Michael's point of view
'Weet je zeker dat je je account wil verwijderen?' was de eerste regel van de waarschuwing, alsof het zijn best deed om me te overtuigen om mijn blog niet te verwijderen.
Ik knikte, mij zelf geruststellend dat het het juiste was om te doen. Dit is wat ik zou moeten doen. Ik typte mijn email en wachtwoord in en ik kon zweren dat er een druppel zweet van mijn voorhoofd afviel. Waarom was ik zo terughoudend om dit te laten gaan?
Ik had het maar voor een paar maanden; ik zou er niet zo gehecht aan moeten zijn.
"Dit is wat je van Belle liet houden." vertelden mijn hersenen me, mijn vraag beantwoordend.
Met het pijltje ging ik twijfelend over de knop met 'Verwijder alles'. Ik had dubbele gedachten. Wist ik het echt zo zeker?
Ik bedoel, ik kon nog steeds een fan van ze zijn. Het was gewoon dat ik dan een sterkere grip had op de werkelijkheid; ik zou weten wanneer ik moest stoppen met dromen over iets dat nooit de waarheid zou worden.
"Nee, ik weet het zeker." Ik probeerde om mezelf af te krijgen van enkele twijfel die ik had. Ik klikte het aan.
'fuckyeah1991 is verwijderd.'
Er was meteen een gevoel van spijt toen ik die drie woorden zag. Ik had mijn leven er aan opgedragen om de blog perfect te maken, maar blijkbaar wanneer ik eindelijk de smaak kreeg van de pijnlijke waarheid, leerde ik pas dat alles wat ik deed voor niks was geweest.
De deur sloeg open, en ik voelde mezelf omhoog getrokken geworden bij mijn shirt.
Ik werd geconfronteerd met Ashton zijn gezicht, die niet al te blij naar me kijk. Ik probeerde om weg te komen van zijn greep, maar ik had hem onderschat. Hij was sterk.
"Laat me gaan, klootzak," vertelde ik hem, starend met een vastbesloten gezicht. Net als ik dacht dat ik het laatste van hem gezien had, stormde hij mijn kamer binnen.
Het herinnerde mij aan de tijd dat hij me vertelde dat we naar het vliegveld gingen. Alleen deze keer, waren we geen vrienden meer. Hij was mijn vriend niet meer.
"What the fuck wil je dan?"
"We gaan praten, of je dat nou wil of niet."
JE LEEST
Fanboy | Michael Clifford AU
Fanfic"But it tears me up inside because she doesn't even know I exist." Waarin Michael hopeloos verliefd is op dat ene meisje uit zijn favoriete band, waarvan het meisje verliefd is op zijn allerbeste vriend. [word count 10.000 - 20.000]