Sanra pillantva, vártuk, hogy mondja mit tegyünk.
-Mint tudjátok, Tae terhes, de valamiért nem látszik a baba. - nézett Taere. - Keresnünk kell egy boszit, aki kiderítheti, hogy mi a baj, ám nem tudjuk, hogy hol kellene kezdenünk a keresést! Valakinek nincs boszi ismerőse? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Én hallottam egy bosziról, de ő az ősalfák falkájában van! - húzta el a száját Hoseok.
-Biztos van valahol máshol is..... - szólaltam meg nem túl magabiztosan.
Ha az ősalfák falkájában van, akkor mi sose fogunk találkozni vele. Az ősalfák elzárkózva élnek, a falkájukba pedig nagyon nehéz bekerülni. Maximum akkor kerülhetsz be, ha az erőd nagyobb mindegyik falka alfájánál, és idős vagy. Igazából az alfák ereje öregkorukban a legnagyobb. Furcsa, de sajnos így van. Őket is megkérdezhetnénk, hogy mi baja lehet Taenek, de nagyon nehéz megtalálni őket. Egy a százhoz az esélyed, hogy megtalálod őket....
-Valahol biztos, de nem tudjuk, hogy hol. Sajnos még ötletünk sincs..... - húzta el a száját Hoseok.
-Miről maradtunk le? - lépett be a két lihegő farkas.
-Semmiről. - válaszolta Tae lehajtott fejjel, miközben a lapos hasára simított.
-Gyere Taetae! - húzta ölelésébe páromat Namjoon.
Idegesített, de tudtam, hogy köztük szoros a kapcsolat, és Taenek mindég támaszt nyújtott Namjoon.
-Mindenkinek el kellene indulnia egy irányba vagy mi? - kérdezte tanácstalanul Jin.
-Az nem jó ötlet, hisz kitudja mikor találnánk egy boszit, és kifutnánk az időből, úgy ha még a boszit is el kellene juttatnunk Taehez. - rázta a fejét San.
Taehyung szemszöge:
Valami furcsa érzés, és kissé szúró érzést éreztem a hasamban. Odakaptam a kezem összeráncolt szemöldökkel, ám semmit nem lehetett látni, de az a furcsa érzés nem múlt el, sőt több helyen feltűnt.
-Mi a baj kicsim? - kérdezte Kook felém fordulva.
-Olyan mintha valami nyomkodná a hasam belülről....- mondtam bizonytalanul.
Nem tudom, hogy hogyan kellene leírnom ezt az érzést....
-Nagy valószínűséggel rúgott a baba! - mosolyodott el San.
Tátott szájjal húztam fel a pólóm, hogy hasam látszódjon, ám hasamon nem látszott semmi sem. Mosolyom lekonyult, majd durcásan bújtam Kookhoz.
-Semmi baj kicsim. - simogatta hasam.
Kookra néztem, majd puszit adtam orrára, s újra Sanékra figyeltem. Kook elnevette magát, majd arcélemhez rakva tenyerét, maga felé fordította fejem, s megcsókolt. Vigyorogva néztem magam elé, ám ekkor írtózatos fájdalom keletkezett felkaromon. Égetett.
Felkiáltva húztam fel karomon pólómat. Könnyes szemekkel néztem ahogy a tűzpiros felületet felváltja a fekete, majd abból kirajzolódott egy rajz. Nem tudom, hogy mit akart ábrázolni, ez pedig még kétségbeesettebbé tett. Kook aggódva pattant mellém, Sanék hozzám szaladva kezdték el vizsgálni karomat.-Ez szerintem egy térkép! - mondta Namjoon elgondolkodva.
Én nem tudtam semmit se kivenni belőle, de biztos. Viszont ki a faszom tette ezt rám?!
-Ezt biztos, hogy egy boszorkány tette, más nem képes erre! - kiáltotta boldogan San. - Szerintem hozzá vezet ez a térkép! - bólogatott.
YOU ARE READING
Who is the dominant? - Vkook [Befejezett]
FanfictionLétezik egy olyan erdő, melyet 4 falka ural. Az egyik falka vezetője Kim Namjoon, a másik falkáé Kim Taehyung, a harmadiké Jung Hoseok. A legnagyobb falka vezetője pedig Jeon Jungkook. Mi lesz akkor ha ez a 4 falka keresztezi egymás útját? -A törté...