4.rész

1.5K 118 9
                                    

Jungkook szemszöge :

Kibaszottul idegesít, hogy szórakozik velem! Ha az én hitvesem akkor ne érjen máshoz! Mi a faszomért kell mindenkihez hozzá bújnia, csak hozzám nem?!
Egyébként is miért van ekkora szája omega létére?! Velem, egy alfával, úgy  beszél, mintha alsóbb rendő lennék! Elhiszem, hogy ő a falkája vezetője, de akkor sem egy alfa. Épp ezért nem fogom hagyni, hogy akkor pofázon amikor csak akar! Megtanítom neki, hogy ki itt a domináns!
Taehyungot az ágyra löktem, majd rámászva lefogtam. A nyakához hajoltam, majd csókolgatni és szivogatni kezdtem. Taehyung halkan sóhajtott mikor a kulccsontjára pusziltam. Elvigyorogva haraptam arra a területre majd ajkaim közé véve, erősen szívni kezdtem. Taehyung aranyosan felnyögött, majd hátrébb hajtotta fejét. Jobb kezemet levezettem oldalán, majd köntösét széthúzva megdörzsöltem kemény kavicsait. Taehyung zihálni kezdett, miközben hajamba túrt. Elvigyorogva hajoltam le mellkasához. Egy csókot nyomtam szegycsontjára, majd ajkaim közé vettem egyik mellbimbóját. Taehyung kidomborította mellkasát, miközben felnyögött. Lábaival átölelte derekamat. Jobb kezemet, mely eddig mellbimbóját izgatta, levezettem fenekéhez, s belemarkoltam. Azta kurva milyen jó segge van! Morogva kezdtem markolgatni fenekét, majd férfiasságára markoltam.
Meglepett, hogy nem ellenkezik, ezért felnéztem arcára.

-Na mi az? Csak ennyit tudsz? - kérdezte Taehyung félmosollyal az arcán.

-Játszol az idegeimmel... - morogtam sóhajtva.

-Ugyan... Te is tudod, hogy nem megengedett az, hogy házasság előtt szexeljünk! - mondta Taehyung szemforgatva.

-Szeretkezzünk, nem szexeljünk! - vágtam rá összeráncolt szemöldökkel.

-Max akkor szeretkeznénk, ha szerelmesek lennénk egymásba! - nézett szemeimbe érzelemmentesen.

-Akkor miért nem adsz esélyt nekem ahhoz, hogy elérjem, hogy belém szeress? - kérdeztem.

-Azt ki kell érdemelni! - nevetett fel.

-Miért nézel le ennyire? - morogtam dühösen.

-Semmit sem tettél, amiért fel kellene néznem rád, vagy épp tisztelnelek! - vágta rá, majd lelökött magáról. - Rühellem az alfákat... - fordult felém dühvel a szemében.

-Miért? - kérdeztem kíváncsian.

-Ch...csak nézz magadra! A falkád nélkül egy senki vagy! - mondta érzelemmentesen. - Ti alfák csak ennyit tudtok! Mindent a seggetek alá tesznek, és mindent
....Mindent megcsinálnak helyettetek! - csuklott meg a hangja.

Nem tudom, hogy mi történhetett vele, de ki fogom deríteni, és elérem, hogy tiszteljen!

-Akkor se fogom feladni! - álltam elé. - Nem sokára összeházasodunk, az után pedig magamévá teszlek! - suttogtam füllébe, miközben fenekébe markoltam.

-Majd meglátjuk, hogy ki kit fog magáévá tenni! - mosolyodott el gunyosan. 

Megforgattam a szemem, majd hagytam, hogy kisétáljon a szobámból. Nem tudom, hogy mikor lopta el tőlem a kulcsot, de tetszik. Tetszik, hogy nem olyan tehetetlen, mint a legtöbb omega, csak ne lenne ekkora szája!
A nappaliba visszatérve leültem Namjoonnal szembe.

-Mond miért érné meg az, hogy szövetséget kötök a te és Hoseok falkájával? - fontam keresztbe kezeimet, miközben hátra dölve néztem őket.

-Ha segítségre lenne szükségetek, legjobb farkasaimra és rám is számíthattok a csatában! Túl sok mindent nem tudunk felajánlani, hisz nem vagyunk sokan, ám annál hűségesebbek és bátrabbak vagyunk! Taehyung falkája és a miénk szinte már egy falka, épp ezért ha velem szövetséget kötsz, mind három falkára számíthatsz! - mondta Namjoon

Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]Where stories live. Discover now