"Ölen Lila Valeska'nın ikiz oğulları Jerome ve Jeremiah Valeska Gotham şehrine korku salmaya devam ediyor, James Gordon bu durum da ne yapacak?"
Televizyonun karşısında, yumuşak koltuğum da oturup haberleri izliyordum. Ta ki o haberi görene kadar....
Lila benim annemdi, ama ondan hep nefret ettim....çünkü daha çok küçükken beni yetimhaneye terk edip gitti. Bu yüzden ölmesine gram üzülmemiştim.
Bir dakika?!
Lila'nın yani nefret ettiğim annemin iki oğlu Gotham'ın kabus ikizleri Jerome ve Jeremiah mıydı?!
"Kafayı yiyor olmalıyım!" Diye düşündüm. O ikisiyle soyadımın aynı olması hiç dikkatimi çekmemişti, ama artık dikkatimi çekiyor. Çünkü iki tane abim vardı ve üstelik onlar Gotham'ın suçlu ikizleriydi.
"Herneyse...." dedim ve koltuktan kalkıp yatağa uzandım.
O ikisi bir an bile aklımdan çıkmadığı için uyuyamıyordum. Bir bardak su içmek için mutfağa gittiğim de kapı çaldı. Gidip kapıyı açtığım da evin sahibi gelmişti. O tam bir pislikti.
Bana fransızca kirayı hala ödemediğimi söyleyip kızıyordu. Ben de fransızca bildiğim için ona en kısa zaman da ödeyeceğimi söyledim. Ama sonra o pislik bana yarın evi boşaltıp defolmamı söyledi.
"LANET OLSUN SENİ ŞEREFSİZ, HANGİ CEHENNEME GİDECEĞİM BEN HA?!" Kendi dilimde konuştuğum için bana merakla baktı.
"Ne bakıyorsun bok çuvalı?" Dedim ve sinirden güldüm. O ise fransızca dediğini yapmamı söyledi ve gitti. Kapıyı sertçe kapatıp içeriye girdim.
"Hadi ama, şansıma tüküreyim! Nereye gideceğim ki?"
Kendi kendime sinirle konuşurken aklıma Gotham'a gidip o ikisini bulmak geldi, sonuçta onlar benim abimdi.
"Hayır, hayır onlar olmaz! Benim varlığımdan haberleri bile yok!" Diye kendi kendime konuştum.
"Ama başka çarem de yok...."
Buna mecburdum, Gotham denen şehire gidecektim ve daha varlığımdan bile haberi olmayan abilerimi bulacaktım. Odama çıkıp eşyalarımı bavuluma koydum ve pijamalarımı giyip yatağa uzandım.
"Demek Lila bu yüzden benden kurtulmak istedi, çünkü iki tane oğlu vardı ve bana bakamazdı. Pislik!"
Yatakta kendi kendime düşünüp sinirlendim. Bir kaç dakika sonra ise uyuya kaldım.
(SABAH)
Sabah olduğunda yataktan kalktım ve üstümü giyindim. Kızıl saçlarımı at kuyruğu yaptım. Bavulumu alıp odadan çıkacakken son bir kez arkamı dönüp yatağıma baktım.
"En çok seni özleyeceğim dostum, birlikte ne rüyalar gördük ama!"
Bir an da kendimle konuştuğumu fark edip bavulumu aldım ve odadan çıktım. Son bir kez evin içine de baktıktan sonra evden de çıktım.
Havaalanına geldiğim de Gotham'a giden uçağı gördüm.
"Kız kardeşiniz sizin için geliyor Valeska ikizleri...." diye düşündüm. Daha sonra kendime gelip uçağa bindim.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Merhaba ben yazar! 😂
Herneyse bir şeye açıklık getirmek istiyorum. Öncelikle Gotham dizisin de Jerome ve Jeremiah'nın birlikte suç işlediği ve ya bir kız kardeşlerinin olduğu yok. Ama ben yine de hayal gücümle bu hikayeyi yazıyorum. Bu arada; Jerome ve Jeremiah yine birbirlerini sevmeyecekler ama birlikte çalışıyor olacaklar. Ve geçmişlerini değiştirmedim yine aynı geçmişleri, değiştirdiğim tek şey Lila'nın bir kızı olması ve onu yetimhaneye bırakması.
Evet, bu sadece girişti. Bu yüzden kısa yazdım ama bölümler daha uzun olacak.
İyi Okumalar! ❤
Jenny Valeska hakkın da bilgiler;
Yaş: 16
Saç Rengi: Kızıl
Göz Rengi: Yeşil
Boy: 1.65
Kilo: 48
Annesi: Lila Valeska
Babası: Paul Cicero
Abi/Abla/Kardeş: Jerome Valeska ve Jeremiah Valeska (Abileri)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jenny Valeska 🎡
Fanfiction●Jenny Valeska● Gotham'ın Suç Prensleri Olan Jerome ve Jeremiah Valeska'nın abileri olduğunu öğrendikten sonra hemen onları bulmak için Gotham'a gider. ❤Valeska Ailesi❤