7. nap

482 23 12
                                    

Ma reggel zuhogó esőre keltem. Teresa már tanult, Lennie aludt, Morgan pedig a nagymamájának mutogatta a fotókat amiket itt csináltunk. Mikor Lennie is felkelt el kellett döntenünk a nagy kérdést. Ami mindenkit foglalkoztatott. Hogy ki vállalja el, hogy elmegy kávéért. Ugyanis egyikőnk sem akart a zuhogó esőben kint caplatni. Úgyhogy, jött a jó öreg kő-papír-olló. És ki veszített? Na ki? Hát perszeee. Én.

 Felhúzva az esőkabátom cipzárját kiléptem a házikóból és a latyakos sárban csúszkálva megindultam a kávézó felé. Az eső ugyanis nem szemergett, csöpögött de még csak nem is zuhogott. Hanem konkrétan ömlött. Az esőkabátom három lépés után átvizesedett a tornacsukámat pedig minden egyes lépésnél egyre jobban féltettem, hogy beleragad a sárba.

Végül konkrétan bezuhantam a kávézóba. Csapzottan vizesen latyakosan. Körbepillantottam és feltűnt, hogy az egyik asztalnál ott ül Loren. Vizes haja a vállára omlott és egy hatalmas törülközőt terített magára. Még így is jól nézett ki. Ellenben én úgy festettem mint egy elázott puli.

  -Avery! Hello! A szokásosát? - lépett ki Jason.

  -Aha, csak elvitelre

  -Már is jövök. Addig ülj a radiátor mellé nehogy megfázz vizes ruhában. - mutatott az említett tárgy felé. Már éppen elejtettem valami gúnyos megjegyzést azt illetően, hogy nekem miért nem hoz törülközőt amikor Cameron lépett be a kávézóba.

  -Szia a barátnőid mondták, hogy itt vagy hoztam neked egy törülközőt. - mutatta fel a táskáját mire rávigyorogtam.

  -Köszönöm Cam! - léptem hozzá és hagytam, hogy rám terítve a törülközőt átöleljen. Ezután a lefagyott Jason felé néztem aki szúrós szemmel nézett a "barátomra".

  -Hozom a kávét - dünnyögte morcosan és becsörtetett a konyhába. Loren zavartan kapkodta a fejét kettőnk között majd inkább bele bámúlt a bögréjébe. Mikor Jas vissza jött mosolyogva elvettem tőle a tálcát és Cam kíséretében kiléptem a kávézóból. 

  -Oltári voltál! - suttogtam neki az esőben caplatva.

  -Köszönöm, de csak a tehetség az oka. Rám szállt. - túrt bele nagyképűen a hajába mire felnevettem.

  -Hé, Avery! - kiáltott rám Loren mire megfordultam - Nem éled túl a vihart!

Haha, nagyon ironikus. Ő természetesen nem arra a viharra gondolt ami most is éppen szétáztatta a ruháim. De én tudtam mire gondol így hatalmas vigyorra húztam a számat.

  -Én vagyok a vihar! - kacsintottam rá majd kiélvezve, hogy lefagyva csak bámul rám jólláthatóan belekaroltam Cam-be és hozzásimulva a házunk felé vettem az irányt.

Mikor odaértünk beinvitáltam Cameront is és a szerzeményeim letéve az asztalra elindultam átöltözni. Mikor száraz ruhában kiléptem a kévés poharak nagy része már üresen állt az asztalon és a fánkok is elfogytak. Én is megreggeliztem majd úgy döntöttünk SOLO-zunk egyet. Egy darabig azon veszekedtünk, hogy az UNO vagy a SOLO a jobb de aztán ezt elvetettük tekintve, hogy szinte ugyan az a kettő. Először Cam nyert aztán a csajokkal összefogtunk ellene így Teresa győzedelmeskedett. De ezt betudtuk csoportos nyereségnek. Ezután a filmnézés mellett döntöttünk de a tévében csak egy unalomig ismételt  animációs filmet adtak.

  -Most komolyan? Jégvarázs? - pufogott Teresa.

  -Én szeretem azt a filmet! - csattantam fel. Ezen mindenki jót nevetett majd végül úgy döntöttek megnézik velem. Csakhogy egy idő után elkezdték unni az agyukat és átnarrálták így semmi értelme nem lett a filmnek.

  -Mondtam, hogy vidd ki a szemetet! Most aztán mocskosul megbánoood! - kiáltott fel Cameron Elza szerepében. 

  -Neee! - kiáltott fel drámaian Morgan mikor a szívébe került a jégkristály.

  -Elrontjátok az egészet! - nevettem fel a barátaimat nézve.

  -Viccelsz? Kiviszi a szemetet, nem viszi ki... Nagy dilemma! - nevetett velem Lennie aki egyet értett velem abban, hogy az eredeti film igazán csodálatos. Hirtelen kopogtak az ajtón és én épp feléltam, hogy kinyissam amikor is Jason magától besétált a házba. Cam automatikusan felvette a szerepét és átkarolta a vállam.

  -Hoztam egy kis hamburgert ebédre - emelte fel a szatyrát. 

  -Klassz! Kösz haver! - vette el tőle a "barátom".

  -Neked nem jut belőle! - vigyorgott rá gonoszul Jas majd lopva rám nézett.

  -Nem baj édes, majd felezünk! - simítottam meg Cameron arcát mire Jason álkapcsa megfeszült - Szeretnél még valamit? - néztem felé mire mérgesen megrázta a fejét és kirontott a faházból.

  -Remek! - szólalt meg Morgan - A bálna bekapta a horgot!

A kedvenc nyaram ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin