Jisung susup sessizce bana bakmaya başlamışlardı. Daha sonra ikisi aynı anda konuşmaya başlayıp yanıma gelmişti.

"Tamam, sakin ol. Sana zarar veremez. Bize doğruyu söyleyebilirsin."

2=1 ーhyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin