Sabah gözlerimi açtığım da kendimi kucağım da patlamış mısır ve Jerome'un dizin de yatarken buldum.
Belli ki dün film izlerken uyuya kalmıştık. Yerimden kalktım ve elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim.
Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktığım da kendi odama geçmek için koridorda yürürken gözüm Jeremiah'nın odasına kaydı. Gördüğüm manzara karşısında hem şok oldum hem de çok mutlu oldum.
Jeremiah ve Ecco birlikte uyuyorlardı. Koşarak Jerome'un yanına gittim.
"Jerome!" Diye seslendim. Jerome birden irkilerek uyandı ve bana baktı.
"Sabah sabah ne gibi bir çılgınlık oldu?" Diye sordu Jerome.
"Jeremiah ve Ecco birlikte uyuyorlar!" Dedim heyecanlı ve mutlu sesimle. Jerome birden ayaklandı ve şaşkınlıkla bana baktı.
"O inek? Ecco'yla? Hadi canım!" Dedi Jerome.
"Ciddiyim! Gösterebilirim!" Dedim.
"Hadi göster o zaman! Meraktan çatlıyorum!" Dedi Jerome.
İkimiz de heyecanla onların uyuduğu Jeremiah'nın odasına gittik. Jerome gördüğü manzara karşısında şok oldu ve kıkırdayarak onlara bir fotoğraf çekti.
Ama telefonun flaşı birden patladı ve Jeremiah ve Ecco'yu uyandırdı!
"Ah başım...." Diye uyandı Jeremiah. Ecco da peşinden gözlerini açtı.
Jeremiah ve Ecco kendilerine geldiklerin de için de bulundukları duruma baktılar. Ecco'nun yüzü kızarmıştı. Jeremiah ise sağlam bir küfür savurdu. Jerome ve ben o an kahkahalar atarak gülüyorduk.
Jeremiah sinirle ayağa kalktı.
"Bu bir kamera şakası falan mı ha?! Eğer hemen şimdi odamdan defolmazsanız sizi doğduğunuza pişman ederim!" Dedi Jeremiah sinirle.
Biz Jerome ile odadan çıktık ama kapıyı dinlemeye başladık.
"Ecco, dün ne oldu?!" Diye sordu Jeremiah Ecco'ya.
"Sarhoştun....Ve, beni kendine çektin...." Dedi Ecco sessizce.
"İyi, bu olay hiç olmamış gibi davranacağız tamam mı?!" Diye sordu Jeremiah.
"T-Tabii...." Dedi Ecco titreyen sesiyle.
Jeremiah bir şey demeden kapıya yaklaştığın da biz Jerome ile koşarak mutfağa kaçtık. Bizi görseydi, üstelik bir de onları dinlediğimizi duysaydı....Eminim büyük bir ceza verirdi.
Ben hazır mutfağa gitmişken mısır gevreği hazırladım hepimize. Jerome da masanın sandalyesine ayaklarını masaya uzatarak oturdu.
Ben mısır gevreklerini masaya koyarken Jeremiah geldi ve masaya oturdu. Kimseye bakmıyor ve konuşmuyordu. Sadece yemeğini yiyordu.
"Ayaklarını masadan indir Jerome!" Dedim sahte bir sinirle. İçimden gülüyordum.
"Aman be." Diye söylendi ve ayaklarını masadan indirip sandalyeye düzgün bir şekilde oturdu Jerome. Daha sonra Jerome da mısır gevreğini yemeye başladı.
"Hey, Ecco nerede kaldı?" Diye sordum Jeremiah'ya. Jeremiah beni duymamazlıktan geldi ve umursamadan mısır gevreğini yemeye devam etti. Jeremiah'nın bu davranışına sinir olmuştum. Aynı şey ona olsaydı Ecco yüz kere gidip onu kontrol ederdi.
"Sana diyorum Jeremiah!" Diye yüksek sesle ona seslendim. Jeremiah bu sefer başını kaldırdı ve bana gözlerini devirdi.
"Ne bileyim ben, en son odadaydı işte." Dedi Jeremiah soğuk bir şekilde. Ecco hayatını ona adamışken, Jeremiah ona karşı nasıl bu kadar duygusuz olabiliyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jenny Valeska 🎡
Fanfic●Jenny Valeska● Gotham'ın Suç Prensleri Olan Jerome ve Jeremiah Valeska'nın abileri olduğunu öğrendikten sonra hemen onları bulmak için Gotham'a gider. ❤Valeska Ailesi❤