Sabah kalktığım da karnımın kazındığını fark ettim.
Yataktan kalktım ve diğerlerinin yanına mutfağa gittim.
"Günaydın." Dedim.
"Günaydın Jenny." Dedi Ecco.
"Günaydın küçük." Dedi Jerome gülerek.
"Ben küçük değilim!" Dedim ve sonra kendimi tutamayıp güldüm.
Yanıma biraz para alıp kapıya yöneldim.
"Nereye?" Diye sordu Jeremiah.
"Dışarıda yiyeceğim, burada yememi istemiyordun ya." Dedim.
Jeremiah elimden parayı aldı ve beni kolumdan tutup masaya oturttu.
"İyi, şimdi de burada bizimle yemeni istiyorum." Dedi Jeremiah.
Ona gülümsedim ve bir şeyler yemeye başladım. Jerome eline bir zeytin alıp kafama attı.
"Hey! Ne yapıyorsun Jerome?!" Diye sordum sinirle.
"Artık kafasına zeytin atacağım tek bir kardeşim yok, iki tane var. Yani, sen de şu inek gibi kafana bir şey atılmasına alışsan iyi edersin küçük kız kardeşim." Dedi ve kahkaha attı.
Ben de bir tane zeytin aldım ve onun kafasına attım.
"Hey!" Dedi Jerome şaşkınlıkla.
"Ee, hep sen yapacak değilsin ya abicim." Dedim gülerek.
Ecco kahkaha attı. Jeremiah ise kafasını öne eğip güldü.
"Bu bir savaş başlangıcıdır Bayan Valeska!" Dedi Jerome ve eline bir zeytin daha alıp kafama attı.
"Yaa!" Dedim sinirle. Bu sefer elime bir domates alıp kafasına attım. Jerome'un kızıl saçları bu sefer kırmızıya dönmüştü! Ona bakıp koca bir kahkaha attım.
"Saçların şimdi daha güzel abi!" Dedim kahkaha atarak.
Ben tam kahkaha atarken Jerome elinle domatesi kaptığı gibi yüzüme fırlattı! Yüzüm kıpkırmızı olmuştu!
"Ahaha harika görünüyorsun ufaklık!" Dedi Jerome o korkunç kahkahasından atarken. Gülmekten ağlayacaktı neredeyse.
"Tamam, kesin şu saçma davranışları." Dedi Jeremiah. Ecco ise o an bize gülmekten kırılmıştı resmen.
"Her zaman bu kadar ciddi olmak zorunda mısın inek?" Dedi Jerome dalga geçer gibi gülerek.
"Sana tek bir kelime söyleyeceğim kardeşim; Sanane?!" Dedi Jeremiah.
"Tamam, şimdi siz kesin!" Dedim.
"Herneyse....beni dinle Jenny. Jerome, Ecco ve benim dışarıda işlerim var. Ve, sen evde kalıyorsun. Yine evden kaçarsan, bu sefer sana cidden kızacağım." Dedi Jeremiah bana.
"Uuuu, katliam çıkacak yani!" Dedi Jerome heyecanla.
"Kes sesini Jerome. Anladın mı Jenny? Dedi Jeremiah.
"Ama size bir şey olabilir-" derken Jeremiah baş parmağını ağzıma koydu ve beni susturdu.
"Anladın mı dedim?" Dedi Jeremiah.
"Anladım...." dedim.
"Jerome, Ecco gidin hazırlanın. Sizi dışarıda araba da bekliyor olacağım. Ve, çabuk olmaya özen gösterin." Dedi Jeremiah emir verir bir şekilde.
"Elbette efendim." Dedi Ecco ve hazırlanmaya gitti.
"İstediğim zaman hazırlanırım, bu inek bana emir veremez. Hıh." Dedi Jerome dalga geçer gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jenny Valeska 🎡
Fanfic●Jenny Valeska● Gotham'ın Suç Prensleri Olan Jerome ve Jeremiah Valeska'nın abileri olduğunu öğrendikten sonra hemen onları bulmak için Gotham'a gider. ❤Valeska Ailesi❤