Twenty: If

85 18 0
                                    

Michael's point of view

Mijn mobiel ging aan. Iemand belde me en voor één keer, was het niet Ashton. Het was een onbekend nummer, wat me liet afvragen naar wie het was.

Denkende dat het geen kwaad zou doen, nam ik op. Mijn kaak klemde zich vast door de stem.

Belle.

"Hé, Michael? Ik. . . nou, ik verwachtte niet echt dat je zou antwoorden, maar dat deed je. Dat is goed," mompelde ze, zacht. Ik zei geen woord en koos ervoor om te luisteren naar wat ze had te zeggen.

Ze neuriede, waarschijnlijk omdat ze aan het denken was. "Ashton is bezorgd om je."

Als ik kon bespotten wat ze zei, had ik het gedaan. Natuurlijk, ging het over hem. Wanneer ging het niet over hem? Ik kon niet geloven dat ik nog steeds beïnvloed werd door deze situatie, terwijl het duidelijk was dat ik daar het recht niet voor had.

Maar dat was het leven van een fan—ik was altijd, op een één of andere manier, aan het wensen dat ik het was.

Uiteindelijk merkte ze de stilte op en haar woorden en dus voegde ze toe, "E-en ik ook! Ik ben ook bezorgd om je." Ze klonk onzeker en het kwam aan als een stomp in mijn buik.

Omdat ik wist dat het niet waar was. Ashton had haar waarschijnlijk gewoon gevraagd om mij te bellen, omdat hij wist dat ik bij haar niet zou kunnen ophangen.

En dat was gedeeltelijk omdat ik haar leuk vond.

"Michael?" Ik kon me haar zwaaiende hand voorstellen, als ze voor me stond. Die gedachten liet me een klein beetje beter voelen.

"Ja," antwoordde ik, mijn stem zacht. Ik had geen idee of ze doorhad dat het een mix was van irritatie en ellende.

"Ik hoop dat ik snel weer eens praat tegen jullie twee. Sorry, dat ik je tijd in beslag nam, oké? Ik hoop dat ik je nog eens zie, " en zo beëindigde het gesprek.

Ik kon haar niet zo makkelijk geloven als eerst. Alles waar ik aan moest denken was dat ze, misschien, gewoon misschien, in Ashton zijn armen was op dit moment.

Misschien hielden ze elkaars hand was, lachend naar elkaar. Ze zouden niet denken aan mij, en hoe slecht ik me waarschijnlijk voelde. Ik was niet zo belangrijk. Het was een zwaar gewicht op mijn schouder en maakte me kwaad.

Hij hield niet van haar, waarom verdiende hij haar? Waarom verdiende zij dat?

Als ze van mij was, zou ik van haar houden.

Fanboy | Michael Clifford AUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu