3.Bölüm "Lila'ya benziyorsun."

725 42 158
                                    

Yataktan kalktığım da hala geceydi. Su almak için mutfağa gittim. Orada Ecco vardı.

"Merhaba Ecco." Dedim. Ecco bana baktı.

"Uyumamışsın Jenny." Dedi.

"Evet, susadım." Dedim ve bir bardak su aldım. Bardağı bırakıp masaya Ecco'nun yanına oturdum.

"Ecco, Jerome ve Jeremiah kavga mı etti?" Diye sordum.

"Aslında hayır, her zaman ki gibi Jerome Jeremiah'yı kışkırttı Jeremiah da ona kızdı. Hepsi bu." Dedi Ecco.

"Ecco...."

"Efendim?"

"Jeremiah benden neden nefret ediyor?" Diye sordum.

"Senden nefret ettiğini sanmıyorum sadece seni kabullenmesi zor olacaktır. Sen o ikisine benzediğin kadar Lila'ya da benziyorsun, Lila'nın fotoğrafını görmüştüm." Dedi Ecco.

"Lila'ya benzemek isteyeceğim en son şey bile değil!" Dedim ve güldüm. Ecco da bana güldü.

O sırada kapıdan Jeremiah girdi. Yüzümüze bakmadan bir bardak aldı ve ona su doldurdu. Suyu içti.

"İyi geceler Ecco." Dedi Jeremiah ve mutfaktan çıktı.

"Yüzüme bile bakmadı...." diye mırıldandım. Sonra masadan kalktım ve kapıya yöneldim.

"İyi geceler Ecco...." dedim.

"İyi geceler Jenny. Moralini bozma o alışacaktır." Dedi Ecco.

"Umarım." Dedim ve odaya geri döndüm. Yatağa girdim ve uyumaya çalıştım.

Gözlerimi kapattığım da gözümün önüne Lila'nın cesedi geldi.

"Lanet olsun!" Diye bağırdım. O ceset çok kötüydü ve Lila'yı hatırlamak canımı sıkmıştı.

Odaya biri girdi. Jerome girer sanmıştım ama Jeremiah girdi.

"Ortalığı ayağa kaldıracaksın küçük hanım. Derdin ne?" Diye sordu sinirli bir şekilde Jeremiah.

"Gözlerimi kapattığım da Lila'nın cesedini gördüm, o kadar yakındı ki...." dedim. Jeremiah bana yaklaştı.

"En azından onu görmüşsün. Gece yarısı gittiğimden beri onu hiç görmedim." Dedi Jeremiah.

"Lila seni çok seviyordu sanırım." Dedim.

"Evet, seviyordu." Dedi Jeremiah.

"Jeremiah...."

"Ne?"

"Benden....nefret mi ediyorsun?" Diye sordum.

"Hayır, çünkü sana karşı nefret bile hissetmiyorum. Yıllar sonra kardeşim olduğunu söyleyen bir kıza hemen inanacak kadar salak değilim." Dedi Jeremiah.

"Haklısın." Dedim üzüntüyle. O sırada Jerome koşarak odaya girdi.

"EĞLENCE BAŞLASIN!" Diye bağırdı Jerome.

"Ne oluyor lan?!" Diye sordu Jeremiah.

"Jim, sakallı yancısı Harvey ve bir kaç kişi daha sokakta bizi arıyor! İşte beklediğim eğlence, silahlarınızı hazırlayın!" Diye bağırdı Jerome ve kahkaha attı.

"ECCO!" Jeremiah Ecco'ya bağırdığın da Ecco odaya girdi.

"Evet efendim?" Diye sordu Ecco.

"Bir kaç silah ve bıçak hazırla, misafirlerimiz var." Dedi Jeremiah. Ecco başını salladı ve odadan çıktı.

Jenny Valeska 🎡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin