- JENNY ARKHAM'DAYKEN JEROME, JEREMİAH VE ECCO - (Ecco'nun ağzından)
"Çıldıracağım! Yine sözümü dinlememiş aptal!" Diye bağırdı Jeremiah.
"Of inek, kızı biraz sal be. Gelir birazdan." Dedi Jerome.
Elimi Jeremiah'nın omuzuna koydum onu sakinleştirmek için.
"Rahat bırak beni Ecco!" Diye bana kızdı ve elimi omuzundan sertçe çekti. Kendimi çok kötü hissetmiştim. Ben ona değer veriyordum ama o veriyor muydu bilmiyordum.
"Özür dilerim...." dedim sessizce.
O sırada Jerome birden ayaklandı ve "Hassktr!" Diye bağırdı.
"Ne oldu?" Diye sordum.
"Haberlere bakın!" Dedi Jerome.
Haberlerde Jim Gordon vardı.
"Jerome Valeska ve Jeremiah Valeska'yı bulmanın yeni bir yolunu buldum. Kız kardeşleri Jenny Valeska'yı yakalayıp Arkham Akıl Hastanesi'ne kapattım. Bize onların yerini söylemeden oradan çıkamayacak. Valeska ikizleri yakalanana kadar bütün herkesin evde kalmasını rica ediyorum."
Diyordu Jim.
"LANET OLSUN! DEMİŞTİM İŞTE!" Diye bağırdı Jeremiah.
"KES SESİNİ DE NE YAPACAĞIMIZA BAKALIM İNEK!" Diye bağırdı Jerome.
"İKİNİZ DE SUSUN! ONU KURTARMANIN BİR YOLUNU BİLİYORUM!" Diye ikisine de bağırdım. İkisi de bana döndü. Jeremiah bana yaklaştı ve yüzüme dik dik baktı.
"Söyle." Dedi Jeremiah bana sertçe. Korkmuştum ve nefesim kesilmek üzereydi. Ona hiç bu kadar yakın olmamıştım.
"SÖYLE ECCO!" Diye bağırdı Jeremiah.
"B-Bayıltma gazı, onu kullanalım." Dedim titreyen sesimle.
"TAMAM, AŞKINIZI BAŞKA YERDE YAŞAYIN ŞİMDİ ŞU GAZI ALIP GİDELİM!" Dedi Jerome.
Jeremiah sinirlendi ve Jerome'un yüzüne bir yumruk geçirdi.
"Şimdi gidebiliriz işte, yürüyün!" Dedi Jeremiah.
Biz evden çıkarken Jerome, Jeremiah'nın arkasından "pislik öküz." Diye fısıldadı.
Birlikte hızlıca Arkham'a vardığımız da gizlice içeri sızdık. Elimde tuttuğum bayıltma gazlarını her yere saçtım. Çoğu görevli anında bayıldı. Jerome bayılmamış olan bir görevlinin boğazından tuttu ve korkunç kahkahasını atmaya başladı.
"Merhaba....Imm, adını bilmiyorum. Herneyse, KARDEŞİM NEREDE GÖREVLİ BOZUNTUSU?!" Diye bağırarak sordu Jerome. Ve tabii ki kahkahasını atmayı da unutmadı.
"Y-Yüz y-yirminci o-oda...." diye titreyen ve korkmuş sesiyle cevap verdi görevli.
"Tamam, teşekkürler dostum. Şimdi, gideceğin yerde anneme ve babama selam söyle, çok severdim kendilerini." Dedi Jerome alay edermiş gibi gülerek.
Jerome tam görevliyi öldürecekken Jeremiah silahını çıkardı ve görevliye ateş etti. Görevli yere yığılıp öldü. Jerome Jeremiah'ya baktı.
"Hadi ama inek, bunu ben yapmalıydım!" Dedi Jerome.
"Boş yapma da 120.odaya gidelim." Dedi Jeremiah.
Birlikte 120.odanın kapısına geldik. Jenny yatağın da uyuyordu. Jerome ve Jeremiah birlikte odanın kapısını kırdılar.
!BURADAN SONRASI JENNY'NİN AĞZINDAN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jenny Valeska 🎡
Fanfic●Jenny Valeska● Gotham'ın Suç Prensleri Olan Jerome ve Jeremiah Valeska'nın abileri olduğunu öğrendikten sonra hemen onları bulmak için Gotham'a gider. ❤Valeska Ailesi❤