Bölüme Geçmeden Önce;
Bölümlerin hızlı gelmesinin 3 nedeni var;
1- İnternetim sınırlı.
2- Finale yaklaşıyoruz. :') (Sanırım)
3- Yeni bir Valeska ikizleriyle ilgili bir hikayeye başlayabilirim. (Belki)Eveet, iyi okumalar. ❤💕
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(Jenny'nin Ağızından.)
Gözlerimi açtığımda çoktan sabah olmuştu. Yavaşça yerimden doğruldum ve sonra ayağa kalktım.
Üstümü giyindikten sonra saçlarımı da yaptım ve diğerlerinin yanına gittim. Her zaman ki gibi kahvaltı yapıyorlardı ve ben her zaman ki gibi geç uyanmıştım.
"Günaydın herkese." Dedim gülümseyerek.
"Tam 15 dakika 40 saniye kahvaltıya geç kaldınız Jenny hanım. Bir daha aynı şey tekrarlanırsa cezanızı kesmek zorunda kalacağım." Dedi Jeremiah imalı bir şekil de. Ona gülerek göz devirdim.
"Evet, tabii. Babam gibi davranmayı ne zaman bırakacaksınız saygı değer Bay Valeska?" Diye sordum Jeremiah'ya gülerek.
"Hmmm, bir düşüneyim....Hiç bir zaman." Dedi Jeremiah gülerek. Ona güldüm ve gidip masanın üzerinden Jerome'un ilaçlarını alıp Jerome'un önüne koydum.
"Bu ne?" Diye sordu Jerome.
"İlaç işte." Dedim göz devirerek.
"Onu anlayabiliyorum kızıl böceğim. Neden bana veriyorsun anlamında sordum." Dedi Jerome.
"Abiciğim farkında mısın bilmiyorum ama, ağır bir grip geçiriyorsun. Hatta hala tekerlekli sandalye de oturuyorsun ve doğru dürüst ayakta bile duramıyorsun. Bir zahmet ilaçlarını da iç." Dedim sinir bozukluğuyla gülerek.
"Ya of, o aptal haplara ihtiyacım yok." Diye mızmızlandı Jerome.
"Evet, var. İçeceksin o kadar." Diye söze girdi Jeremiah.
"Hadi ama abi, hem hapların tadı kötü değil ki." Dedim Jerome'a.
"Madem o kadar güzel, o zaman siz için." Dedi Jerome göz devirerek.
"Ama bizim ihtiyacımız yok ki! Hadi Jerome, uzatma da iç şu lanet hapı." Dedim.
"İS-TE-Mİ-YO-RUM!" Diye bağırarak konuştu Jerome.
"Çocuk gibi davranmayı bırak da iç artık lanet hapı, yoksa ben onu zorla ağzına sokacağım!" Dedi Jeremiah.
O sırada aklıma bir fikir geldi. Elime bir hap aldım, sonra da bir bardak su doldurdum. Önce hapı zorla Jerome'a içirdim, sonra da suyu içirdim. Jeremiah ve Ecco buna bayağı kahkaha attı.
"ÖĞK! Jenny ne yaptın ya!?" Dedi Jerome, bir yandan da tükürüyordu. Tükürdüğü için elime bir mendil alıp Jerome'un ağzını gülerek sildim.
"Birinin bu mızmız küçük bebeğe ilacını içirmesi gerekiyordu." Dedim gülerek. Jeremiah ve Ecco'nun kahkahası şiddetlenirken, Jerome da kollarını göğsünde birleştirerek küçük bir çocuk gibi trip atmaya başladı.
Gülerek Jerome'un yanağına bir öpücük kondurdum ve ona kocaman sarıldım.
"Tamam, tamam kızma." Dedim gülerek.
Jerome da gülerek bana karşılık verdi ve saçlarımı öptü.
"ÖHÖM. Hadi Jenny, sen de yemeğini ye artık." Dedi Jeremiah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jenny Valeska 🎡
Fanfiction●Jenny Valeska● Gotham'ın Suç Prensleri Olan Jerome ve Jeremiah Valeska'nın abileri olduğunu öğrendikten sonra hemen onları bulmak için Gotham'a gider. ❤Valeska Ailesi❤