1.rész

2.9K 135 12
                                    

Taehyung szemszöge:

Egy őzt bámulok, aki kecses nyakát lahajtva ontotta szomjúságát. A fűbe lapulva kúsztam előrébb. A füleimet hátra simítottam, majd mélyet szívtam a levegőbe. Hmm.. Már nagyom éhes vagyok! Ahogy a falkám is, ezért nem hagyhatom, hogy Bambi megmeneküljön.
A hátsó lábaimra támaszkodtam, majd lendületet véve, elrugaszkodtam a földről, s Bambira vetettem magam. Magam alá kényszerítettem, s mancsaimmal a földhöz nyomtam. Eleinte próbált szökni, remélve, hogy megmenekülhet, de mikor ráharaptam nyakára, s szorítani kezdtem, feladta. Szemeiből egy könnycsepp hullott ki, de nem törődtem vele. Egy határozott és erős harapással eltörtem a légcsövét, egy utolsó gyenge sóhajt ejtett, majd örök állomra hajtotta fejét.
A nyakán lévő bőrt megharaptam, majd vonszolni kezdtem magam után. Egy bokorhoz lépve alaposan elrejtettem, majd mentem tovább vadászni. A következő áldozatom egy termetes szarvas volt, de őt is könnyen megöltem, majd ugyanahhoz a bokorhoz húztam, mint az előzőt. Ezt a folyamatot megcsináltam még párszor, majd ember alakomba visszaváltozva levettem a fáról a kötelet, melyet oda készítettem. A lábuknál fogva összekötöztem mindannyiukat. Farkas alakomba visszaváltoztam, számba vettem a kötelet, majd húzni kezdtem őket. Kibaszott nehéz volt, de sikerült elvonszolnom őket a falkámhoz. Még mindenki aludt, ezért egy hangos vonyítással ébresztettem őket. Mindenki morogva jött elő, ám mikor meglátták, hogy miket hoztam, már szaladtak is enni. Miután mindenki jól lakott, ember alakunkba változtunk, majd bementünk házainkba.

-Miért nem szólsz ha vadászni mész?! - kérdezte aggódva Chanyeol.

-Ne aggódj, sose esett bajom! Erős vagyok, szóval megtudom védeni magam! - mondtam hajára simítva.

-Tudom Taehyung, de te omega vagy! Mi lesz ha jopár alfa körül fog téged, és megerőszakolnak vagy valami?! - aggodalmaskodott.

-Ugyan már! Előbb raknám meg én őket, mint ők engem! - nevettem fel.

Chanyeol megforgatta a szemét, majd fejbe vágott.

-Akkor is szólj, ha vadászni mész! Tudod, hogy mennyire szeretek veled menni.... - mondta lehajtott fejjel.

-Jolvan Chan, legközelebb szólok! - mosolyogtam rá.

Chan boldogan mosolyodott el, majd ölelt magához. A hajába puszilva, indultam a szobámba. Muszáj lefürdenem, mert véres vagyok.
A ruháimat ledobáltam, majd sóhajtva álltam be a zuhany alá. Olyan jó érzés, ahogy a tűzforró víz végig folyik a testemen. Mosolyogva nyomtam kezembe menta illatú tusfürdőmet, majd kentem végig testemen.
Más omegákkal szemben én nem probálom elnyomni illatomat. Ha az alfák probálkoznak nálam, magam alá kényszerítem őket, s eljátszodazom velük.
A legtöbb alfánál erősebb vagyok, szóval nincs mitől félnem. Ha valaki esetleg erősebb, mint én egyszerűen csak gyorsaságomat bevetve, elmenekülök.
Nagyon sokat edzettem és gyakoroltam, hogy én lehessek ennek a falkának az "alfája". Az én falkámban egy alfa sincs, mivel mindannyian elmentek. Azzal magyarázva, hogy ők nem hódolnak be egy omegának. Szánalmasak....
Nem értem, hogy miért a fajok szerint kell megitélni, azt, hogy ki lehet a vezető. Erős vagyok, és határozott, mi kell még?
Annyiban egyetértek azokkal az alfákkal, hogy én sem fogok behódolni senkinek sem! Nem hajtom le fejem, akkor sem ha 100 alfa áll előttem.
Chanyeolék mindég azt mondták, hogy ez lesz a vesztem, de nem érdekel. Nem fogom megszégyeníteni magamat!
Lehet, hogy nem vagyok igazi alfa, de akkor is egy falka vezetője vagyok! Annyira kell tisztelniük engem, mint az alfákkal teszik!
A zuhany alól kilépve, felöltöztem, majd a nappaliba mentem, ahol nem várt személy fogadott.

-Szia Taetae! - állt fel a kanapéról Namjoon.

Szorosan magamhoz öleltem őt, miközben magamba szívtam édes csoki illatát. Aish.. Imádom az illatát.

Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]Where stories live. Discover now