13

18.8K 1.8K 3.9K
                                    

jeongin

Minhyuk bizi sinemanın içinde beklediğini söylediğinde Hyunjin'e söylemiştim. Gerçi Minhyuk beni bekliyordu, bizi değil. Hyunjin'in de geleceğinden haberi yoktu.

Hyunjin sinemaya yaklaşırken elimi tuttuğunda ürkmüştüm ama bozuntuya vermeden devam ettim. Tam sinemanın kapısından içeriye girmek üzereydik ki Hyunjin çalan telefonuyla durup ekrana bakmış ve "Sen gir, geliyorum şimdi," demişti.

Beni sensiz bırakma Hyunjin, bu çocuk yer beni.

Kafamda kurduğum sahnelerle içeri girdiğimde Minhyuk gökten düşer gibi bir anda önüme çıkmıştı. Sarılıp birkaç saniye öyle kaldı ve gülümseyerek geri çekildi. Bir eliyle de elimi tutuyordu.

"Geldiğin için çok sevindim, burdan sonra yemek yemeye gideriz daha sonra bir şeyler içeriz eğer istediğin bir şey varsa onu da yapabiliriz. Bowling sever misin? Ya da lunaparka gidelim mi?"

"Biz bana gideceğiz, sen istediğin yere gidebilirsin."

Minhyuk'un elinden kurtulan güzel elim Hyunjin tarafından bir kez daha tutulurken Minhyuk, onu görmesiyle somurtmaya başlamıştı. Göz devirerek bu da mı geldi bakışları atıyordu Hyunjin'e. Dediği şeye de ayrı sinir olmuştu, ben de bir wow olmadım değil.

"Onun da geleceğini söylememiştin," dedi Hyunjin'in de duyabileceği bir şekilde.

"Aslında sinema onun fikriydi."

Minhyuk somurtmaya devam ederken film tanıtımlarının gösterildiği ekrana baktım. "Herneyse, hangisine giriyoruz?"

"Korku filmine girelim mi Jeongin?" Minhyuk sesini tatlı çıkarmaya çalışıp kolumu tutmuştu şeker şeker bakarak. Hyunjin göz devirip "Ne klişe adamsın ya," dedi. Daha sonra Minhyuk öfleyerek geri çekilmişti.

"Komedi varsa ona girelim, yoksa da kafana göre takıl."

Hyunjin öyle deyince kafa sallayıp ikisini baş başa bırakarak bilet sırasına girdim. Arada bir dönüp kontrol amaçlı onlara bakıyordum. Minhyuk her onlara döndüğümde el sallıyordu sırıtarak, Hyunjin de salladığı eline hafifçe vurup aşağı indiriyordu.

Sıra bana geldiğinde biletleri alıp yanlarına gittim. Kartımı cebime koyarken biletleri uzatarak "Romantik komedi vardı, ona aldım. Çocuk filmin güzel olduğunu söyledi," dedim. Hyunjin kafa sallayıp biletteki salon numarasına bakarken Minhyuk yine bana sırnaşarak "Seninle izleyeceğim için en kötü film bile oscarlık benim için," dedi.


"Lan Minhyuk, gel buraya." Hyunjin çocuğu çekip benden uzaklaştırdığında "Mısır ister misiniz," diye sordum. Minhyuk "Hayır," derken Hyunjin kafa sallamıştı.

"Taşımama yardım et."

"Ben ederim Jeongin." Minhyuk öne atlamıştı hemen ama Hyunjin elini onun göğsüne bastırarak çocuğu durdurmuş ve yanıma gelmişti.

Minhyuk sinir krizi geçiriyor şuan, inşallah delirip ikimizi de kaçırıp Hyunjin'i bıçakladıktan sonra gözlerimin önünde ölümünü izletip ardından bana gelinlik giydirmez. amin.

"Sen mısır yiyecek misin?" Hyunjin'in sorusuyla korkunç düşüncelerimden ayrılmıştım. "Büyük boy alalım, daha karlı."

"Ben ödeyeceğim zaten."

2=1 ーhyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin