13.rész

1.4K 102 6
                                    

Jungkook szemszöge :

Miután felfogtam, hogy mit is kell tennem annak érdekében, hogy megbocsásson Tae, azt hittem elsírom magam. Hogy birhatnám ki azt, hogy ne érjek sehogyan hozzá, miközben legszivesebben egésznap csókolgatnám és ölelgetném. Ha megint elszabadul az alfám, mit tegyek? Biztos vagyok abban, hogy Tae szabotálni fog valahogy, de ki kell bírnom! Nem adhatom fel, mert csak így érhetem el, hogy Tae az enyém legyen.
Eleinte csak azért akartam, hogy engedelemre bírjam, de mostmár mindenképpen magam mellett akarom tudni. Nem értem, hogy pontosan mi miatt, de én akarom őt uralni. Azt akarom, hogy elfogadjon alfájának. A falkáink egyesülésével mi lehetünk a legerősebbek. Mondjuk ez nem igazán számít, hisz ha összeházasodunk a Kim falka és a Jung falka is hozzánk fog tartozni. Nem lesz vetéjtársunk, és még egy csodás feleségem is lesz. Ennél több nem is kell!
A történtek után bementünk a házba, és filmezni kezdtünk. Én és Tae egy fotel szerűségre ültünk le, és alig volt pár centi köztünk. Nagy erőfeszítésbe tellett, hogy ne csusszak közelebb hozzá. Ökleimet összeszorítottam, s probáltam a filmre koncentrálni, de nehéz volt, mert Tae most döntött úgy, hogy le akarja venni a felsőjet. Félmesztelenül ült mellettem, s néha arcomra nézett, várva a reakcióm, de én nem adom meg magam! Elfordultam tőle, majd inkább behunytam a szemem, s próbáltam aludni. Hallottam ahogy Tae kuncog, de nem törődtem vele.

-Namjoon ide adnád azt a párnát? - szólalt meg Tae.

Kíváncsian nyitottam ki a szemem, s akkor megláttam ahogy az asztalra tenyereleve bepucsítva nézett Namjoonra. A feneke szinte vonzotta tekintetem, így míg újra le nem ült mellém, végig a fenekét bámultam. Legszívesebben jól megcsapkodtam volna, na meg erősen markolgattam volna. Sajnos ezt nem tehetem meg, legalább is még kb 2 hétig nem. Csalódottan biggyesztettem le alsó ajkam, majd inkább felálltam mellőle, s a szobámba mentem. Utálom, hogy tudja hogyan készítsen ki, de ezt biztos, hogy visszafogja kapni!
Estig ki se jöttem a szobámból. Végig ott voltam bent, s minimum 3x könnyítettem magamon. Mindég is utáltam ha magamnak kellett csinálnom. Gondoltam rá, hogy felhívom valamelyik ribancot, de Tae biztos haragudna emiatt, úgyhogy elvetettem ezt az ötletet.

-Jeon gyere kajálni! - lépett be a szobámba Tae egyszáll gatyában.

-Jövök.... - sóhajtottam, majd kimásztam az ágyból, s nagyot nyelve probáltam nem a fenekére nézni.

Tae volt olyan köcsög, hogy riszálta is a fenekét. Dühösen kerültem ki, s mentem én előtte. Az asztalhoz hevesen ültem le, s kezdtem el magamba tömni a vacsorát. Mindenki furcsálva nézett engem, de nem törődve vele. Miután majdnem megfulladtam, Tae is beért a konyhába, s kuncogva figyelt engem.

-Namjoonie~! - szögdelt hozzá, majd ölébe ült.

Dühösen szorítottam ökölbe kezeimet, majd félbehagyva az evést, visszamentem a szobámba. Az ágyra ugrottam, s fejemet a párnába nyomva, elkiáltottam magam. Most legszívesebben kirángattam volna őt Namjoon öléből, majd a szobámba rángatva őt megtanítottam volna neki, higy kihez is tartozik. Gyűlölöm, hogy ennyire ismer! Gyülölöm, hogy nem tehetek semmit, hogy nem engedhetem ki az alfám. Az alfám szinte üvölt belülről. Ki akar szabadulni, s megakarja mutatni mindenkinek, hogy mi is az övé. Igaz, hogy Tae még nem az enyém, és biztos ki is nyírna ha megtudná, hogy becézem, de attól még nem kellene az őrületbe kergetnie.

~Másnap~

Korán reggel arra ébredtem, hogy Tae a szobám ajtaján dörömböl. Morogva másztam ki az agyamból, majd nyitottam ki az ajtot, az alvásom megzavarojának.

-Gyere velem fürdeni! - jelentetten ki, majd sarkon fordulva az ajtóig batyogott, s várakozóan nézett rám.

Ezt ugye nem gondolta komolyan? Látva, hogy Tae továbbra is várakozóan nézett, sóhajtva indultam meg felé. Minek öltözzek át, úgyis csak boxer van rajtam, s az is le fog kerülni róla. Tae boldogan ugrándozott előttem, én pedig csak kedvetlenül batyogtam mögötte.
Az udvarra érve azonban megláttuk Jin hyungot ahogy ás valamit. A árok amit ásott kb 2 méter hosszú volt, és kitudja milyen mély. Döbbenten néztem Taere, aki szintén nem értette mit csinál Jin hyung.

-Hyung mit ásol? - kérdeztem értetlenül.

-Gyökeret! - válaszolta, majd tovább ásott.

Taevel egymásra néztünk, majd közelebb mentünk. Az árokba benézve megláttuk Namjoont, ahogy összekötözve fekszik benne, próbálva kiszabadulni.

-Jin hyung! - szóltunk rá Taevel egyszerre.

Elhúztuk Jin hyungot onnan, míg Tae elkezdte kiásni Namjoont.

-Ki ne ásd! Tudod meddig tartott betemetnem ezt a két méteres ogrét?! - kérdezte felháborodva.

-Hyung, mondtam, hogy nem ölheted meg! - szóltam rá feszülten sóhajtva.

-Nem is akartam megölni.... - felelte vállrándítva.

-Akkor ez mi?! - mutattam a gödörre.

-Csak játszottunk! - válaszolta, majd oldalra nézett.

Sóhajtva ráztam meg a fejem, majd segítettem Namjoonnak kimászni a gödörből.

-Hogy kötözött össze téged, hisz te alfa vagy?! - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.

-Szerinted én tudom?! - kérdezett vissza hisztérikusan. - Már a gödörben ébredtem! -vágta rá, majd morogva bement a házba

-Szerinted itt merjük hagyni őket? - kérdezte Tae aggódva.

-Ne aggódj szólok Baek-éknek, hogy figyeljenek rájuk. - mosolyogtam rá, majd megakartam simogatni arcát, ám rögtön kapcsoltam, és elfordultam tőle.

Miután szóltam a többieknek, Taevel elindultunk. A forráshoz érve Tae le is kapta magáról a ruháit, mire megrándult a farkam. Gyönyörű teste van, tökéletes alak, tökéletes bőr. Hibátlan az egész lénye. Talán emiatt is akarom annyira bemocskolni őt. Tae már uszkált is, míg én csak néztem őt. Annyira akarom, hogy az enyém legyen... Mikor fog ez megtörténni? Tudom, hogy sose fogok tudni 100%-osan uralkodni felette, ám nem fogom feladni, szeretem a kihívásokat.
Bemásztam én is a vízbe, s Taehez úsztam.

-Jól aludtál? - kérdeztem mosolyogva.

-Igen! Jól melegített Nam! - vigyorodott el.

Morgolódva forgattam meg a szemem, s úsztam távolabb tőle. A víz alá buktam, s úgy bámultam Tae testét. Lehet, hogy ezzel csak kínzom saját magam, de nem baj. Ha nem érhetek hozzá, legalább had nézzem. A testén végig nézve alhasam görcsölni kezdett, s egyre jobban izgultam fel. Legszívesebben most kiverném rá, de nem lehet. Emiatt is haragudna, de nem játszhatom az el újra a lehetőségemet.

-Jeon segítenel felmászni? - hallottam meg hangját.

Feljöttem a vízalól, s a levegő a tüdőmben rekedt. Tae a sziklára mászott fel, s fenekét kitolva nézett rám.

-Nem! - kiáltottam, s haza szaladtam.

Taehyung szemszöge:

Picsába! Annyi mindennel próbálkoztam, de Jeon nem akar hozzám érni. Miért nem?! Bár... Egy szinten örülök is. Nem tudom, hogy abban reménykedjek-e, hogy elbukja ezt a "fogadást", vagy sem..... Igaz, hogy szivatom, de közben imádkozom is azért, hogy ellen tudjon állni. Eddig jól halad, bár ez még csak az első nap! Mindent bele fogok adni, hogy... Mibe is?
Egy virágot leszakítva, tépkedni kezdtem a szirmokat.

-Elbuk. Nem buk. Elbuk. Nem buk! - miért csak 4 szirma van?!

Sóhajtva jöttem ki a vízből, majd indultam haza. Meddig fogja bírni?

Remélem tetszett! Tudom, hogy rég volt rész, de sajnos a munkám mellett, nincs sok időm :'c De megpróbálok sietni a részekkel!
Köszönöm, hogy elolvastad! 💜❤️
Bynie

Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]Where stories live. Discover now