jeongin
"Silktin mi çocuğu?"
"Hamileyim Jisung."
"Çocuğun adını Jisung koymazsan arar annene hamile olduğunu söylerim."
"Changbin de aynı şeyi söyledi."
"Vay kaşar."
"Çocuğun adı Yang Changbin Jisung olabilir."
"Muhammed Melih gibi ne o öyle. Sadece Melih koy."
"Muhammed alınır bu sefer."
Felix, göz devirerek bize bakıp "Lütfen susun," demişti. Kameraları toplarken alamadığım uykum yüzünden esnemiştim. Bu sefer de Changbin boş yapmaya başlamıştı.
"Hayırdır Jeongin? Geç mi yattın?"
"Yo, erken kalktım."
"Gece uzun mu sürdü?"
"Hayır."
"Yorgunsun sanki."
"Siktir git."
"Çok acıyor mu?"
"Şunu sikin."
Changbin kıs kıs gülerken belimde hissettiğim elle arkama dönmüştüm. Ve gülümseyerek bana bakan bir adet Hyunjin.
"Selam."
"Selam enişte."
Changbin'i itebildiğim kadar itip sert sert baktım. Felix de allah razı olsun bu salağın bizi rahat bırakmayacağını anlamış, Changbin'i kolundan çekerek uzaklaştırmıştı.
Ama biri bitiyor biri başlıyor bildiğiniz üzere... Şimdi de Jisung dik dik Hyunjin'e bakıyordu. Bunlar ne ayak ya?
"Jisung."
"Gözüm üstünüzde." İşaret ve orta parmağını önce kendi gözlerine sonra bize tutup fısıldayarak "Jisung is watching," demişti.
Hepsi uzaklaştıktan sonra gülümseyerek Hyunjin'e dönüp "Naber," dedim.
"İyiyim. Sen nasılsın," deyip alnıma düşen saçlarımı düzeltmişti.
"İyiyim."
:))))))
"İşin bittiyse dolaşalım mı? Bunu sormak için gelmiştim ve kabul edeceğini düşündüğüm için bizimkileri sattım."
"Şimdi ben de seni satarsam ne yapacaksın?"
"Tek başıma ağlayarak dondurma yiyeceğim."
"Kulağa eğlenceli geliyor."
"Ormanda yürüyüşe çıkarız diye düşünmüştüm aslında. Sadece ikimiz."
"Hm... Bu kulağa daha eğlenceli geliyor."
"Değil mi? Düşünsene kayboluyoruz, ikimizin telefonunun da şarjı bitiyor. Gece karanlık çöküyor ve çok üşüdüğümüz için birbirimize sarılıyoruz. Sonra öyle uyuyakalıyoruz ve ormana piknik yapmaya gelen bir ayı ailesi bizi yiyor."
"Duyduğum en iyi hikaye. Ayılar tarafından yenmeyi sabırsızlıkla bekliyorum."
"O halde geliyorsun?"
"Yes," deyip kafa salladım. "Ama çocuklara eşyaları toplamaları için yardım etmem gerekiyor."
"Sen git! Biz yaparız. Ve evet konuştuğunuz her şeyi duyduk iğrençsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2=1 ーhyunin
Humor"Hey bekle! Erkek arkadaşım olur musun? Sahte ama gerçek değil yani."