2.rész

1.6K 121 7
                                    


Már közel járhatuk a Jeon falkához, mivel idáig érzem a bűzüket. Baszki ezek nem fürdenek?!
Azonban megéreztem egy elég finom illatot is. Azt hiszem vanillia, de nem vagyok benne biztos. Ahogy közelebb értünk megláttunk egy elég nagy falkát. Bár tudom, hogy ez csak a kis része a valódi falkának, mégse félek. Kihúztam magam, fejemet felemeltem, majd úgy lépkedtem közelebb az élükön álló alfához. Ő is fekete, mint én, és neki is van egy fehér rész a bundájában, csupán neki a nyakán, míg nekem az államnál és a hasamnál. Határozottan nézett szemeimbe, nem törődve Namjoonékkal.

-Mi a neved gyönyörűség? - hallottam meg mély hangját.

-Közöd? - morogtam, majd Namjoonhoz dörzsöltem a fejem.

-Ne haragudj, nem tudtam, hogy ő a te omegád! - mondta.

-Nem vagyok az övé, és egyébként is én vagyok az északi falka vezére! - morogtam közel lépkedve hozzá.

-Te? - kérdezte döbbenten. - Egy omega lenne a híres falka vezér? - nevetett fel gúnyosan.

-Tae ne.. - mondta Nam, de én nem törődtem szavaival.

Az alfára vetettem magam, miközben haraptam és nyúztam mindenhol. A nyakára harapva összeszorítottam állkapcsomat, ezzel fájdalmas nyüszítésre kényszerítve őt. Azonban az alfa egy gyors mozdulattal fordított helyzetünkön. A nyakamon lévő bőrt kezdte el nyúzni, amit morogva tűrtem, majd kimászva alóla újra földhöz szorítottam őt. Az alfa legurított magáról, hogy ő kerülhessen felülre, azonban én is gurítottam rajta. Össze-vissza gurultunk egymás nyakát harapgálva.

-Elég legyen! - morogta Namjoon.

Lemásztam az alfáról, majd Namjoon felé indultam, azonban hirtelen meggondoltam magam majd megfordulva pofán csaptam őt a mancsommal.

-Én vagyok az északi falka vezére és lehet, hogy nem vagyok alfa, de ne hidd, hogy gyenge vagyok! Elvárom, hogy tisztelj engem, különben verekedhetünk tovább, de legközelebb nem fogok hallgatni Namjoonra, és széttéplek! - morogtam vicsorítva, majd megfordultam és a farkammal vertem arcon.

Namjoon csak megcsóválta a fejet, majd hagyta, hogy hozzá dörzsölődjek. A fejemen végignyalt, majd intett, hogy menjek mellé. Úgy döntöttem, hogy kivételesen most hallgatok rá.

-Hogy lehettek ilyen gyerekesek? - kérdezte Hoseok.

-Ő kezdte! - morogtam, miközben leültem a földre.

A farkincámat csóválva néztem, hogy most mi lesz.
Az alfa sokkosan bámult engem, a falkája pedig alig bírta visszafogni a nevetéset. Ch... Ez aztán egy falka... Jó ötlet velük szövetségbe lépni.

-Egyébként sem illik jegyeseknek így civakodniuk! - mondta Namjoon rám és arra az alfára nézve.

Jungkook szemszöge:

Most komolyan levert egy omega?!
Döbbenten és egyben sokkosan bámultam a gyönyörű, ám veszélyes omegát. Benne aztán van erő, nem is kevés. Igaz, hogy nehéz elfogadnom, hogy a falka vezért, egy omega, és nekem vele kellene szövetséget kötnöm, de nem tehetek mást. Erős, ahogy a falkája is, még alfa nélkül is. Valahogy meg kell szereznem magamnak ezt a gyönyörű omegát. Majd betöröm, ha kell, de akkor is az enyém lesz!

-Egyébként sem illik jegyeseknek így civakodniuk! -mondta Namjoon hyung.

Meglepődve néztem rá. Kik jegyesek?

-Ch.. Meg jó, hogy mi nem vagyunk azok! - morogta az omega.

-Pedig azok vagytok! Gyerekkorotokban a szüleitek egymásnak igértek titeket! Erről ti eddig nem tudhattatok, de mivel elég idősek vagytok, mostmár készen álltok! - magyarázta el.

Elvigyorogtam, majd örömömben megcsóváltam farkamat. Hamarabb megszerezhetem, mint terveztem! Ez tetszik!

-Én biztos, hogy nem fogok összeházasodna egy ilyen mihaszna alfával! - morogta dühösen az omega.

-Taehyung! - szolt rá Hoseok hyung.

Ohh szóval Taehyung a neve. Illik hozzá, olyan szép, mint ő!

-Ne aggódj boldoggá foglak tenni! - léptem hozzá, mire ő támadó pózt vett fel, miközben vicsorított.

-Gyere közelebb és széttéplek! - morgott.

Elkuncogtam magam, majd végig nyaltam nyakán. Taehyung olyan dühös lett, hogy újra nekem támadt. Probáltam gyorsan kitérni, de nem voltam elég gyors. A jobb lábamba harapott, mire fájdalmasan nyögtem fel. Basszus vad a kicsike.
Elmosolyodva húztam ki szájából lábamat, majd mögé lépve leszorítottam a földre.

-Itt helyben magamévá tehetnélek! - suttogtam neki kacéran.

-Azt probáld meg, nem élnél tovább! - morogta, miközben ficánkolni kezdett alattam.

Ahogy ficánkolt fenekét ölemnek dörzsölte ami miatt felnyögtem egy aprót. Taehyung megfordult alattam, majd alsó lábait bevetve lerugott magárol.

-Taehyung hallgass meg! - mondta neki Namjoon lágy hangon.

Miért beszél így hozzá?! Azt mondta, hogy ő nem az alfája, akkor miért?

-Átvertél.. - mondta Taehyung csalódottam.

-Sajnálom... - válaszolta Namjoon, majd orrukat összedörcsölte.

Taehyung elrántotta fejét, majd az erdőbe szaladt.

Taehyung szemszöge:

Miért vert át Namjoon? Mire volt ez jó neki?! Hogy bízhatnék így benne?.......
Nem tudom, hogy merre szaladtam, csak mentem amerre a lábam vitt. Fájt és ugy éreztem elárultak. Nem is Namjoon, hanem az apám. Miért adott egy idegennek?
Szaladásom sétálásba váltott, majd úgy folytattam utam. Egy gyönyörű vízesésnél áltam meg. Csodálva néztem ahogy a víz ellent mond a gravitácionak, s lefelé szalad, egészen addig amíg eggyé nem olvad az alatta elterülő mederrel.
Úgy döntöttem, hogy úszok egyet, ezért ember alakomba visszaváltozva, bemásztam a vízbe. Jolesően mosolyodtam el, majd kezdtem uszkálni fel és alá. Csapkodtam és rugdostam a vizet, majd beálltam a vizesés alá. A nyakamba gyors sebbességgel zudult a hideg viz, amitől kirázott a hideg. Azonban nem mentem ki alóla, csupán lehunyt szemekkel élveztem.
Nem tudom meddig állhattam ott, azonban valaki a hátam mögé lopodzott, majd magához ölelet szorosan. Elsőnek megijedve probáltam szabadulni, de aztán megéreztem a vanillia illatot. Feszülten álltam, hagyva, hogy ölelgessen.

-Mit akarsz? - kérdeztem flegmán.

-Ismerkedni, hamár jegyesek vagyunk! - vigyorgott.

-A faszom a jegyesed! - mondtam szemforgatva.

Jungkook huncutul nézett szemeimbe, majd rámmarkolt... Ott...Meglepődve nyögtem egyet, majd löktem el magamtól.

-Ennyire fasz hiányos vagy? - kérdeztem keresztbetett kezekkel. - Ha annyira akarod szívesen megraklak, de többet ne várj! - vigyorodtam el, majd közel lépve hozzá, fenekébe markoltam.

Az alfa megijedve és egyben dühösen lökött el magátol.

-ÉN vagyok az aki majd magáévá tesz téged, és nem fordítva! - morogta. - Tudd hol a helyed omega! - mondta fölényesen.

Elnevettem magam, majd kigáncsolva őt, a lábaim elé térdeltettem.

-Elvagy tévedve kis alfa! - nevettem fel. - Attól, hogy omega vagyok, nem leszek bottom! - húztam fejét közel az ölemhez, majd hátra löktem, s a partra úsztam. - Jobb ha rájösz, hogy itt nem te leszel a domináns, férjecském! - nevettem fel gúnyosan, majd átváltozva az erdőbe szaladtam.

Remélem tetszett! Köszönöm, hogy elolvastad!
Bynie❤️

Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]Where stories live. Discover now