Informacja i Q&A!

801 26 0
                                    

Zapraszam na szóstą część dzierżycielki pod tytułem Dzierżycielka Diablo Wojna Władców.

Życzę miłego czytania 😀

Blond włosa dziewczyna wchodzi do pomieszczenia. Wraz ze skrzypieniem drzwi zaczęła słyszeć szepty. Kiedy znalazła się w pokoju dostrzegła wszystkich. Każda postać siedząca na krześle ucichła i zaczęła się jej przyglądać. Dziewczyna w ciszy podeszła do swojego siedzienia, po czym na nim usiadła. Ułożyła się wygodniej i otworzyła swój zeszyt.

Cześć wam wszystkim! Nazywam się Klaudia, dla was znana jako SheWolfWhite14. Mam zaszczyt rozpocząć Q&A z bohaterami! Brawa!

Wszyscy zaczeli klaskać i tym samym atmosfera się poluźniła.

Klaudia: Mam nadzieje, że będziecie się dobrze przy tym bawić.

Neil: Zaczynamy!

Klaudia: Pojawiło się dużo pytań za które bardzo dziękuje.

Larissa: Skoro to mamy za sobą to może już zaczniemy?

Klaudia: Co wam się tak śpieszy?

Wzruszyli ramionami.

Klaudia wzdychając: Niech wam będzie. Zacznijmy więc. Fryta26 zadała masę pytań, na które chętnie odpowiemy. Co nie, ekipa?

Wszyscy: Tak!!

Klaudia: Zaczniemy po kolei, czyli od pytań do Larissy.

Larissa: Miejmy to z głowy.

Klaudia: Więcej entuzjazmu. Pierwsze pytanie, "Jakie są twoje odczucia po walce?"

Larissa: Szczerze?

Klaudia: Tylko takie odpowiedzi są przyjmowane.

Larissa: Cieszyłam się, że się skończyła. Ulga na sercu to całkiem przyjemna sprawa. Nie ma czego się dziwić. W końcu zabiłam znienawidzoną przez siebie postać.

Lilith: To boli.

Klaudia: Musisz się z tym pogodzić. Następne pytanie, "Jak się czujesz z tym, że Śmierć przywróciła cię do życia? Wolałabyś zginąć, czy żyć?"

Larissa: Zacznę od tego, że moje przywrócenie do życia można nazwać cudem. To nie jest tak, że Śmierć bez problemu daruje ci życie. To jest niezły wyczyn, nawet dla Damona. Jak się z tym czuje? Nijak. Jestem osobą, która zazwyczaj nie przejmuje się sytuacjami, które się wydarzyły. Było, minęło. Jeśli chodzi o to, czy wolałabym zginąć, czy nie, to odpowiem w taki sposób. Miałam myśli samobójcze na początku. Towarzyszyły mi całą drogę do Diablo. Dopiero tam uświadomiłam sobie, że moja śmierć nic nie zmieni. Mało tego! Lilith będzie żyć, a na to nie mogłam pozwolić.

Klaudia: Dobrze. Następne, "Kiedy zamierzasz rozwinąć swoje relacje z Rocko?"

Larissa: Z czasem. Może...

Klaudia: To wszystko jeśli chodzi o pytania do Larissy od Fryty.

Kenan: Nie zamierzasz naciskać?

Klaudia: Wszystko czas pokaże. Jeszcze Dzierżycielka się nie zakończyła.

Nastała kilkusekundowa cisza.

Klaudia: W takim razie jak nie macie nic do powiedzenie to przejdźmy do pytań do Diablo.

Diablo: Akurat pytań do mnie to się nie spodziewałem.

Klaudia: A to dlaczego?

Diablo: Zazwyczaj jestem pomijany. Tylko w tej części jakoś więcej mnie było.

Dzierżycielka Diablo LilithOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz