Bölüme Geçmeden Önce;
Jerome Valeska ile aklımda harika bir fikir var. Onu da yapmayı düşünüyorum onu da okursunuz umarım. 💕
Bu hikayeyle ilgili düşüncelerimi en sona yazacağım. Şimdi bölüme geçelim. İyi Seyirler. ❤❤❤❤
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(Jenny'nin Ağızından)
Ecco'nun hamileliğini öğrendikten sonra Jeremiah daha güvenli olabilmemiz için yurtdışına gitmemiz gerektiğini söyledi. Her ne kadar Bruce'u özleyecek olsam da hem Ecco hem de bebek için en iyisi buydu. Gotham bebek için güvenli bir yer değildi ve zaten Ecco da bebeğini burada doğurmak istemiyordu.
Sabah gözlerimi açtığım gibi yataktan kalkıp üstümü giyindim. Bugün Gotham'dan ayrılacaktık. Üstümü giyindim ve bavulumu hazırlamaya başladım. O sırada içeriye Ecco girdi.
"Günaydın Jenny, bavulunu hazırlamanda yardım etmemi ister misin?" Diye sordu Ecco. Ona bakıp gülümsedim.
"Hayır Ecco gerek yok teşekkür ederim. Hem sen hamilesin, yeğenimi ve seni yormak istemiyorum." Dedim gülümseyerek.
"Yorulmaz o yorulmaz, güçlü bir bebek o." Dedi Ecco gülerek.
İkimiz de gülüştük. Sonra derin bir ölüm sessizliği oldu.
"Jenny...." Diye bana seslendi Ecco.
"Efendim Ecco?" Diye sordum.
"Onunla vedalaşmayacak mısın?" Diye sordu Ecco.
"Kiminle?" Diye sordum şaşkın bir şekil de.
"Onunla işte, Bruce'la....Birbirinize aşık olduğunuzu biliyorum." Dedi Ecco. Şok olmuştum, Ecco nasıl biliyordu ki?
"Sen nereden biliyorsun bunu Ecco?" Diye sordum meraklı bir şekil de.
"Ben bilirim. Ee, vedalaşacak mısın peki onunla?" Dedi Ecco. Başımı öne eğdim ve dolan gözlerimi sildim.
"H-Hayır, ikimiz de ağlarız ve çok zor olur ayrılmamız. Böylesi daha iyi. Hem zaten bizim birlikte olmamız imkansız. Hayatından çekip gitmem daha iyi olur, ona daha fazla acı çektirmek istemiyorum." Dedim dolan gözlerimle.
"Sen bilirsin....Hadi bavulunu hazırla ve gel, seni bizimkilerin yanında bekliyor olacağım." Dedi Ecco.
Ecco'ya hüzünle gülümsedim ve Ecco odadan çıktı. Ben de bavulumu hazırlamaya devam ettim.
"Gerçekten ondan habersiz bir şekil de kaçacak mısın yani? Sen onun aşkını hak etmiyorsun aptal." Dedi İç Sesim. Haklıydı, ben onun aşkını hak etmiyordum. Ama bilmediği şey şu; ben ona daha fazla acı çektirmek istemediğim için ona haber vermeden gidiyordum.
"Bunların hepsi onun için İç Ses. Ben onun için ondan vazgeçiyorum....Bensiz daha mutlu bir hayatı olacağına eminim, ben ona sadece acı çektiriyordum o kadar." Dedim.
Daha sonra bavulumu da kapatıp odama son bir kez baktım ve odamdan çıktım. Jerome, Jeremiah ve Ecco beni bir arabanın önünde bekliyordu. Yanlarına gittim ve bavulları yerleştirdik. Ecco ve Jeremiah arka koltuğa oturdu ve Jerome da şoför koltuğuna oturdu. Ben ise Jerome'un yanında ki ön koltuğa oturup kapıyı kapattım.
Ve işte, gidiyorduk. Araba giderken ben de camdan Gotham'ı son kez izliyordum.
"Elveda Bruce, elveda imkansız aşkım...." Diye mırıldandım sessizce. Gözlerim dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jenny Valeska 🎡
Fanfic●Jenny Valeska● Gotham'ın Suç Prensleri Olan Jerome ve Jeremiah Valeska'nın abileri olduğunu öğrendikten sonra hemen onları bulmak için Gotham'a gider. ❤Valeska Ailesi❤